eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › montaż indywidualnych wodomierzy zimnej wody w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-07

Jelenia Góra: montaż indywidualnych wodomierzy zimnej wody w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 145019 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83039 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: montaż indywidualnych wodomierzy zimnej wody w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: montaż indywidualnych wodomierzy skrzydełkowych, jednostrumieniowych, suchobieżnych, antymagnetycznych wody zimnej w lokalach komunalnych oraz w pomieszczeniach WC przynależnych do lokali będących w zarządzie Zamawiającego, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) nr 45.33.22.00-5 roboty instalacyjne hydrauliczne, 38.42.11.00-3 wodomierze. 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę wodomierzy skrzydełkowych, jednostrumieniowych, suchobieżnych, antymagnetycznych o nominalnym strumieniu objętości q=1,5 m3/h o średnicy o 15 mm, 2) wycięcie odcinka rury, 3) wykonanie podejścia z 2 półśrubunków, 4) montaż 1szt zaworu wodnego odcinającego przed wodomierzem, 5) montaż wodomierza, 6) wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym, 7) wywiezienie gruzu budowlanego i innych odpadów powstałych podczas prac budowlanych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów, 8) zaplombowanie wodomierza - 1 szt, 9) sporządzenie protokołów z montażu, oplombowania i legalizacji wodomierzy z podaniem stanów zamontowanych wodomierzy - wg załącznika nr 9 do SIWZ. 4. Miejscem wykonywania robót są lokale komunalne będące w zarządzie Zamawiającego - załącznik nr 7 i 8 do SIWZ, 5. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania ( rozdz. 4 SIWZ). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Podana ilość wodomierzy określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w zakresie poszczególnych zadań, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia w zakresie nie większym niż 20% całości zamówienia. 8. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 9. Ze względu na ochronę danych osobowych najemców, Zamawiający przekazuje tylko wykaz adresowy lokali, który stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia polisy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego. 11. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). 12. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) należyte wykonanie przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 2) przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 z późn. zm.), 3) postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 39, poz. 19) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. nr 129, poz. 902 z późn. zm.), 4) zastosowanie materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.z 2004r. nr 92, poz.881), w tym: a) certyfikaty na znak bezpieczeństwa b) aprobaty techniczne c) certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności d) atesty, 5) protokolarne przejęcie terenu budowy, 6) organizacja, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zaplecza budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowanie porządku na terenie budowy, 7) ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy, 8) przeprowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp, ppoż. i Prawa budowlanego, 9) zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt wywóz odpadów i nieczystości powstałych w trakcie prac, 10) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 11) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 12) powiadomienie najemców lokali z 3 - dniowym wyprzedzeniem o terminie montażu wodomierzy poprzez wywieszenie informacji o powyższym na budynkach, 13) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji : a) odbiorowej , w skład której powinny wchodzić: - świadectwa dopuszczenia urządzeń wydanych przez polskie urzędy i instytucje - świadectwa jakości i atesty na stosowane materiały, - instrukcja montażu wodomierza wydana przez producenta, - protokół z wykonanych czynności zawierający co najmniej następujące dane: numery wodomierzy, stany wodomierzy, datę montażu, podpis lokatora. b) eksploatacyjnej, która powinna zawierać: - charakterystykę techniczną i dane techniczne wodomierza, - wypełnioną kartę gwarancyjną wodomierza. 14) wykonanie przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 15) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, 16) powiadomienie Zamawiającego o każdym opóźnieniu robót z podaniem powodów niedotrzymania terminów, 17) uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad, przekazanie wymaganych atestów i zaświadczeń, 18) zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady. 19) przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy: a) Harmonogram wykonania prac w celu akceptacji. Harmonogram powinien zakładać zakończenie dokonywania prac najpóźniej na tydzień przed zakończeniem terminu wykonania prac. Harmonogram wykonywania prac powinien zawierać przewidywane terminy rozpoczęcia i zakończenia prac w poszczególnych lokalach. Ma on charakter orientacyjny i powinien być stale aktualizowany w porozumieniu z Zamawiającym. b) Wzór zakładanych plomb legalizacyjnych uzgodniony i zaakceptowany przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji WODNIK Spółka z o.o. w Jeleniej Górze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 38.42.11.00 - Wodomierze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany-Instalacyjny Jan Śliwiński, ul. Rubinowa 8, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74766,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana i Instalacyjna Grzegorz Śliwiński, Przesieka ul. Karkonoska 45, 58-562 Podgórzyn, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74766,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.