Tomaszów Mazowiecki: Dostawy mebli biurowych w ramach projektu WSPARCIE
Numer ogłoszenia: 143984 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, fax 044 7233489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mebli biurowych w ramach projektu WSPARCIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mebli biurowych w ramach projektu WSPARCIE, którego beneficjentem jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. W ramach projektu WSPARCIE współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie zapytania o cenę na dostawę następujących mebli biurowych o parametrach: 1. Biurko z półką pod klawiaturę: Biurko o wymiarach 1400/700/740 wykonane z płyt laminowanych, blat biurka o grubości 25 mm. Preferowana kolorystyka - wiśnia Oxford. Krawędź blatu biurka wykończona listwą z tworzywa PCV o grubości 2 mm. Korpus biurka wykonany z płyty o grubości 18 mm. Kontener 3 szufladowy z centralnym zamkiem, na kółkach z blokadami ruchu. Szuflady wykonane z płyty meblowej na prowadnicach rolkowych, metalowych. Kolorystyka kontenera jak blaty biurka; 1 sztuka; 2. Biurko: Biurko o wymiarach 1600/900/750 wykonane z płyt laminowanych, blat biurka o grubości 32 mm. Preferowana kolorystyka - kasztan Wenge. Krawędź blatu biurka wykończona listwą z tworzywa PCV o grubości 2 mm. Korpus biurka wykonany z płyty o grubości min. 32 mm; 1 sztuka; 3. Biurko ergonomiczne z półką pod klawiaturę: Biurka o wymiarach 1400/1000/740 (blat wyprofilowany na prawą oraz na lewą stronę) wykonane z płyt laminowanych, blat biurka o grubości 25 mm. Preferowana kolorystyka - wiśnia Oxford. Krawędź blatu biurka wykończona listwą z tworzywa PCV o grubości 2 mm. Korpus biurka wykonany z płyty o grubości 18 mm. Kontener 3 szufladowy z centralnym zamkiem, na kółkach z blokadami ruchu. Szuflady wykonane z płyty meblowej na prowadnicach rolkowych, metalowych. Kolorystyka kontenera jak blaty biurka; 2 sztuki; 4. Krzesła obrotowe: Siedzisko i oparcie tapicerowane o wymiarach zapewniających wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów. Oparcie wysokie i ergonomicznie wyprofilowane, z możliwością regulacji wysokości, regulowany kąt odchylenia oparcia, z możliwością blokady w dowolnej pozycji. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego zapewniającego miękką amortyzację oraz płynną regulację wysokości w zakresie 13 cm. Podłokietniki miękkie, stałe. Podstawa jezdna, pięcioramienna z kółkami jezdnymi; 4 sztuki; 5. Komoda: Komoda o wymiarach: 1250/600/650. Korpus komody, szuflady oraz drzwiczki wykonane z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, natomiast plecy komody pełne, grubości min. 8 mm. Półki w komodzie o grubości min. 18 mm., blat górny komody o grubości 32 mm. Komoda zawiera 3 szuflady oraz podwójne drzwiczki. Szuflady wykonane z płyty meblowej na prowadnicach rolkowych, metalowych. Preferowana kolorystyka komody - kasztan Wenge; 1 sztuka; 6. Krzesło: Krzesło o konstrukcji metalowej, chromowanej ramie z miską siedziska i oparcia wykonaną z plastiku, z częściowo tapicerowanym siedziskiem i oparciem; 3 sztuki; 7. Komoda pod kopiarkę i drukarkę: Szafka o wymiarach: 1250/700/590 (szerokość, głębokość i wysokość). Korpus szafki wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm, natomiast plecy szafki pełne, o grubości minimum 8 mm., blat górny komody o grubości 25 mm Korpus szafki w kolorze blatów biurek. Preferowana kolorystyka - wiśnia Oxford; 1 sztuka;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.11.10.00 - Siedziska z ramą metalową Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt WSPARCIE realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KAROŃ" Zakład Produkcyjny Wojciech Karoń
jakie przetargi wygrała firma
"KAROŃ" Zakład Produkcyjny Wojciech Karoń
- KAROŃ - ZAKŁAD PRODUKCYJNY Wojciech Karoń, Łazisko 116, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5648
- Oferta z najniższą ceną: 5648 / oferta z najwyższą ceną: 7130
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Siedziska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.