eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Organizacja i przeprowadzenie dwóch wydarzeń promocyjnych typu wizyta studyjna i misja gospodarcza w Uniejowie w ramach projektuZwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Uniejów: Organizacja i przeprowadzenie dwóch wydarzeń promocyjnych typu wizyta studyjna i misja gospodarcza w Uniejowie w ramach projektu: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów
Numer ogłoszenia: 142237 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132850 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie dwóch wydarzeń promocyjnych typu wizyta studyjna i misja gospodarcza w Uniejowie w ramach projektu: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch wydarzeń promocyjnych typu wizyta studyjna i misja gospodarcza w Uniejowie w ramach projektu: Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej Regionu Łódzkiego poprzez działania prowadzone w zakresie promocji gospodarczej regionu przez Gminę Uniejów Zamówienie jest dofinansowywane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020 Zamawiający wskazuje wstępny harmonogram planowanych wydarzeń w ramowym programie wydarzeń stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż wskazane we wstępnym harmonogramie planowanych wydarzeń w ramowym programie wydarzeń propozycje działań mają charakter orientacyjny, tym samym nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do faktycznego zrealizowania proponowanych działań w takim układzie. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia koncepcji planowanych wydarzeń, uwzględniających co najmniej minimum atrakcji programowych oraz pozostałych wymagań określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej. Wykonawca winien dokonać szczegółowej analizy wymogów oraz opisu zawartego we wstępnym harmonogramie, tak aby wydarzenie było interesujące dla odbiorców - zaproszonych gości i spełniało swoje zadanie w odniesieniu do projektu który realizuje Zamawiający tj. promocja regionu. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiada za realizację: - 5-cio dniowej wizyty studyjnej - pod hasłem: Lecznictwo Uzdrowiskowe i EkoInwestycje w przewidywanym terminie 24-28 lipca 2016r, przewidywana liczba osób została wskazana w w programie ramowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ -5-cio dniowej misji gospodarczej - Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja regionalnych usług uzdrowiskowych i ekologicznych rozwiązań na rynkach zagranicznych oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych; w przewidywanym terminie 25-29 sierpnia 2016r, przewidywana liczba osób została wskazana w opisie przedmiotu zamówienia oraz w programie ramowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia odpowiada za realizację misji i wizyty w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia atrakcji programowych, realizacji II-dniowej konferencji oraz bankietu podczas każdego wydarzenia, transportu lokalnego - transfery między atrakcjami w regionie, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia koordynatora oraz tłumacza. Wykonawca niniejszego zadania będzie odpowiedzialny za przygotowanie, sprawny przebieg oraz wsparcie organizacyjne dla przedstawicieli Zamawiającego całości wydarzenia od momentu przybycia gości do Uniejowa do momentu ich pożegnania. Informacje organizacyjne: Liczba uczestników: Przewidywana ilość osób w ramach każdego z wydarzeń tj. uczestników personalnie wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy wynosi: około 150 osób łącznie, w tym: - uczestnicy których udział stały należy przewidzieć - około 30 osób, pobyt stały należy przewidzieć jako 5 dni programowych każdego wydarzenia (cztery doby hotelowe) - uczestnicy których udział czasowy należy przewidzieć - około 50 osób, pobyt czasowy należy przewidzieć jako pojedyncze doby noclegowe tj. nocleg w dniu konferencji, ewentualnie po niej oraz nocleg w dniu wydarzenia medialnego - dodatkowo około 120 osób uczestników lokalnych których udział w wydarzeniach będzie czasowy tj. wyłącznie dzienny (bez noclegów), oraz zmieniający się dla poszczególnych elementów wydarzenia, w tym uczestnicy czasowi którzy korzystają z noclegów okresowo j.w. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania ostatecznej liczby osób stałych oraz lokalnych dla wizyty studyjnej w terminie do 5 dni po dniu zawarcia umowy, przy czym przewidywane zmiany wynosić będą: - dla uczestników stałych wyłącznie in minus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników, - dla uczestników tymczasowych wyłącznie in minus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników - dla uczestników lokalnych do 10 In plus lub In minus. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania ostatecznej liczby osób stałych oraz lokalnych dla misji gospodarczej w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem planowanego wydarzenia, przy czym przewidywane zmiany wynosić będą: - dla uczestników stałych wyłącznie in minus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników, - dla uczestników tymczasowych wyłącznie in minus w zależności od potwierdzenia udziału zaproszonych przez Zamawiającego uczestników - dla uczestników lokalnych do 10 In plus lub In minus. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w zakresie wynikającym z podanej ilości uczestników pomimo uprzedniego wskazania personalnie ilości osób, w przypadku niestawiennictwa uczestników pomimo potwierdzenia przybycia ze względu na zdarzenia losowe. W takim przypadku, za uczestników nieobecnych Zamawiający wypłaci wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie wynikające z faktu odwołania ewentualnych rezerwacji Czas trwania każdego wydarzenia: 5 dni (4 doby hotelowe) Termin wydarzenia: Umowa z wykonawcą wyłonionym w toku niniejszego postępowania zostanie zawarta na okres od dnia podpisania (wstępnie 12.07.2016.) do 31 sierpnia 2016 r. Wstępnie przewidywany przez Zamawiającego termin realizacji wydarzeń przedstawia się następująco: - Wizyta studyjna - inauguracja 24 lipiec (niedziela) zakończenie 28 lipiec (czwartek) - Misja gospodarcza - inauguracja 25 sierpień (czwartek) zakończenie 29 sierpień (poniedziałek) Wskazane powyżej terminy należy traktować jako wstępne, Zamawiający szczegółowy termin organizacji wydarzeń dookreśli na etapie realizacji umowy. Wymagania szczegółowe dla przedmiotu zamówienia: Zakwaterowanie: -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi hotelarskiej dla wszystkich stałych osób uczestniczących w misji oraz wizycie podczas całego wydarzenia -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi hotelarskiej dla części lokalnych osób uczestniczących w misji oraz wizycie na okres jednej doby hotelowej w dniu koncertu - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi hotelarskiej dla części osób z pośród lokalnych uczestników misji oraz wizyty na okres jednej doby w dniu konferencji Wszystkie zaoferowane pokoje winny być w standardzie odpowiadającym minimum 3-gwiazdkom w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169) oraz który zapewnia, w ramach prowadzonej działalności: serwowanie gościom śniadania (w formie szwedzkiego stołu. Wymagane minimum: posiłek ciepły: jajecznica lub jajka sadzone, kiełbaski, naleśniki z serem, posiłki na zimno: ser żółty, twarożek, 2 rodzaje wędlin, pomidory, ogórki, miód, dżem, pieczywo ciemne i jasne, masło, kawa, herbata, soki, woda )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.10.00 - 55.30.10.00 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest dofinansowywane przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smartlink Sp. z o.o -Lider konsorcjum., Aviator Agencja Reklamowa, Mirosława Kaźmierczak- partner, REMAX s.c, Ewa Górs, ul. Zjazd 2/4, 60-653 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Aviator Agencja Reklamowa, Mirosława Kaźmierczak- partner , ul. Słupska 61 A, 60-456 Poznań , kraj/woj. wielkopolskie.
  • Remax s.c. Ewa Górska- Tatarkiewicz, Janusz Tatarkiewicz, ul. Sasankowa 22, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 898316,88

  • Oferta z najniższą ceną: 898316,88 / Oferta z najwyższą ceną: 898316,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.