eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Warszawa: Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Numer ogłoszenia: 142710 - 2016; data zamieszczenia: 07.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118484 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia meblowego w podziale na nw. części zamówienia: a)Część 1 - Dostawa mebli biurowych b)Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe, tj. na jedną część, bądź na całość przedmiotu zamówienia. Każdą część zamówienia należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Opis Techniczny Mebli wraz z Specyfikacją/Rozdzielnikiem Asortymentową/ym - odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia. - wzór umowy - złącznik nr 7 do SIWZ. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz spełniający wszystkie wymogi określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Oferowany towar musi spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów, modele mebli, nazwy własne, marki, znaki towarowe itp. są doprecyzowaniem szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towarów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy PZP. Miejsce realizacji zamówienia: Część 1 - Dostawa mebli biurowych: Jednostki UDT - 18 Oddziałów terenowych UDT (OUDT), Dział Urządzeń Ciśnieniowych w Puławach, Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu (CLDT) oraz Centrala UDT w Warszawie - adresy jednostek znajdują się w załączniku nr 3 do umowy. Część 2 - Dostawa krzeseł i foteli biurowych Jednostki UDT - 15 Oddziałów terenowych UDT (OUDT), Dział Urządzeń Ciśnieniowych w Puławach, Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego w Poznaniu (CLDT) oraz Centrala UDT w Warszawie - adresy jednostek znajdują się w załączniku nr 3 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lucjan Sp. z o. o., ul. Toruńska 39, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204087,75

  • Oferta z najniższą ceną: 204087,75 / Oferta z najwyższą ceną: 542184,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA KRZESEŁ I FOTELI BIUROWYCH.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Office Interior Małgorzata Dydecka, ul. Krzywińska 4C, 03-324 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 259677,60

  • Oferta z najniższą ceną: 259677,60 / Oferta z najwyższą ceną: 317709,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.