eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-30

Gromnik: Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku .
Numer ogłoszenia: 143954 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102663 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, fax 014 6515081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - wymiana i montaż nowej instalacji wod-kan - wymiana i montaż przyborów sanitarnych - wymiana i montaż nowej instalacji c.o - demontaż i wymiana stolarki drzwiowej wew. - wymiana posadzek ( płytki,parkiet) - obłożenie schodów wewnętrznych (drewno) - wymiana okładziny ściennej z płytek ceramicznych - rozbiórka boazerii i obłożenie ścian korkiem - wymiana parapetów wew. - wymiana instalacji elektrycznej - rozbiórka ścianki działowej i wyk. tynków - prace malarsko wykończeniowe 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa zawiera następujące opracowania: a) przedmiar robót, b projekt inst. wod.-kan c) projekt instalacji elektrycznej d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej. 7. W przypadku gdy wykonawca przewidział do wykonania zamówienia udział podwykonawców , ma obowiązek przed podpisaniem umowy przedstawić zamawiającemu umowy zawarte z podwykonawcami. 8. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w załączniku nr 1 zakres robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Pozostały zakres wykonawca wykona siłami własnymi. Podzlecanie robót przez wykonawcę podwykonawcom z zakresie nie określonym w załączniku nr 1 w trakcie realizacji przedmiotu umowy będzie mogło nastąpić za zgodą zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany na żądanie zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców. 10. Zapłata wynagrodzenia należnego wykonawcy za zrealizowanie zamówienia nastąpi po zakończeniu i odebraniu prac oraz po przedłożeniu zamawiającemu oświadczeń wykonawcy oraz podwykonawców o tym, że wszelkie wzajemne zobowiązania finansowe związane z wykonywanymi robotami dotyczącymi danego zamówienia zostały uregulowane. 11. Wykonawca wszystkie prace wykona zgodnie z sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami ppoż.. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. 12. Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć budynek pod względem BHP. Materiały z demontażu (odpady )stalowe, drewniane wykonawca posegreguje i złoży w miejscu wskazanym przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 117811 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Ujejskiego 22, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106456,41
  • Oferta z najniższą ceną: 106456,41 / oferta z najwyższą ceną: 131696,17
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.