eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Jarocin: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej
Numer ogłoszenia: 145560 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie , Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumjarocin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.muzeumjarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie w zakresie kampanii outdoorowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje przygotowanie kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji wizualnej kampanii reklama na nośniki bilboard oraz citylight, która zostanie oceniona przez Zamawiającego w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i Zamawiający udzieli mu zamówienia, jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego do projektu koncepcji wizualnej kampanii i opracowania ostatecznej wersji koncepcji wizualnej kampanii w porozumieniu z Zamawiającym. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję wizualną kampanii, Wykonawca przeprowadzi kampanię outdoorową na następujących nośnikach: bilboardy o wymiarach 504 x 238 bilbordy 12 m2 w ilości 105 szt., citylight o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 120 x 180 w ilości 105 szt. W Jarocinie citylight mogą mieć mniejszą powierzchnię ekspozycyjną niż 120 x 180 +/- 10 cm. Kampania outdoorowa zostanie przeprowadzona w największych miastach w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz Jarocina, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. Zamawiający wymaga bezwzględnie przeprowadzenie kampanii w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. W miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 5 nośników billboard i 5 nośników citylight w każdym z wymienionych dziewięciu miast. W Jarocinie Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 3 nośniki billboard i 3 nośniki citylight, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli w okresie prowadzenia kampanii w Jarocinie będzie dostępnych mniej nośników, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wskaże miasto bądź miasta, w których wykorzystane będą pozostałe nośniki. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji wizualnej kampanii wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu koncepcji wizualnej kampanii oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: opracowanie koncepcji kampanii, druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor bilboard i citylight, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji. Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać przesłany mailem na adres Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi, polegające na przeprowadzeniu kampanii outdoorowej, w tym co najmniej jednej usługi o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli: a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli a) wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Koncepcja wizualna reklamy promocyjnej - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w następujących przypadkach: dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w zakresie wprowadzenia zmiany wynagrodzenia odpowiadającej zmianie stawki podatku VAT, w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot świadczenia; dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy; dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego; dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; dopuszczalna jest zmiana umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana terminów wykonania Umowy. dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku przerwania dofinansowania projektu pn. Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie w ramach projektu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2014; dopuszczalna jest zmiana umowy w związku z koniecznością wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; uzasadnionej celami projektu konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej; wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania prac lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumjarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Jarocinie Rynek - Ratusz 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.