eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Remont Al. Korfantego w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Zabrze: Remont Al. Korfantego w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 142950 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Al. Korfantego w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana - remont Al. Korfantego w Zabrzu. Remontowany odcinek drogi zawarty jest pomiędzy ul. M.C. Skłodowskiej i ul. Gdańską ( w kierunku centrum). W zakres zamówienia wchodzi wykonanie drogowych robót remontowych, a w szczególności: -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych -regulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego -skropienie nawierzchni bitumicznych -mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznych Nie przewiduje się zamknięcia dla ruchu remontowanego odcinka, a roboty winne być prowadzone przy wyłączeniu poszczególnych pasów ruchu. Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót drogowych. Odwóz destruktu asfaltowego - Baza Materiałowa Zabrze, ul. Cmentarna ( odl. do 5 km ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1); 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz nie mniej niż 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni drogowej z betonu asfaltowego lub mastyksu grysowego SMA o łącznej powierzchni min 10.000 m2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca obejmujący nie mniej niż: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niżej wymienionym sprzętem: 1.układarka mechaniczna z podgrzewaną płytą wibracyjną - min. 1 szt 2.walec stalowy gładki - min. 1 szt 3.walec ciężki ogumiony - min. 1 szt 4.skrapiarka do bitumów - min. 1 szt 5.szczotka mechaniczna - min. 1 szt 6.cysterna na wodę - min. 1 szt 7.samochody samowyładowcze o ładowności pow. 10 t - 3 szt 8.młot udarowo- spalinowy lub udarowo-elektryczny - 1 szt 9.frezarka - min. 1 szt 10.piła do cięcia nawierzchni z betonu asfaltowego - 1 szt C) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik budowy: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - wykształcenie: minimum średnie; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1)Kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności drogowej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Komunalnej Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pok. 407.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pok.305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.