To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-20
Lublin: zamówienie uzupełniające do zadania pn Zagospodarowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń I piętra budynku przy ulicy Lubelskiej 31 dla potrzeb KP w Urszulinie.
Numer ogłoszenia: 146007 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122699 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające do zadania pn Zagospodarowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń I piętra budynku przy ulicy Lubelskiej 31 dla potrzeb KP w Urszulinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2.Zamówienie obejmuje: Ogólnobranżowy remont pomieszczeń (w zakresie wykonania robót malarskich i posadzkowych)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA HANDBUD WIESŁAW BLICHARSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA HANDBUD WIESŁAW BLICHARSKI
- Firma Handlowo - Usługowa Handbud Wiesław Blicharski, ul. Czworobok 17, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16202,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19900,00
Oferta z najniższą ceną: 19900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postulowanym trybem udzielenia zamówienia jest tryb z wolnej ręki - w oparciu o zapis art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164) - udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy (po negocjacjach) tj. -Firma Handlowo - Usługowa Handbud Wiesław Blicharski, ul. Czworobok 17, 22-200 Włodawa e-mail: handbud@handbud.pl. Zamawiający w dniu 14.06.2016 r. udzielił zamówienia podstawowego w/w Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 35% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponadto przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględniono wartość zamówień uzupełniających. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego wynosi: 11,65 % zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające stanowi zamówienie tego samego rodzaju, co zamówienie podstawowe pod nazwą Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji pomieszczeń I piętra budynku przy ul. Lubelskiej 31 dla potrzeb KP w Urszulinie, znak sprawy 33/44/16/SZP/B i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (obejmuje kontynuację robót) oraz polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie obejmował: ogólnobranżowy remont pomieszczeń, w zakresie wykonania robót malarskich i posadzkowych.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Budowa infrastruktury społecznej w Gminie Bielany
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.