eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › USŁUGI SZKOLENIOWE (TRENINGI), DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE I ZAWODOWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Radomsko: USŁUGI SZKOLENIOWE (TRENINGI), DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE I ZAWODOWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL
Numer ogłoszenia: 145670 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834422, faks 044 6834422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE (TRENINGI), DORADZTWA ZAWODOWEGO ORAZ KURSY KOMPUTEROWE I ZAWODOWE realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi szkoleniowe (treningi), doradztwa zawodowego oraz kursy komputerowe i zawodowe realizowane w ramach Projektu pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej - Poddziałanie 7.1.2 POKL na zlecenie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomsku. 2. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20-8 Usługi doradztwa 80.53.32.00-1 Kursy komputerowe 80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: treningi kompetencji i umiejętności społecznych, arteterapia, zajęcia w ramach doradztwa zawodowego, terapia DDA, kurs komputerowy, kurs grafiki komputerowej, kurs makijażu profesjonalnego, kurs garncarstwa, kurs fotograficzny, kurs bukieciarstwa, muzykoterapia. 2) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 części (pakietów), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XVIII SIWZ uwzględniającym nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrany(-e) pakiet(-y) przedmiotu zamówienia. 3) Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osobę upoważnioną formularz według Załącznika nr 4 do SIWZ - Opis szczegółowych wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Tym samym w zakresie dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ (system: spełnia / nie spełnia). Dokumenty żądane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały ustalone na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tzn. czy wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej 1 zamówienie na usługi szkoleniowe odpowiednio dla każdej oferowanej części (pakietu) zamówienia tj.: w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 1: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Treningi kompetencji i umiejętności społecznych w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 2: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Arteterapia w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 3: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Zajęcia w ramach doradztwa zawodowego w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 4: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Terapia DDA w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 5: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs komputerowy w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 6: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs grafiki komputerowej w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 7: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs makijażu profesjonalnego w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 8: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs garncarstwa w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 9: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs fotograficzny w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 10: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Kurs bukieciarstwa w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 11: - co najmniej 1 zamówienie na usługi w zakresie Muzykoterapia na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 1. 1) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ (system: spełnia / nie spełnia). Dokumenty żądane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały ustalone na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. czy dysponuje odpowiednią kadrą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającą w zależności od oferowanych części zamówienia (pakietów) następujące wymagania tj.: w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 1: - co najmniej dwóch psychologów z uprawnieniami pedagogicznymi lub trenerskimi, posiadających min.3-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów kompetencji i umiejętności społecznych; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 2: - co najmniej trzy osoby z wykształceniem wyższym (pedagogicznym lub psychologicznym lub medycznym lub plastycznym) posiadające uprawnienia do prowadzenia arteterapii, z min. 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z arteterapii; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 3: - doradca zawodowy z min. 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w ramach doradztwa zawodowego; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 4: - psychoterapeuta mający min. 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii DDA; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 5: - co najmniej dwóch specjalistów realizujących program merytoryczny z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z teoretyczną i praktyczną wiedzą w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji; - w przypadku osób niepełnosprawnych dodatkowy asystent (dla każdej grupy); w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 6: - specjalista realizujący program merytoryczny z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z teoretyczną i praktyczną wiedzą w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji; - w przypadku osób niepełnosprawnych dodatkowy asystent; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 7: - Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym oraz min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem co najmniej średnim oraz min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 8: - osoba posiadająca min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 9: - co najmniej dwóch fotografów z wykształceniem wyższym, posiadających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu; w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 10: - Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym oraz 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem minimum średnim oraz co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z przedmiotem zamówienia w ramach ww. pakietu w przypadku oferty składanej w części dotyczącej Pakietu nr 11: - osoba z wykształceniem wyższym (pedagogicznym lub psychologicznym) posiadająca uprawnienia do prowadzenia muzykoterapii oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu muzykoterapii; na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 1. 2) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Tym samym w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osobę upoważnioną formularz według Załącznika nr 4 do SIWZ - Opis szczegółowych wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko (Biuro Projektu, pok. nr 4).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Piastowska 21, 97-500 Radomsko (parter, pok. nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Aktywnym i zintegrowanym zawsze lepiej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Treningi kompetencji i umiejętności społecznych - dla 44-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (2 grupy po 14 osób oraz 1 grupa 16 osobowa), - dla 11-osobowej grupy (tj. 6 usamodzielniających się wychowanków oraz 5 osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzących ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Arteterapia - dla 32-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (2 grupy po 10 osób, 1 grupa 12 osobowa), - dla 4-osobowej grupy osób niepełnosprawnych - autystycy (2 grupy po 2 osoby).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w ramach doradztwa zawodowego - dla 15-osobowej grupy (tj. 10 usamodzielniających się wychowanków oraz 5 osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzącą ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia DDA - dla 10-osobowej grupy usamodzielniających się wychowanków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy - dla 29-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (2 grupy po 10 osób i 1 grupa 9-osobowa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs grafiki komputerowej - dla 15-osobowej grupy (tj.: 12 osób niepełnosprawnych, 1 usamodzielniającego się wychowanka oraz 2 osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzącej ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs makijażu profesjonalnego - dla 12-osobowej grupy (2 grupy po 6 osób) tj.: 2 osób niepełnosprawnych, 9 usamodzielniających się wychowanków oraz 1 osoby w wieku 15-25 r.ż. pochodzącej ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs garncarstwa - dla 4-osobowej grupy osób niepełnosprawnych - autystycy (2 grupy po 2 osoby).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fotograficzny - dla 27-osobowej grupy (3 grupy po 9 osób) tj.: 15 osób niepełnosprawnych, 10 usamodzielniających się wychowanków oraz 2 osób w wieku 15-25 r.ż. pochodzącej ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs bukieciarstwa - dla 18-osobowej grupy osób niepełnosprawnych (2 grupy po 9 osób).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Muzykoterapia - dla 4-osobowej grupy osób niepełnosprawnych - autystycy (2 grupy po 2 osoby).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.