Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Biłgoraj: Usługi szkoleń informatycznych dla Oddziału ZUS w Lublinie i Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 142878 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6881212, 84 6881211, faks 84 6866974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleń informatycznych dla Oddziału ZUS w Lublinie i Rzeszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie oraz Oddziału ZUS w Rzeszowie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 23.06.2015r. godz. 8:00 do wniesienia wadium w niżej wymienionych częściach zamówienia w poniższych kwotach: 1) Cz. I - 374,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt cztery złote 00/100); 2) Cz. II - 1 869,00 zł (słownie: tysiąc osiemset sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100); 3) Cz. III - 3 457,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt siedem złotych 00/100); 4) Cz. V - 1 883,00 zł (słownie: tysiąc osiemset osiemdziesiąt trzy złote 00/100); 5) Cz. VI - 775,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804.). 3.Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: 1) W zakresie części I-VI zamówienia: Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. 2) W zakresie części VII - XIV zamówienia: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek b) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu tematycznego części zamówienia na którą składana jest oferta. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie poszczególnych części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz dokumentów określonych w § 5 ust.1 pkt 1.1 siwz;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: 1) W zakresie części I-VI zamówienia: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek b) wykaże, że dysponuje co najmniej 2 trenerami dedykowanymi do realizacji każdego z tematów szkolenia, którzy posiadają co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń oraz przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia z zakresu każdego z tematów (lub z tematów równoważnych) będących przedmiotem zamówienia w danej części. 2) W zakresie części VII: Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp. 3) W zakresie części VIII i IX zamówienia: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek b) wykaże, że dysponuje co najmniej 1 trenerem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, który posiada niezbędne kwalifikacje do realizacji szkolenia tj. posiada akredytację do prowadzenia szkoleń ITIL R Foundation z tytułem przynajmniej ITIL EXPERT 4) W zakresie części X zamówienia: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek b) wykaże, że dysponuje co najmniej 1 trenerem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, który posiada niezbędne kwalifikacje do realizacji szkolenia tj. posiada akredytację do prowadzenia szkoleń Prince2, z tytułem przynajmniej Prince2 Advanced. 5) W zakresie części XI-XIV zamówienia Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie poszczególnych części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz dokumentów określonych w § 5 ust.1 pkt 1.1 siwz;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty (na cz. I - XIV) wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 6 do siwz; 2) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do siwz. Wykonawca składa zamiennie albo listę o której mowa w sekcji III pkt 4.4) albo przedmiotowe oświadczenie; 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju,
Centrum Zamówień Publicznych,
ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj sala obsługi klienta, stanowisko: INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: a) Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, b) Monika Bednarz - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 2. Osoby o których mowa powyżej udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Numer postępowania nadany sprawie przez Zamawiajacego 030000/271/4/2015-CZP..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzenie do VBA w Excelu (MS50476B). Programowanie VBA w Excelu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie: 1) Wprowadzenie do VBA w Excelu (MS50476B), a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 5 osób, b) miejsce szkolenia: Warszawa (1 grupa), 2) Programowanie VBA w Excelu, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 5 osób, b) miejsce szkolenia: Warszawa (1 grupa)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DB2AN1 - Analiza danych w bazie DB2. DB2AN2 - Zaawansowana analiza danych w bazie DB2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie: 1) DB2AN1 - Analiza danych w bazie DB2, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 13 osób, b) miejsce szkolenia:Warszawa (1 gr. 4-7 osób) i Kraków (1 gr. 4-7 osób), 2) DB2AN2 - Zaawansowana analiza danych w bazie DB2, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 8 osób, b) miejsce szkolenia:Warszawa (1 gr. 4 osoby) i Kraków (1 gr. 4 osoby).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: H4322S - POSIX Shell Programming. H4311S - Perl Programming.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie: 1) H4322S - POSIX Shell Programming, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób, b) miejsce szkolenia:Warszawa (1 gr. ok. 5 osób) i Wrocław (1 gr. ok. 5 osób), 2) H4311S - Perl Programming, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób, b) miejsce szkolenia: Warszawa (1 gr ok. 5 osób) i Wrocław (1 gr ok. 5 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akredytowane szkolenie ITILR Foundation z egzaminem Foundation Certificate In ITService Management (ITILR V3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Akredytowane szkolenie ITILR Foundation + egzamin Foundation Certificate In ITService Management (ITILR V3) dla 1 pracownika Oddziału ZUS w Lublinie; miejsce szkolenia: Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Programowanie Aplikacji Internetowych w języku Javascript z wykorzystaniem Technologii Ajax. Zaawansowany (X) Html + Css. MS 50322 Configuring and Administering Windows 7. MS 50331 Enterprise Desktop Support Technician.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie: 1) Programowanie Aplikacji Internetowych w języku Javascript z wykorzystaniem Technologii Ajax, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób, b) miejsce szkolenia: Lublin ( 1 gr.), 2) Zaawansowany (X) Html + Css, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób, b) miejsce szkolenia: Lublin ( 1 gr.), 3) MS 50322 Configuring and Administering Windows 7, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 6 osób, b) miejsce szkolenia: Kielce (1 gr.), 4) MS 50331 Enterprise Desktop Support Technician, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 5 osób, b) miejsce szkolenia: Lublin (1 gr.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Metodyka zarządzania projektami PRINCE2R Foundation (3 dni) z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Metodyka zarządzania projektami PRINCE2R Foundation (3 dni) z egzaminem dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 11 osób. 3. Miejsce szkolenia: Lublin (1 gr ok.5-6 osób) i Warszawa (1 gr. ok.5-6 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. kwalifikacje i doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Troubleshooting and Supporting Windows 7 in the Enterprise dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób (2 grupy szk. po 5 os.). 3. Miejsce szkolenia: Rzeszów lub Kraków lub Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ITILR Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis z egzaminem. ITILR Intermediate Capability Stream: Release, Control & Validation z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie: 1) ITILR Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis z egzaminem, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 4 osoby, b) miejsce szkolenia: cała Polska, 2) ITILR Intermediate Capability Stream: Release, Control & Validation z egzaminem, a) maksymalna liczba uczestników szkolenia: 4 osoby, b) miejsce szkolenia: cała Polska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
- 3. zdawalność - 20
- 4. grupa zamknięta - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ITIL Found ITIL Foundation z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: ITIL Found ITIL Foundation z egzaminem dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia - 4 osoby. 3. Miejsce szkolenia - cała Polska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
- 3. zdawalność - 20
- 4. grupa zamknięta - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prince2 Fundation z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Prince2 Fundation z egzaminem dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia - 10 osób (2 grupy szk. po 5 os.). 3. Miejsce szkolenia: cała Polska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
- 3. zdawalność - 20
- 4. grupa zamknięta - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Projektowanie i dokumentowanie systemów informatycznych z wykorzystaniem narzędzia UML2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego:Projektowanie i dokumentowanie systemów informatycznych z wykorzystaniem narzędzia UML2 dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 4 osoby. 3. Miejsce szkolenia: cała Polska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Webmethods: Integration Workshop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Webmethods: Integration Workshop dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 6 osób (2 grupy szk. po 3 os.). 3. Miejsce szkolenia: Rzeszów lub Kraków lub Warszawa lub Zakopane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doswiadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Analiza i projektowanie w języku UML z wykorzystaniem narzędzia Enterprise Architect.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Analiza i projektowanie w języku UML z wykorzystaniem narzędzia Enterprise Architect dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 6 osób (2 grupy szkol. po 3 os.). 3. Miejsce szkolenia: Rzeszów lub Kraków lub Warszawa lub Zakopane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie kadry trenerskiej - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkolenie Service Oriented Architecture and Design (SOA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia informatycznego: Szkolenie Service Oriented Architecture and Design (SOA) dla pracowników Oddziału ZUS w Rzeszowie. 2. Maksymalna liczba uczestników szkolenia: 6 osób (2 grupy po 3 os.). 3. Miejsce szkolenia: Rzeszów lub Kraków lub Warszawa lub Zakopane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. doswiadczenie kadry trenerskiej - 20
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej zdalnie sterowanej maszyny koszącej na potrzeby PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju"
- Dokumentacja projektowa - Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 -edycja 1 w Samorządowym Klubie Dziecięcym w Biłgoraju, wraz z poprawą dostępności.
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń, będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Remont sanitariatów w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Szkolenie do uprawnień rating dla personelu ATSEP na urządzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.