eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zakup materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Gdynia: Zakup materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Numer ogłoszenia: 144869 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 44810000-1 farby, 44111800-9 zaprawa murarska, 44921200-4 wapno, 44820000-4 lakiery, 44170000-2 płyty, paski, folie związane z materiałami budowlanymi, 39224210-3 pędzle malarskie, 24910000-6 kleje. 2. Szczegółowy opis i szacowany zakres ilościowy materiałów budowlanych oraz ceny jednostkowe zawiera załącznik nr 1 do umowy. 3. Zakup przedmiotu zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie maksymalnie w terminie 2 dni od złożenia zamówienia /zgłoszenie faksem lub mailem/ i umożliwić odbiór zamówienia przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 10.00 a 15.30. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu odbiór towaru na terenie miasta Gdyni lub w promieniu 10 km poza granicami miasta Gdyni. 5. Wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 2 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00 - Farby 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.92.12.00 - Wapno 44.82.00.00 - Lakiery 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 24.91.00.00 - Kleje .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana SULIMA Z.Sulima Spółka Jawna, ul. Opata Hackiego 14 B, 81-214 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48803,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46241,03

  • Oferta z najniższą ceną: 46241,03 / Oferta z najwyższą ceną: 46241,03

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 67 ust.1 pkt. 4 - w przeprowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie: w prowadzonych kolejno dwóch postepowaniach w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, nie złożono żadnej oferty. Pierwsze postępowanie o numerze sprawy GOSIR.DZPI.2710.15.2012 wszczęte zostało w dniu 21.05.2012 r. - ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.05.2012 r. pod numerem 112375-2012. Drugie postępowanie o numerze sprawy GOSIR.DZPI.2710.19.2012 wszczęte zostało w dniu 12.06.2012 r. - ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2012 r. pod numerem 128269-2012. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.