eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na dostawę produktów leczniczych, zaopatrzenia materiałowego dla potrzeb Apteki Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów leczniczych, zaopatrzenia materiałowego dla potrzeb Apteki Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 142068 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów leczniczych, zaopatrzenia materiałowego dla potrzeb Apteki Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa produktów leczniczych, zaopatrzenia materiałowego określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 7 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pak.1 - Leki ogólne I ; Pak.2 - Heparyna I ; Pak.3 - Leki ogólne II ; Pak.4 - Leki ogólne III ; Pak.5 - Leki ogólne IV; Pak.6 - Leki ogólne V ; Pak.7 - Zaopatrzenie materiałowe;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Oryginalny kod CPV: 24.42.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu Oryginalny kod CPV: 26.15.23.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę produktów leczniczych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 24 godziny po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w ramach pakietu nr 1, 2, 3, 5, 6; w ciągu 3 dni w ramach pakietu nr 7 oraz w ramach pakietu nr 4 zgodnie z regułami importu docelowego.- Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Koncesję lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi , zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne ( tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 53, poz. 533 ) oraz ustawy z dnia 6 września 2001r. - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oaz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( Dz. U. Nr 126 z 2001r. poz. 1382 ) 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu przy ul. Batorego 15 ( pokój nr 16 I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.08.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Leki ogólne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Bupivacainum r-r buforowany Spinal heavy 0,5% 4 ml x 5 amp. 100 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Heparyna I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Enoxaparinum natrium 40 mg 0,4 ml x 10 amp. 100 op 2 Enoxaparinum natrium 60 mg 0,6 ml x 10 amp. 100 op 3 Enoxaparinum natrium 80 mg 0,8 ml x 10 amp. 10 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Leki ogólne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Adenosinum 6mg/2 ml x 6 fiol. 10 op 2 Terlipressinum 200mcg/2ml x 5 amp 30 op 3 Prednisonum 20mg x 20 tabl 20 op 4 Ferrosi chloridum krople doustne 10 ml 5 op 5 Acenokumarolum 4mg x 60 tabl. 10 op 6 Glyceroli trinitas 0,5 mg x 20 tabl. Pod język 10 op 7 Azathioprinum 50mg x 50 tabl 4 op 8 Ambroxolum Krople doustne 50 ml 30 op 9 Immunoglobulinum humanum anty HBs 200 j x 1 fiol. 10 op 10 Magnesium sulfuricum` 20% 2g / 10ml x 10 amp. 200 op 11 Netilmicium 50 mg / 2ml x 1 fiol 50 op 12 Nicergolinum 10 mg x 30 tabl 20 op 13 Lopermidium 2 mg x 30 tabl. 100 op 14 Ondansetronum 8 mg/2ml x 5 amp 10 op 15 Thiopentalum natrium 1g x 25 fiol. 20 op 16 Erytromycynowa maść do oczu 0.5% a 3,5 g 5 op 17 Dexamethazonum 4mlg/ml x 10 amp 140 op 18 Cefazolinum 1g x 1 fiol. 1000 fiol 19 Rimfampicylinum 150 mg x 100 kaps. 3 op 20 Propofolum 1% 0,2g/20ml inj doz x 5 25 op 21 Fortrans sasz. 74g 68 sasz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Leki ogólne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dihydralazine 25 mg x 5 amp 10 op 2 Cytrynian kofeiny 12,5 mg/ml x 2 ml x 10 amp 10 op 3 Aminophilinum 240 mlg inj. 10 ml x 5 amp 10 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - LEKI OGÓLNE IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Iwabradyna 5mg x 56 tabl 8 opak. 2 Iwabradyna 7,5mg x 56 tabl 2 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - LEKI OGÓLNE V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pantoprazol 40 mg x 1 fiol. 500 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - ZAOPATRZENIE MATERIAŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Butelka 10 ml x 1 szt. 225 szt. 2 Butelka 20 ml x 1 szt. 225 szt. 3 Butelka 30 ml x 1 szt. 150 szt. 4 Butelka 50 ml x 1 szt. 300 szt. 5 Butelka 100 ml x 1 szt. 750 szt. 6 Butelka 125 ml x 1 szt. 150 szt. 7 Butelka 150 ml x 1 szt. 150 szt. 8 Butelka 200 ml x 1 szt. 750 szt. 9 Butelka 250 ml x 1 szt. 300 szt. 10 Butelka 300 ml x 1 szt. 600 szt. 11 Butelka 500 ml x 1 szt. 2 250 szt. 12 Butelka 1000 ml x 1 szt. 6 000 szt. 13 Nakrętka średnica 18 mm x 1 szt. 900 szt. 14 Nakrętka średnica 22 mm x 1 szt. 1 050 szt. 15 Nakrętka średnica 28 mm x 1 szt. 3 000 szt. 16 Nakrętka średnica 32 mm x 1 szt. 7 500 szt. 17 Zakraplacz z nakrętką średnica 18 mm x 1 szt. 750 szt. 18 Torba foliowa 16cmx33cm bez nadruku x 1 szt. 6 000 szt. 19 Pudełko apteczne białe 30g x 1 szt. 150 szt. 20 Pudełko apteczne białe 50g x 1 szt. 225 szt. 21 Pudełko apteczne białe 100g x 1 szt. 600 szt. 22 Pudełko apteczne białe 150g x 1 szt. 600 szt. 23 Pudełko apteczne białe 220g x 1 szt. 450 szt. 24 Torebka apteczna biała 75g x 100 szt 5 opak. 25 Torebka apteczna biała 100g x 100 szt 30 opak. 26 Torebka apteczna pomarańcz. 100g x 100 szt 3 opak. 27 Torebka recepturowa biała 100g x 100 szt 7 opak. 28 Krążek pergaminowy średnica 60 mm x 1000 szt 2 opak. 29 Krążek pergaminowy średnica 90 mm x 1000 szt 6 opak. 30 Krążek pergaminowy średn. 120 mm x 1000 szt 5 opak. 31 Etykieta apteczna biała duża przylepna (6,5cmx4,5cm) x 100 szt 9 opak 32 Etykieta apteczna pomarańcz. duża przylepna (6,5cmx4,5cm) x 100 szt 30 opak. 33 Etykieta recepturowa pomarańcz. mała przylepna (6cm x 3cm) x 100 szt 15 opak. 34 Etykieta recepturowa pomarańcz. duża przylepna (6,5cmx4,5cm) x 100 szt 38 opak. 35 Sygnatura recepturowa biała (20cmx 5,7cm) x 100 szt 8 opak. 36 Sygnatura pomarańczowa duża (20,5cm 5,5cm) x 100 szt 50 opak. 37 Sygnatura recepturowa pomarańczowa mała (19,5cm 4,5cm) x 100 szt 3 opak. 38 Opłatek nr 2 x 1000 szt. 3 opak. 39 Opłatek nr 3 x 1000 szt. 3 opak. 40 Opłatek nr 4 x 1000 szt. 2 opak. 41 Gumka recepturowa średn. 60 mm x 1 kg 7 kg 42 Zlewka niska 400 ml x 1 szt. 8 szt. 43 Zlewka niska 600 ml x 1 szt. 8 szt. 44 Zlewka niska 800 ml x 1 szt. 8 szt. 45 Zlewka wysoka 600 ml x 1 szt. 8 szt. 46 Zlewka wysoka 1000 ml x 1 szt. 8 szt. 47 Lejek szklany średnica 175 mm x 1 szt. 12 szt. 48 Moździerz średn. ok. 96 mm x 1 szt. 2 szt. 49 Moździerz średn. ok.120 mm x 1 szt. 2 szt. 50 Moździerz średn. ok. 190 mm x 1 szt. 2 szt. 51 Tłuczek dł. ok. 196 mm x 1 szt. 4 szt. 52 Tłuczek dł. ok. 236 mm x 1 szt. 3 szt. 53 Bagietka szklana średn. ok. 6 mm - dł. ok. 150 mm x 1 szt. 15 szt. 54 Parownica emaliowana średn. ok. 10 cm x 1 szt. 4 szt. 55 Parownica emaliowana średn. ok. 18 cm x 1 szt. 4 szt. 56 Etykieta przylepna CHRONIĆ PRZED ŚWIATŁEM 300 szt. 57 Etykieta przylepna PRZECHOWYWAĆ W CHŁODNYM MIEJSCU 300 szt. 58 Etykieta przylepna ZMIESZAĆ PRZED UŻYCIEM 200 szt. 59 Książka obrotu spirytusem - Min.Finansów 8 szt. 60 Książka analiz do stołów kontrolnych 3 szt. 61 Książka kontroli śr. odurzających 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.