eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Rewitalizacja Palcu 3-go Maja w Przysusze - roboty budowlane

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Przysucha: Rewitalizacja Palcu 3-go Maja w Przysusze - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 142462 - 2016; data zamieszczenia: 07.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158181 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752823, faks 48 6752106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Palcu 3-go Maja w Przysusze - roboty budowlane.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia:Rewitalizacja Palcu 3-go Maja w Przysusze - roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy Placu 3 - go Maja lokalizowanego w Przysusze w działkach o numerach ewidencyjnych: 1002, 1003/1, 1045 (obręb Przysucha). Zamówieniem objęte są roboty budowlane branży drogowej i elektrycznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zieleni to jest nowych nasadzeń. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 2.1. Roboty drogowe części w parku w zakresie: - robót pomiarowych, rozbiórkowych, - budowy parkingu z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm, - budowy chodników z kolorowymi obrzeżami oraz nawierzchni z kostki brukowej z wtopionym szlachetnym kruszywem na powierzchni kostki. Kolorystyka i wymiary kostki powinny być zgodne z opisem warunków równoważnych dla materiałów budowlanych Placu 3-go Maja w Przysusze, - dostawę i montaż elementów małej architektury: 16 ławek i 12 koszy na śmieci oraz osłon drzew (krat) znajdujących się w chodnikach. 2.2. Roboty budowlane przebudowy schodów terenowych przed Kościołem w zakresie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, - budowy schodów z bloczków granitowych i stopniach obłożonych płytami granitowymi o wymiarach i kolorystyce zgodnej z dokumentacją projektową, - montażu balustrad schodowych ze stali nierdzewnej. 2.3. Przebudowę oświetlenia w części parkowej Placu 3-go Maja w zakresie: - demontażu istniejącego oświetlenia, - ułożeniu kabli, montażu słupów i opraw oświetleniowych, - wykonaniu uziemienia i zabezpieczenia istniejących kabli rurami osłonowymi, - badań pomiarowych. 3. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z: 3.1. Projektem zagospodarowania terenu. 3.2. Projektem budowlanym część drogowa wraz z warunkami równoważnymi dla materiałów budowlanych części drogowej parku. 3.3. Projektem przebudowy istniejącego oświetlenia. 3.4. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały użyte do przebudowy placu muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikaty z Polskimi Normami lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo - budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. Uwaga 5: - Materiały z rozbiórki istniejącej nawierzchni (kostka, krawężniki, oświetlenie) nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania do celów budowlanych stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. - Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Uwaga 6: Za zgodą Projektanta nastąpiła zmiana materiałów z jakich należy wykonać ciągi piesze na etapie realizacji robót budowlanych, przy zachowaniu geometrii i układu kolorystycznego oraz nośności podbudów. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy kierować się dokumentacją projektową w oparciu o opis warunków równoważnych dla materiałów przy rewitalizacji Placu 3-go Maja w Przysusze (część drogowa). 4. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektowo-budowlaną, przedmiarem robót, SIWZ a konieczne do uwzględnienia ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa: 4.1. Opracowanie i uwzględnienie tymczasowej organizacji ruchu. 4.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 4.3. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami (gdy będzie wymagany), 4.4. Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia (np. kabli energetycznych lub telefonicznych), 4.5. Wykonanie wymaganych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób, 4.6. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego, 4.7. Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 4.8. Zabezpieczenie mediów (woda, prąd, gaz), 4.9. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. 5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Plac 3 - go Maja w Przysusze w działkach o numerach ewidencyjnych: 1002, 1003/1, 1045 (obręb Przysucha). 6. Termin wykonania zamówienia. 6.1. Termin wykonania zamówienia do dnia: 31.10.2016 r. 6.2. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy a maksymalnie 72 miesiące (zgodnie z ofertą Wykonawcy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.10 - Wysadzanie i podobne roboty w zakresie usuwania skał 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.16.10 - 45.31.16.10 45.31.43.10 - Układanie kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. INSBUD Marek Sykuła, Sucha ul. Kasztanowa 14C, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462437,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442532,62

  • Oferta z najniższą ceną: 442532,62 / Oferta z najwyższą ceną: 599021,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.