eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › WYKONANIE APLIKACJI PT. ŚREDNIOWIECZE - SPACER PO TORUŃSKIM PORCIE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ PIWNICY W RAMACH IV ETAPU WYSTAWY PT. TORUŃ I JEGO HISTORIA W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - MUZEUM HISTORII TORUNIA, DOM ESKENÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Toruń: WYKONANIE APLIKACJI PT. ŚREDNIOWIECZE - SPACER PO TORUŃSKIM PORCIE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ PIWNICY W RAMACH IV ETAPU WYSTAWY PT. TORUŃ I JEGO HISTORIA W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - MUZEUM HISTORII TORUNIA, DOM ESKENÓW
Numer ogłoszenia: 145499 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu , ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE APLIKACJI PT. ŚREDNIOWIECZE - SPACER PO TORUŃSKIM PORCIE WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO W PRZESTRZENI EDUKACYJNEJ PIWNICY W RAMACH IV ETAPU WYSTAWY PT. TORUŃ I JEGO HISTORIA W ODDZIALE MUZEUM OKRĘGOWEGO W TORUNIU - MUZEUM HISTORII TORUNIA, DOM ESKENÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie aplikacji o charakterze edukacyjnym zgodnie z poniższym scenariuszem: Średniowiecze - spacer po porcie toruńskim - zamiarem aplikacji jest zapoznać uczestnika ze średniowiecznym handlem toruńskim. Wirtualnie spacerując po porcie zwiedzający ma poznać statki, które w epoce średniowiecza pływały po Wiśle i docierały do toruńskiego portu (np. kogi, szkuty, łodzie), rodzaj towarów którymi handlowali toruńscy kupcy (przyprawy, drewno i produkty leśne, srebro, miedź, ołów, sukno, solone śledzie, suszone dorsze oraz inne morskie ryby, południowe wina, oliwę, przyprawy i korzenie sprowadzane z południa oraz sukno, miedź, ołów, żelazo, futra, wosk, skóry, itd.) jak i sposoby ich pakowania (np. beczki, paki itd). Wskazując gestem ręki na konkretny obiekt, zwiedzający będzie mógł spowodować powiększenie danego elementu i pojawienie się informacji merytorycznej o nim. Do każdego wskazanego przez zwiedzającego przedmiotu (np. statek, towar, beczka) powinien rozwijać się panel zawierający zdjęcia wraz z poszerzoną informacją. Zwiedzający będzie mógł zaznaczyć konkretne przedmioty i uzyskać na ich temat informację rozszerzoną wyświetlaną w panelu zawierającym zdjęcia i opisy. Całość powinna być połączona z wirtualną przymierzalnią z przyporządkowanymi strojami średniowiecznymi (damski, męski). Przełącznikiem pomiędzy aplikacją - pokój wirtualny a przymierzalnią powinno być lustro. Po jego aktywowaniu zwiedzający będzie mógł uruchomić aplikację przymierzalni. Pozwoli to na zrobienie sobie zdjęcia w rzeczywistości historycznej. Fotografię tę będzie można (na ekranie dotykowym umieszczonym w sali) zakomponować na pocztówkę i wysłać ją na adres email z logo i stopką MOT. b) dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego: - Trzy krótkoogniskowe wideoprojektory full HD 1920x1080 ST o jasności 3500 lumenów dla uzyskania obrazu 370x208, - PC z 4 wyjściową kartą graficzną, - Kinect 2 i monitor 10 dotykowy 32 cali + okablowanie + uchwyty + uruchomienie, - Nagłośnienie Dolby Surround 5.1 c) uruchomienie aplikacji na dostarczonym i zamontowanym sprzęcie komputerowym i multimedialnym. 2. Szczegółowy zakres wykonania aplikacji: Wykonanie aplikacji 3D wirtualnego spaceru dla pokoju wirtualnego (interactive cave) sterowanej kinectem. a) aplikacja powinna być wyświetlana będzie jako dookolna projekcja wielkoformatowa na trzech ścianach pomieszczenia wraz z wbudowanym modułem przebieralni wirtualnej z wykorzystaniem strojów 3D b) przy tworzeniu aplikacji należy wykonać historyczne rekonstrukcje 3D przedstawiające średniowieczną rzeczywistość handlową w porcie toruńskim. W celu uzyskania efektu wtopienia się w przestrzeń wirtualną wyświetlaną na trzech ekranach pomieszczenia aplikacja powinna wykorzystywać standardy nowoczesnych silników do tworzenia gier komputerowych 3D, c) sterowanie wirtualnym spacerem powinno odbywać się z wykorzystaniem standardów naturalnego interfejsu użytkownika (NUI) sterując przestrzenią wirtualną panoramy w pomieszczeniu za pomocą gestów użytkownika. d) w pomieszczeniu zostanie wyznaczony obszar o promieniu około 1 metra w którym przebywająca osoba będzie mogła aktywować sterowanie aplikacji; zwiedzający powinien móc się przemieszczać w modelu przestrzeni wirtualnej za pomocą gestów rąk w dowolnym kierunku; do przodu do tyły, skręcać i rozglądać się w górę i w dół, dzięki temu instalacja będzie pełnowartościowym spacerem wirtualnym, e) za pomocą gestów zwiedzający będzie mógł zaznaczyć przedmioty znajdujące się w porcie i uzyskać na ich temat informację rozszerzoną wyświetlaną w panelu zawierającym zdjęcia i opisy, f) każda z prezentowych przestrzeni będzie również zawierać panel informacji ogólnej przedstawiającą zdjęcia oraz opisy na temat charakterystyki średniowiecznego handlu, g) w przestrzeni wirtualnej należy również zbudować lustro w którym użytkownik będzie mógł zobaczyć swoje odbicie. Aktywując moduł przebieralni zwiedzający będzie mógł wirtualnie przebrać się w stroje historyczne. Należy wykonać 2 stroje (damski i męski) w formie 3D z odczytywaniem kinetyki ruchu postaci użytkownika. Po wyborze ubrania zwiedzający będzie mógł wykonać sobie zdjęcie, h) Zdjęcie zostanie wyświetlone na monitorze dotykowym, tak aby użytkownik mógł dokonać prostej edycji zdjęcia dodając tło, logo muzeum i wybrać tekst z hasłem na pocztówkę. Zdjęcie to w formie wirtualnej pocztówki będzie można wysłać na dowolny adres e-mail, i) wszystkie pojawiające się w aplikacji teksty powinny zostać Zaakceptowane przez przedstawicieli Zamawiającego, j) aplikacja ma być wykonana w trzech językach - polskim, angielskim i niemieckim, z możliwością wyboru opcji językowej na początku aplikacji, Wykonawca powinien wykonać tłumaczenia zaakceptowanych przez przedstawicieli Zamawiającego tekstów wraz z korektą. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy szczegółowy harmonogram realizacji prac oraz uzgodnienia go z Zamawiającym. 4. Wykonawca planując harmonogram realizacji prac powinien uwzględnić następujące elementy: a) dzień podpisania umowy - możliwość rozpoczęcia montażu na sali, godziny pracy ustalane zgodnie z postanowieniami zapisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przekazanie przez Zamawiającego materiałów ikonograficznych i merytorycznych do programów multimedialnych, b) Programy multimedialne - harmonogram realizacji ustalony z Wykonawcą na poszczególne elementy, c) 3.12.2015 r. - termin zakończenia realizacji zamówienia. 5. Terminy pośrednie zostaną określone przez Wykonawcę i Zamawiającego w harmonogramie realizacji prac. 6. Wykonawca jest zobowiązany do podłączenia sprzętu oraz dostarczenia niezbędnych kabli i innych elementów, które nie zostały wymienione w specyfikacji wraz z załącznikami a są niezbędne do uruchomienia sprzętu i aplikacji. 7. Zamawiający zastrzega sobie ocenę przygotowanych, podpisów i programów multimedialnych (w tym przez Projektanta w ramach nadzoru autorskiego). Termin dokonania oceny, przekazania przez Zamawiającego uwag i wykonania poprawek przez Wykonawcę zostanie określony w ramach harmonogramu, który zostanie ustalony wspólnie przez Strony umowy. 8. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do transportu wszystkich przewidzianych elementów montażowych, usuwania śmieci oraz innych prac niezbędnych do wykonania zamówienia. 9. Wykonawca wykona jednorazowe szkolenie w zakresie obsługi sprzętu. 10. Praca w budynku może odbywać się: a) w dni powszednie od 8.30 do 16.00, b) w soboty i niedziele od 8.30 do 16.00, c) prace głośne, które mogłyby zakłócać zwiedzanie udostępnionych sal wystawowych mogą się odbywać w poniedziałki w godzinach od 8.30 do 16.00 lub inne dni od godz. 8.30 do godz. 10.00. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić wcześniej konieczność wykonania tych prac. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych - stwierdzonych na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. 12. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 15. Dopuszcza się możliwość powierzenia prac podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany do określenia przy składaniu oferty zakresu i rodzaju prac, które zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie elementów określonych w przedmiocie zamówienia (możliwa zmiana grafiki, wymiarów itp. elementów) o wartości do 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.30.00 - Usługi programowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), a w przypadku wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywali lub wykonują 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz programów multimedialnych (konieczne jest wykazanie dwóch elementów) w związku z organizacją wystawy do muzeum lub innej instytucji kultury za kwotę: 100.000,00 zł brutto każde, Wykonawca może sumować zamówienia o mniejszej wartości lub zawierające jedynie część wymaganego przedmiotu zamówienia (w celu uzyskania dwóch zamówień), tak by wykazać dostawę i montaż odpowiedniego sprzętu, a także by wykazać wykonanie zamówień na wskazaną kwotę,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii Wykonawca załącza do oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie lub w załącznikach do umowy, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Zmiana w zakresie technologii - jeżeli dostarczany sprzęt będzie spełniał warunki wymagane dla realizacji zamówienia, f) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeum.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Toruniu Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Muzeum Okręgowego w Toruniu, Rynek Staromiejski 1 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.