eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 6 w Suwałkach - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Suwałki: Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 6 w Suwałkach - I etap
Numer ogłoszenia: 142043 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161876 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 6 w Suwałkach - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk sportowych wraz z budynkiem sanitarno-szatniowym i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 6 w Suwałkach - I etap. 2. Zadanie obejmuje m.in. wykonanie: I. Boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m, o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) Nawierzchnię ze sztucznej trawy o następujących parametrach: a) nawierzchnia musi zostać wykonana w technologii gumowo - piaskowej; b) typ włókna: 100 % monofil prosty z wtopionym rdzeniem wzmacniającym; c) skład chemiczny włókna: 100 % Polietylen; d) ciężar włókna: min. 15.000 Dtex; e) wysokość włókna: min. 60 mm; f) ilość pęczków: min. 9400/m2 (min. 16 włókien w pęczku); g) ilość włókien: min. 150 000/ m2; h) kolor nawierzchni: zielony (dwukolorowy); i) wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu (kolor szary) w ilości wg wytycznych producenta trawy. W trakcie wykonywania nawierzchni należy wykonać linie boiska zgodnie z zaleceniami producenta trawy oraz rysunkami projektu. Potwierdzenie jakości systemu nawierzchni z trawy syntetycznej należy wykazać w następujących dokumentach, przed wbudowaniem nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aktualną aprobatę techniczną ITB lub aktualną rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, np. Labosport. - Raport z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport), dotyczący proponowanego systemu nawierzchni ( trawa syntetyczna + wypełnienie EPDM szary z recyklingu) potwierdzający zgodność jej parametrów z wymogami FIFA 2 Stars; - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia EPDM (szary z recyklingu), - Badania na zawartość metali ciężkich wypełnienia (granulatu) - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez jej producenta na tę nawierzchnię. - Próbka oferowanej nawierzchni 20x25cm trawy syntetycznej z oryginalną metryką producenta (próbka trawy o wym. 50x50cm wymagana do odbioru końcowego) . - Próbka oferowanego wypełnienia do trawy 100g. Podbudowa przepuszczalna, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Wzdłuż boiska mur oporowy II. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach:19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1x28,1) - podbudowa przepuszczalna - na podbudowie należy wykonać warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR. Ścieralną warstwę natrysku wykonać z mieszanki granulatu EPDM i PU o grubości min. 3mm. Wykonana nawierzchnia musi spełniać wymogi normy PN EN 14877: 2008 Kolor pola gry powinien być niebieski, a wybiegi powinny być koloru pomarańczowego. Linie do gry w koszykówkę powinny być koloru białego, a do gry w piłkę siatkową koloru żółtego. Wykonawca wykona linie do gry oraz zainstaluje kompletne wyposażenie boisk zgodnie z projektem. wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka Potwierdzenie jakości systemu nawierzchni poliuretanowej należy wykazać w następujących dokumentach, przed wbudowaniem nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 114877:2008 lub aktualną aprobatę techniczną ITB lub aktualną rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, np. Labosport. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez jej producenta na tę nawierzchnię. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. III. Czterotorowa bieżnia o długości 60,0m, o nawierzchni poliuretanowej. o długości 60m + wybiegi. Bieżnię wykonać w technologii jak dla boiska wielofunkcyjnego zgodnie z rysunkami. Kolor nawierzchni bieżni powinien być niebieski, linie koloru żółtego. Bieżnie wraz z podbudową należy wykonać w otoczeniu obrzeży betonowych 6x20x100. Elementy wykonać zgodnie z rysunkami. IV. Przyłącza sanitarne tj. kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej. V. Budynek sanitarno - szatniowy. - ławy żelbetowe z betonu B25, ściany fundamentowe z bloczków betonowych, - ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych gr. 36,5cm na zaprawie klejowej, - ściany wewnętrzne z bloczków silikatowych gr. 8 i 12 cm, - strop nad parterem drewniany, - dach konstrukcja drewniana, wielospadowy, pokryty blachą stalową ocynkowaną, płaską łączoną na rąbek, - ściany tynkowane i malowane, w pomieszczeniach mokrych glazura, sufity z dwóch warstw płyt gipsowo - kartonowych GKF 12,5mm, na posadzkach płyty gresowe, - stolarka okienna i drzwiowa z profili aluminiowych ze szkleniem klasy P4, - przyłącza wod - kan, elektryczne, - wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna w oparciu o działanie centrali wentylacyjnej, - wewnętrzna instalacja wod - kan i elektryczna, Powierzchnia użytkowa - 70,30 m2 Kubatura - 459,10 m3 VI. Ogrodzenie boisk i terenu szkoły. - ogrodzenie zewnętrzne terenu szkoły panelowe, słupki z kształtowników zamknietych 60x40x3mm, przęsła zdrutu zgrzewanego min. Fi 5mm. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, efektywana wysokość ogrodzenia min. 1,95m. - ogrodzenie boisk panelowe ze zgrzewanych prętów stalowych min. Fi 5mm z usztywniającymi przegięciami poziomymi, wymiary oczek 50x200mm, wysokość ogrodzenia 4,0m. - piłkochwyty wysokości 6,0m, słupki 120x60x4, siatka polipropylenowa, VII. Dojścia i dojazdy. - ciągi piesze z kostki betonowej polbruk gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, w obrzeżach betonowych 6x20cm, - ciągi jezdne z kostki betonowej polbruk gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, w krawężnikach betonowych 15x30 cmcm, VIII. Roboty elektryczne i teletechniczne. - oświetlenie boisk sportowych na słupach metalowych 9,0m sześciokątnych konstrukcjami wsporczymi, ze źródłem światła 400W, - oświetlenie terenu - parkowe na słupach 4,0m ze źródłem światła 100W, - wykonanie monitoringu wizyjnego terenu, IX. Zagospodarowanie terenów zielonych. W otoczeniu projektowanych dojść i dojazdów należy wykonać rekultywację istniejących trawników oraz wykonanie nowych. Zagospodarowanie terenów zielonych oraz nasadzenia drzew i krzewów wykonać zgodnie z rysunkami i zasadami projektu ukształtowania terenów zielonych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 5. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji projektowej za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM-BUD Sp. z o.o., ul. Sejneńska 57, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1276186,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1702695,77

  • Oferta z najniższą ceną: 1702695,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2125561,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.