eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Jarocin: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej
Numer ogłoszenia: 125887 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145560 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Jarocinie, Rynek-Ratusz, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 747 34 49, faks 62 747 34 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerza Polskiego Rocka w zakresie kampanii outdoorowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej wystawy stacjonarnej Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie. Zamówienie obejmuje przygotowanie kampanii wraz z identyfikacją wizualną oraz przeprowadzenie w jej oparciu kampanii outdoorowej. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania koncepcji wizualnej kampanii reklamowej na nośniki bilboard oraz citylight, która zostanie oceniona przez Zamawiającego w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i Zamawiający udzieli mu zamówienia, jest zobowiązany do uwzględnienia uwag Zamawiającego do projektu koncepcji wizualnej kampanii i opracowania ostatecznej wersji koncepcji wizualnej kampanii w porozumieniu z Zamawiającym. W oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję wizualną kampanii, Wykonawca przeprowadzi kampanię outdoorową na następujących nośnikach: bilboardy o wymiarach 504 x 238 bilbordy 12 m2 w ilości 105 szt., citylight o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 120 x 180 w ilości 105 szt. W Jarocinie citylight mogą mieć mniejszą powierzchnię ekspozycyjną niż 120 x 180 +/- 10 cm. Kampania outdoorowa zostanie przeprowadzona w największych miastach w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkopolski oraz Jarocina, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. w centrum miasta, przy głównych szlakach komunikacyjnych, przy drogach dojazdowych do centrum. Zamawiający wymaga bezwzględnie przeprowadzenie kampanii w następujących miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Jarocin. W miastach: Warszawa, Łódź, Szczecin, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok, Gdynia, Katowice, Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 5 nośników billboard i 5 nośników citylight w każdym z wymienionych dziewięciu miast. W Jarocinie Zamawiający wymaga przeprowadzenia kampanii w oparciu o co najmniej 3 nośniki billboard i 3 nośniki citylight, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli w okresie prowadzenia kampanii w Jarocinie będzie dostępnych mniej nośników, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający wskaże miasto bądź miasta, w których wykorzystane będą pozostałe nośniki. Przez przeprowadzenie kampanii Zamawiający rozumie przygotowanie materiałów reklamowych przeznaczonych do reklamy outdoorowej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie koncepcji wizualnej kampanii wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu koncepcji wizualnej kampanii oraz eksponowanie jej na przeznaczonych do tego nośnikach przez okres co najmniej jednego miesiąca. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: opracowanie koncepcji kampanii, druk plakatów, najem powierzchni reklamowej na nośnikach typu outdoor bilboard i citylight, montaż reklamy, ekspozycja reklamy, demontaż, utylizacja plakatów po zakończeniu ekspozycji. Materiały promocyjne muszą prezentować logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w czasie trwania umowy zobowiązany jest do sporządzania elektronicznego raportu kontrolującego proces wyklejania plakatów, który powinien przedstawiać: zdjęcia danego nośnika wraz z wyklejonym plakatem, opis zdjęcia zawierający informacje takie jak: numer nośnika, ulica wraz z numerem, na której się znajduje, datę wyklejenia danego nośnika. Raport powinien zostać przesłany mailem na adres Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wspólfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalngo w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2017-2013. Priorytet VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego Schemat II - Projekty promocyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMS S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138434,26

  • Oferta z najniższą ceną: 138434,26 / Oferta z najwyższą ceną: 163093,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.