eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych, dla Urzędu Skarbowego Kraków Nowa Huta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych, dla Urzędu Skarbowego Kraków Nowa Huta
Numer ogłoszenia: 144030 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta, Os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6817000, faks 012 6479222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych, dla Urzędu Skarbowego Kraków Nowa Huta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzen drukujących.. II Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz rodzaj i ilość artykułów określa załącznik nr 1 do umowy. III Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Oryginalne materiały eksploatacyjne mają być fabrycznie nowe, nie regenerowane, , wolne od wad technicznych, do ich produkcji nie użyto składników poprzednio eksploatowanych. 2. Każdy pojedynczy materiał eksploatacyjny, powinien być opakowany w odrębne, fabryczne opakowanie zabezpieczające przed działaniem czynników zewnętrznych, zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminie przydatności oraz informacją do jakiego urządzenia produkt jest przeznaczony. 3. Zamawiający nie dopuszcza opakowań zbiorczych na dostarczane materiały eksploatacyjne. 4. Zamawiający nie dopuszcza tonerów posiadających pojemności startowe. 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, nie regenerowane ani nie prefabrykowane, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, umożliwiające jego identyfikację (rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, typ urządzenia do którego jest przeznaczony), terminem przydatności do użycia, bez konieczności naruszania opakowania. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na równoważne fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów. Wymagane parametry techniczne dla materiałów równoważnych: 1. Materiały równoważne mają być kompatybilne z urządzeniami podanymi w zestawieniu cenowym oferty załącznik nr 1 do SIWZ, i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu/tonera) nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia roz. III, art. I, pkt 1-5 SIWZ oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, wolnych od wad technicznych. 2. Materiały równoważne mają być w pełni rozpoznawane przez odpowiednie modele drukarek, do których są przeznaczone , drukarka nie może generować żadnych błędów bądź alertów, jeżeli produkt oryginalny posiada układ scalony, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. 3. Materiały równoważne mają umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji drukarek tj. wskazywanie poziomu tuszu, tonera (jeżeli drukarka posiada taką funkcję), oraz umożliwiać pracę w normalnym trybie drukowania. 4. Niedopuszczalne są produkty równoważne, których użycie wymaga zmian standartowych ustawień konfiguracji drukarki lub umożliwia prace drukarki tylko w trybach diagnostycznych, tj. bez testów materiałów eksploatacyjnych 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że materiały równoważne nie spełniają wymogów zawartych w pkt 1-4 , Wykonawca na żądanie Zamawiającego, wymieni materiał na taki, który spełnia wymagania, np. pochodzący od producenta sprzętu, do którego jest przeznaczony, bez zmiany ceny, w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie, zawiadomienie nastąpi za pomocą faksu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 6. W przypadku materiałów równoważnych, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wyników testów przeprowadzonych zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości kaset do drukarek potwierdzających spełnienie powołanych norm i specyfikacji technicznych: a) ISO/IEC 19752 - kaset do monochromatycznych drukarek laserowych, b) ISO/IEC 19798 - kaset do kolorowych drukarek laserowych, c) ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 - nabojów do drukarek atramentowych. Warunki gwarancji, serwisu i reklamacji: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne. 2. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy dostarczy produkt równoważny nie spełniający warunków zawartych w SIWZ, Zamawiający będzie żądał dostarczenia w to miejsce (w ciągu 48 godzin) od momentu zawiadomienia za pomocą faksu, produktu który spełnia wymagania np. oryginalnego producenta sprzętu, bez zmiany ceny. 3.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki lub innego urządzenia, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania Zamawiającego naprawy drukarki, lub zwrotu kosztów naprawy (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Koszty ekspertyzy pokrywa Wykonawca. 4. Dostarczony przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji urządzenia, w którym zostanie zainstalowany. 5. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę, np./ art. II pkt 6 SIWZ/. 6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, co do jakości zaoferowanego produktu równoważnego, ma prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia stosownych dokumentów (w języku polskim), informujących o parametrach jakościowych wydruku i wydajności produktów, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć pomiędzy asortymentami, do 30 % wartości danego asortymentu .8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia do 20 % wartości zamówienia . 9. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała na podstawie zamówień, sukcesywnie składanych przez Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania /zamówienia przesyłane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną/. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przywozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem - na swój koszt. 11. Zamawiający żąda, aby Wykonawca przewidział w ofercie wymóg odbiór i utylizację na swój koszt wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne, zgodnie z ustawą o odpadach z 2001r. (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.). Wartość zamówienia jest nizsza niż kwoty określone w art.11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prooffice.net 30-415 Kraków ul. Wadowicka 8a, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124165,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65985,08

  • Oferta z najniższą ceną: 26735,28 / Oferta z najwyższą ceną: 146882,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.