To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie stoisk wystawienniczych oraz organizacja konferencji promocyjnych podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO.
Numer ogłoszenia: 142911 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 100385 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4613000, fax 022 4613362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie stoisk wystawienniczych oraz organizacja konferencji promocyjnych podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie stoisk wystawienniczych oraz organizacja konferencji promocyjnych podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO w Poznaniu w latach 2007-2008. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie oraz obsługę stoisk wystawienniczych, Część II zamówienia obejmuje zapewnienie wyżywienia dla obsługi stoisk wystawienniczych oraz organizację konferencji promocyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.86.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Oryginalny kod CPV: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie i restauracyjne Kod CPV wg słownika 2008: 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego Oryginalny kod CPV: 74.83.00.00 - Usługi sekretarskie i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 132160 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Część zamówienia finansowana będzie ze środków Funduszu Spójności..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa stoisk wystawienniczych na Międzynarodowych Targach Ekologicznych POLEKO..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AA STUDIO KOMBIKO BIS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AA STUDIO KOMBIKO BIS SP. Z O.O.
- AA STUDIO KOMBIKO BIS Sp. z o. o., ul. Ogrodowa 10, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 132160.00
- Oferta z najniższą ceną: 132160.00 / oferta z najwyższą ceną: 132160.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- "Usługa w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego na targach Eurosatory w 2024 r. w ramach Sektorowego Programu Promocji".
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- "ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE" - wyjazd nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.