Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Ełk: Kwalifikacja wstępna dla prawa jazdy kat. D, D+E, D1, D1+E
Numer ogłoszenia: 146031 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku , ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6290200, faks 087 6290204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kwalifikacja wstępna dla prawa jazdy kat. D, D+E, D1, D1+E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Kwalifikacja wstępna dla prawa jazdy kat. D, D+E, D1, D1+E Ilość miejsc - do 10 osób bezrobotnych. Termin i warunki realizacji szkoleń : Rozpoczęcie szkolenia nie później niż od 31.10.2009 r. Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty. Liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą trwać do godziny 18. PROGRAM KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ DLA PRAWA JAZDY KAT. D - moduł części podstawowej - 195 godz. zajęć teoretycznych, - moduł części specjalistycznej - 65 godz. zajęć teoretycznych, - moduł części specjalistycznej - 16 godz. zajęć praktycznych w ruchu drogowym, - moduł części specjalistycznej - 4 godz. zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, Wykonawca powinien zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia. Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, erbata, owoce) Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki: WARUNKI 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5. oferują program szkolenia zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 6. wskażą osobę odpowiedzialną za nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości prowadzonego szkolenia, 7. wskażą sposoby i metody sprawdzenia efektów szkolenia; 8. przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzają ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.Wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) - załącznik Nr 1 do Oferty 5. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków postępowania, warunków umowy i zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącznik nr 2 do Oferty 6. Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do Oferty 7. Wykaz usług szkoleniowych - załącznik Nr 4 do Oferty 8. Wykaz bazy sprzętowej - załącznik Nr 5 do Oferty 9. Wykaz osób wykonujących zamówienie - załącznik Nr 6 do Oferty 10. Program szkolenia - załącznik Nr 7 do Oferty 11. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 12. wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 13. wzór ankiety jakie zostanie przeprowadzona na zakończenie kursu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
- 5 - Baza lokalowa - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04, pokój 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Budowa placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.