eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Bór › Likwidacja barier transportowych w gminie Biały Bór poprzez zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Biały Bór: Likwidacja barier transportowych w gminie Biały Bór poprzez zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 143029 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132979 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biały Bór, ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, faks 094 3739745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier transportowych w gminie Biały Bór poprzez zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (rok produkcji 2015), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym min. 1 osoby na wózku inwalidzkim przeznaczonego dla Gminy Biały Bór. 2 Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U z 2013 r. poz. 951) bez jakichkolwiek odstępstw - aktualne świadectwo homologacji wraz z załącznikami musi zostać dostarczone najpóźniej w dniu odbioru pojazdu. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 4 Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia; wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego o dniu odbioru samochodu, co najmniej 3 dni przed tym dniem; odbierany samochód ma być zaopatrzony w odpowiednią ilość oleju napędowego, umożliwiającą dojazd Zamawiającego do własnej siedziby. 5 Przedmiot zamówienia powinien być bez żadnych wad i posiadać wszystkie niezbędne atesty, ważne dokumenty i gwarancje. 6 Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: Gwarancja - mechaniczna - 24 miesiące bez limitu kilometrów - na lakier - 36 miesięcy - na perforację nadwozia - 72 miesiące Serwis - Euroassistance - 2 lata - Bezpłatne przeglądy techniczne serwisowe (zgodne z zaleceniami producenta) obejmujące wymianę płynów i materiałów eksploatacyjnych - 2 lata, - następne płatne - co 30.000 km lub co jeden rok, - Serwis gwarancyjny na terenie całego kraju, w tym przynajmniej jeden autoryzowany punkt serwisowy w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy nr 1/2014/D, na realizację programu - Program wyrównywania różnic między regionami II.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PABICH Sp. z o.o., Al. Niepodległości 49, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.