eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Wędrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Numer ogłoszenia: 142453 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104899 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn, , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi bieżącej naprawy pojazdów (lub ich podzespołów) osobowych i osobowo-terenowych/ciężarowych, naczep oraz motocykli i quadów wyszczególnionych poniżej. Naprawa odbywać się będzie w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów samochodowych będących na ewidencji w Jednostce Wojskowej 5701 Wędrzyn. Planowana ilość pojazdów do naprawy w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ramach określonej kwoty którą dysponuje. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia i dywaników. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części. Wykonawca może przystąpić do jednej lub wielu części. Zakres naprawy środków transportu, o których mowa w ust. 1 będzie obejmował czynności i pojazdy odpowiednio do poszczególnych części (szczegółowy zakres dot. części znajduje się w siwz). 3. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy na terenie powiatu Sulęcińskiego lub Międzyrzeckiego, a w przypadku realizacji usługi poza granicami administracyjnymi powiatu, nie dalej niż do miejsca oddalonego o 20 km od granic administracyjnych powiatu. 4. Każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem jej wykonania (dostarczonym przez Wykonawcę dla Zamawiającego) wraz ze wskazaniem przewidzianej ilości roboczogodzin. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. 5. JW 5701 będzie dokonywała zapłaty za faktycznie wykonane naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstości i rodzaju - grupy uszkodzeń. 6. Dopuszcza się wykonywanie napraw przez podwykonawców pod warunkiem, że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 7. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów. 8. Części użyte do napraw będą nowe. Dopuszcza się regenerację podzespołów, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części oraz fakturę. 9. Na wykonaną usługę zostanie udzielona minimum 6-miesieczna gwarancja, a na nowe podzespoły - gwarancja udzielona przez producenta. 10. Cena części użytych przy naprawie nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia wraz z należnym podatkiem i marżą. 11. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60% wartości nowego. 12. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów, w cenę należy wliczyć koszt diagnozowania usterki. 13. Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie oraz przez podwykonawców usług i napraw. 14. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 6 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw jednocześnie 1 (jednego) pojazdu z każdej z grup tj. osobowych, osobowo-terenowych, ciężarowych (w zależności od części zamówienia, na które została złożona oferta). Termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu za zgodą Zamawiającego. 15. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy musza być zgodne z zaleceniem producenta pojazdu. 16. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 17. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo-remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, właściwą ilością stanowisk naprawczych, wyposażeniem umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz stosownym personelem. 18. Faktura za wykonaną usługę w treści musi zawierać koszt ogólny wykonanych usług i napraw, w załączniku do faktury Wykonawca opisuje operacje wykonane podczas wykonywania usługi. 19. W przypadku awaryjnego uszkodzenia części będących na gwarancji lub reklamacji wykonanej usługi Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 48 godziny licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. 20. Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie protokół podpisany przez obie strony. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt pozostawiony do naprawy a Zamawiający nie będzie płacił za przechowywanie (parking) pojazdu przed naprawą, w trakcie i po naprawie do chwili odbioru pojazdu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek 40.11.51.00 - 40.11.51.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: naprawa pojazdów osobowych, mikrobusów, samochodów małej ładowności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autoryzowana Stacja Obsługi Samochodów, ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32,52

  • Oferta z najniższą ceną: 32,52 / Oferta z najwyższą ceną: 100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: naprawa pojazdów ciężarowo- osobowych wysokiej mobilności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autoryzowana Stacja Obsługi Samochodów, ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32,52

  • Oferta z najniższą ceną: 32,52 / Oferta z najwyższą ceną: 32,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: naprawa pojazdów ciężarowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Autoryzowana Stacja Obsługi Samochodów, ul. Podmiejska 18, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32,52

  • Oferta z najniższą ceną: 32,52 / Oferta z najwyższą ceną: 32,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: naprawa motocykli i quadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADNO Spółka Cywilna Marcin Adamczyk, Ewa Adamczyk, ul. Mościckiego 201A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.