eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Gromnik: Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku .
Numer ogłoszenia: 102663 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, fax 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane związane z remontem budynku mieszkalnego (segment A) na osadzie służbowej dwurodzinnej w Gromniku . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: - wymiana i montaż nowej instalacji wod-kan - wymiana i montaż przyborów sanitarnych - wymiana i montaż nowej instalacji c.o - demontaż i wymiana stolarki drzwiowej wew. - wymiana posadzek ( płytki,parkiet) - obłożenie schodów wewnętrznych (drewno) - wymiana okładziny ściennej z płytek ceramicznych - rozbiórka boazerii i obłożenie ścian korkiem - wymiana parapetów wew. - wymiana instalacji elektrycznej - rozbiórka ścianki działowej i wyk. tynków - prace malarsko wykończeniowe 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa zawiera następujące opracowania: a) przedmiar robót, b projekt inst. wod.-kan c) projekt instalacji elektrycznej d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 6. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej. 7. W przypadku gdy wykonawca przewidział do wykonania zamówienia udział podwykonawców , ma obowiązek przed podpisaniem umowy przedstawić zamawiającemu umowy zawarte z podwykonawcami. 8. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w załączniku nr 1 zakres robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Pozostały zakres wykonawca wykona siłami własnymi. Podzlecanie robót przez wykonawcę podwykonawcom z zakresie nie określonym w załączniku nr 1 w trakcie realizacji przedmiotu umowy będzie mogło nastąpić za zgodą zamawiającego. 9. Wykonawca jest zobowiązany na żądanie zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców. 10. Zapłata wynagrodzenia należnego wykonawcy za zrealizowanie zamówienia nastąpi po zakończeniu i odebraniu prac oraz po przedłożeniu zamawiającemu oświadczeń wykonawcy oraz podwykonawców o tym, że wszelkie wzajemne zobowiązania finansowe związane z wykonywanymi robotami dotyczącymi danego zamówienia zostały uregulowane. 11. Wykonawca wszystkie prace wykona zgodnie z sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami ppoż.. Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót. 12. Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć budynek pod względem BHP. Materiały z demontażu (odpady )stalowe, drewniane wykonawca posegreguje i złoży w miejscu wskazanym przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości 3500. 00 zł. ( trzy tysiące pięćset złotych ) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym a) gwarancjach bankowych, b) gwarancjach ubezpieczeniowych, c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach od 800 do 1400 , w dniu przetargu do godz. 800. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 05.06.2008r. do godz. 800 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10 . Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Ocena spełniania warunków wymienionych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy nie złożą w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa , do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie , jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj; minimum 2 roboty związane z remontami obiektów kubaturowych - załącznik nr 3 ; oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 roboty zostały wykonane z należytą starannością ( np.; referencje ). 2) oświadczenie wykonawcy ( załącznik nr 2) 3 ) Oferta załącznik nr 1 4) podpisany wzór umowy załącznik nr 4 5) kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 16 SIWZ, 6) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień przez Kierownika budowy do pracy na tym stanowisku w zakresie robót ogólnobudowlanych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gromnik ul. Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 33-180 Gromnik, ul. Gen. Andersa 1, w pok. Nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.