eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-25

Og³oszenie nr 14338 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.

Poznañ: Wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, krajowy numer identyfikacyjny 32785300000, ul. ul. Królowej Jadwigi  , 61871   Poznañ, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 061 8355000, 8355063, e-mail rzp@awf.poznan.pl, faks 618 330 087.
Adres strony internetowej (URL): www.awf.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty pisemne
Adres:
Akademia Wychowania Fizycznego im E. Piaseckiego w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-71 Poznañ


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu.
Numer referencyjny: RZP-2003-1/17/ZP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1 - wykonanie remontu w zakresie malowania 1 piêtra; Czê¶æ 2 - wykonanie remontu w zakresie malowania 2 piêtra; Czê¶æ 3 - wykonanie remontu w zakresie malowania 3 piêtra. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SIWZ i zosta³ okre¶lony przedmiarem robót oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. 3. Zgodnie z interpretacj± Zamawiaj±cego Dom Studencki AWF przy ul. ¶w. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objêtym spo³ecznym programem mieszkaniowym. W zwi±zku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie maj± przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i us³ug (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotycz±ce robót. a) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowi±zuj±cych przepisów bhp i ppo¿. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót nale¿y stosowaæ materia³y, wyroby i elementy oraz wbudowywaæ urz±dzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadaj±ce stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) U¿yte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach nale¿y traktowaæ jako formê okre¶lenia rodzaju i jako¶ci oraz standardu zastosowanych materia³ów i wyposa¿enia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urz±dzeñ w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych; d) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami dokumentacji okre¶laj±cej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone bêd± na obiekcie czynnym, prace nale¿y przewidzieæ w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowi±zków nale¿y uwzglêdniæ codzienne sprz±tanie korytarzy; g) Wykonawca musi oznakowaæ teren prowadzenia prac ta¶mami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na remontowanych piêtrach budynku; 5. Wymagania dotycz±ce wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowi±zany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a tak¿e po to, by byæ ¶wiadomym warunków umownych i wynikaj±cych z nich nastêpstw oraz do zapoznania siê z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne

II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 42


II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji zamóienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i wynosi od 30 do 42 dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê o podobnym charakterze, o warto¶ci minimum 10 000,00 z³ brutto ka¿da je¶li oferta sk³adana jest na poszczególne czê¶ci zamówienia, a je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na trzy czê¶ci zamówienia ³±cznie winien legitymowaæ siê wykonan± co najmniej jedn± robot± o podobnym charakterze, o warto¶ci 30 000,00 z³ brutto ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, mo¿e wezwaæ wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, mo¿e wezwaæ wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - za³±cznik nr 3 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione prze z podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
tak


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena75
Gwarancja dodatkowa15
Najkrótszy termin wykonania10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 s± wprowadzane w formie aneksu podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie mog± wykraczaæ poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany przedstawionej w ofercie osoby sprawuj±cej samodzielna funkcjê techniczn± jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego now± osobê. Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê tej osoby w nastêpuj±cych przypadkach: a) ¶mierci, choroby lub innch zdarzeñ losowych dotycz±cych tej osoby; b) niewywi±zywania siê osoby sprawuj±cej samodzieln± funkcjê techniczn± z obowi±zków wynikaj±cych z umowy; c) je¿eli zmiana tej osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od wykonawcy (np. rezygnacji) 4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy zmiany osoby sprawuj±cej samodzieln± funkcjê techniczn± je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje ona swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy w sposób nale¿yty. 5. W przypadku zmiany osoby sprawuj±cej samodzieln± funkcjê techniczn±, nowa osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla danej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ osobê sprawuj±c± samodzieln± funkcjê techniczn± zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 09/02/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu. Czê¶æ 1 - wykonanie remontu w zakresie malowania 1 piêtra; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SIWZ i zosta³ okre¶lony przedmiarem robót oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. 3. Zgodnie z interpretacj± Zamawiaj±cego Dom Studencki AWF przy ul. ¶w. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objêtym spo³ecznym programem mieszkaniowym. W zwi±zku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie maj± przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i us³ug (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotycz±ce robót. a) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowi±zuj±cych przepisów bhp i ppo¿. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót nale¿y stosowaæ materia³y, wyroby i elementy oraz wbudowywaæ urz±dzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadaj±ce stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) U¿yte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach nale¿y traktowaæ jako formê okre¶lenia rodzaju i jako¶ci oraz standardu zastosowanych materia³ów i wyposa¿enia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urz±dzeñ w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych; d) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami dokumentacji okre¶laj±cej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone bêd± na obiekcie czynnym, prace nale¿y przewidzieæ w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowi±zków nale¿y uwzglêdniæ codzienne sprz±tanie korytarzy; g) Wykonawca musi oznakowaæ teren prowadzenia prac ta¶mami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na remontowanych piêtrach budynku; 5. Wymagania dotycz±ce wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowi±zany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a tak¿e po to, by byæ ¶wiadomym warunków umownych i wynikaj±cych z nich nastêpstw oraz do zapoznania siê z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena75
Gwarancja dodatkowa15
Najkrótszy trmin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu. Czê¶æ 2 - wykonanie remontu w zakresie malowania 2 piêtra; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SIWZ i zosta³ okre¶lony przedmiarem robót oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. 3. Zgodnie z interpretacj± Zamawiaj±cego Dom Studencki AWF przy ul. ¶w. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objêtym spo³ecznym programem mieszkaniowym. W zwi±zku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie maj± przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i us³ug (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotycz±ce robót. a) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowi±zuj±cych przepisów bhp i ppo¿. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót nale¿y stosowaæ materia³y, wyroby i elementy oraz wbudowywaæ urz±dzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadaj±ce stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) U¿yte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach nale¿y traktowaæ jako formê okre¶lenia rodzaju i jako¶ci oraz standardu zastosowanych materia³ów i wyposa¿enia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urz±dzeñ w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych; d) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami dokumentacji okre¶laj±cej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone bêd± na obiekcie czynnym, prace nale¿y przewidzieæ w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowi±zków nale¿y uwzglêdniæ codzienne sprz±tanie korytarzy; g) Wykonawca musi oznakowaæ teren prowadzenia prac ta¶mami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na remontowanych piêtrach budynku; 5. Wymagania dotycz±ce wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowi±zany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a tak¿e po to, by byæ ¶wiadomym warunków umownych i wynikaj±cych z nich nastêpstw oraz do zapoznania siê z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena75
Gwarancja dodatkowa15
Najkrótszy terin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zwi±zanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piêtrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. ¦w. Rocha 9 w Poznaniu. Czê¶æ 3 - wykonanie remontu w zakresie malowania 3 piêtra. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SIWZ i zosta³ okre¶lony przedmiarem robót oraz specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. 3. Zgodnie z interpretacj± Zamawiaj±cego Dom Studencki AWF przy ul. ¶w. Rocha 9 w Poznaniu jest budynkiem zbiorowego zamieszkania, objêtym spo³ecznym programem mieszkaniowym. W zwi±zku z tym do obliczenia ceny oferty zastosowanie maj± przepisy art. 2 pkt 12, art. 41 ust. 2, ust. 12 i 12a oraz art. 146a pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i us³ug (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 710). 4. Wymagania dotycz±ce robót. a) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowi±zuj±cych przepisów bhp i ppo¿. dla tego rodzaju robót budowlanych; b) Przy wykonywaniu robót nale¿y stosowaæ materia³y, wyroby i elementy oraz wbudowywaæ urz±dzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadaj±ce stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty; c) U¿yte nazwy handlowe w dokumentacji wykonawczej i przedmiarach nale¿y traktowaæ jako formê okre¶lenia rodzaju i jako¶ci oraz standardu zastosowanych materia³ów i wyposa¿enia. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urz±dzeñ w przedmiarach i dokumentacji wykonawczych czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych; d) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami dokumentacji okre¶laj±cej przedmiot zamówienia tj. dokumentacji wykonawczej oraz przedmiarze robót; e) Roboty prowadzone bêd± na obiekcie czynnym, prace nale¿y przewidzieæ w godzinach od 7.00 do 21.00; f) W ramach obowi±zków nale¿y uwzglêdniæ codzienne sprz±tanie korytarzy; g) Wykonawca musi oznakowaæ teren prowadzenia prac ta¶mami oraz tabliczkami ostrzegawczymi na remontowanych piêtrach budynku; 5. Wymagania dotycz±ce wykonania i organizacji zadania. a) Wykonawca zobowi±zany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a tak¿e po to, by byæ ¶wiadomym warunków umownych i wynikaj±cych z nich nastêpstw oraz do zapoznania siê z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45453000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena75
Gwarancja dodatkowa15
Najkrtszy termin wykonania10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.