eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W ŚWIERCZYNKACH, GMINA ŁYSOMICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Łysomice: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W ŚWIERCZYNKACH, GMINA ŁYSOMICE
Numer ogłoszenia: 143666 - 2016; data zamieszczenia: 09.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138903 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W ŚWIERCZYNKACH, GMINA ŁYSOMICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowana sala gimnastyczna jest połączona za pomocą łącznika z budynkiem szkoły podstawowej. Jest budynkiem nie podpiwniczonym w części sali sportowej - parterowym, w części zaplecza - 3 kondygnacyjnym. Rzut obiektu jest prostokątem o szerokości 15,20 m i długości 40,49 m; wysokości 9,60 m. Powierzchnia zabudowy: 619,91 m2, powierzchnia całkowita: 837,98 m2, powierzchnia użytkowa: 743,72 m2, kubatura: 5846,95 m3. Zasadniczą częścią hali sportowej jest sala o powierzchni: 448,77 m2 połączona z widownią na 124 miejsca (pow. widowni: 101,65 m2). Budynek posada zaplecze sanitarno-socjalno-szatniowe o pow. 99,89 m2 (tj.: pokój nauczyciela, pokój 1-ej pomocy, szatnie, umywalnie-damskie i męskie, wc-damskie i męskie, wc dla niepełnosprawnych, pomieszczenia gospodarcze i techniczne), itd. Opis rozwiązań techniczno - funkcjonalnych Przed wejściem zaprojektowane są schody zewnętrzne oraz rampa dla osób niepełnosprawnych z poręczami dla nich dostosowanymi, podobne schody znajdują się tuż przy wyjściu ewakuacyjnym z sali. nad głównym wejściem do obiektu zaprojektowane jest zadaszenie. Na parterze budynek podzielony jest na dwie części: salę sportową, oraz socjalno-techniczne, w którym zlokalizowane są szatnie i łazienki dla sportowców, toalety ogólnodostępne, w tym toaleta dla osób niepełnosprawnych itd. Funkcje ogólnodostępne, a także pomieszczenia dla sportowców dostępne są z holu stanowiącego komunikację do sali sportowej. Hala sportowa oprócz siatkówki, może pomieścić zmniejszone boisko do gry w koszykówkę o wym. 13,0 m x 24 m. Salo jest dobrze doświetlona poprzez przeszklenia na bocznej ścianie budynku. Konstrukcja słupowo-ryglowa hali z drewna klejonego (słupy, rygle, płatwie)malowane bezbarwnie tak , by był widoczny rysunek . Część zaplecza , która stanowi strefę pożarową jest wykonana w konstrukcji żelbetowej (słupy i płyty stropowe). Elewacja zewnętrzna budynku jest zaprojektowana w systemie lekkiej obudowy. Dach jest zaprojektowany jako dwuspadowy z płyt dachowych typu sandwich lub równoznaczny. Budynek wyposażony jest wentylację mechaniczną i nagrzewnice itd. Elewacja zewnętrzna budynku jest zaprojektowana w systemie lekkiej obudowy, która jest mocowana do konstrukcji drewnianej lub żelbetowej obiektu. Projekt nie obejmuje podkonstrukcji słupowo-ryglowej wymaganej do zawieszenia pokrycia ścian, projekt ten musi opracować wykonawca-dostawca paneli. Ściany boczne oraz szczytowe są pokryte płytami warstwowymi typu Sandwich lub równoważnymi w układzie pionowym, z wypełnieniem wełną mineralną grubości 14,0 cm. Powinny mieć klasę odporności pożarowej EI30. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. 2) Roboty elektryczne- zgodnie z załącznikiem nr 12 i 13 do SIWZ: Zakres robót: - tablice rozdzielcze, - instalacje wewnętrzne wraz z osprzętem, - instalacja odgromowa i ekwipotencjalna, - pomiary, - instalacja antywłamaniowa wraz z urządzeniami, - instalacja monitoringu wraz z urządzeniami, - instalacja nagłośnienia wraz urządzeniami. 3) Roboty sanitarne (w tym przyłącza i odwodnienie budynku na terenie działki) - zgodnie z załącznikiem nr 12 i 13 do SIWZ: Zakres robót: - instalacja ciepła technologicznego i c.o., - instalacja wentylacji, - instalacja wod-kan., przyłącza i odwodnienia budynku na terenie działki. - przyłącza wod-kan, - kanalizacja deszczowa i odwodnienie budynku, - zbiornik wodny retencyjny. 4) Drogi (technologiczne, p-poż i konieczne ogrodzenie): Zakres robót zgodny z projektem i obmiarami zał. nr 12 i 13 do SIWZ 5) Wyposażenie Sali gimnastycznej zgodnie zał. nr 14 do SIWZ 6) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją przetargową, programem funkcjonalno - użytkowym, dokumentacją projektową, przedmiarami do kosztorysów ofertowych oraz poleceniami -sugestiami Inwestora oraz Inspektora nadzoru. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym. 7) Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na roboty budowlane oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, projekt budowlany stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, kosztorysy ofertowe z przedmiarem robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 13 do SIWZ oraz wykaz wyposażenia Sali gimnastycznej stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w kosztorysach ofertowych z przedmiarami robót, projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej - gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 9) Zamawiający informuje, iż kosztorysy ofertowe z przedmiarem robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ należy traktować jako informacje pomocnicze przydatne do sporządzenia oferty w postępowaniu i kalkulacji ceny za realizację zamówienia, oraz uzupełniają zakres projektu budowlanego. 10) Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, kosztorysów ofertowe z przedmiarem robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 13 do SIWZ oraz wykazu wyposażenia Sali gimnastycznej stanowiącej Załącznik nr 14 do SIWZ, wizji lokalnej oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, przedmiaru, projektu budowlanego jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Wymagany przez Zamawiającego załącznik do oferty w postaci kosztorysu ofertowego jest jedynie dokumentem pomocniczym, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rozliczenia ewentualnych robót zamiennych i nie będzie podlegał ocenie na etapie oceny ofert. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. 11) Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: a) na wykonane roboty budowlane - minimum 60 miesięcy (5 lat), maksymalny 84 miesiące (7 lat) b)na urządzenia wbudowane/zamontowane przez Wykonawcę - okres gwarancji zgodny z okresem gwarancji producenta, nie krótszy jednak niż 2 lata, okres rękojmi minimum 5 lat; liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMPOL sp. z o.o., ul. Bartkiewiczówny 98, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2680834,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3297425,82

  • Oferta z najniższą ceną: 2876903,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3310195,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.