To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Opole: P/22/2007 - ZAKUP SPRZĘTU DLA PODODDZIAŁÓW UDAROWYCH i DLA SAL WCZESNEJ REHABILITACJI W ODDZIAŁACH NEUROLOGICZNYCH POSIADAJĄCYCH PODODDZIAŁY UDAROWE
Numer ogłoszenia: 141981 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 117424 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/22/2007 - ZAKUP SPRZĘTU DLA PODODDZIAŁÓW UDAROWYCH i DLA SAL WCZESNEJ REHABILITACJI W ODDZIAŁACH NEUROLOGICZNYCH POSIADAJĄCYCH PODODDZIAŁY UDAROWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. OPIS 1.1. Dostawa do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie we wskazanych miejscach i montaż sprzętu medycznego i wyposażenia, mebli medycznych spełniających założenia jakościowe i techniczne określone dla poszczególnych części zamówienia w załączniku nr 1A. Wykonawca przeprowadzi również instruktaż personelu w prawidłowej obsłudze sprzętu, potwierdzony w protokole odbioru sprzętu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. Przedmiot zamówienia stanowi: W zadaniu 1 Dostawa do sali rehabilitacji cykloergometru - 2 szt. i bieżni ruchomej - 1szt. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. W zadaniu 2 Dostawa do gabinetów logopedycznych komputerowego systemu rehabilitacji funkcji poznawczych - 2 szt. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. W zadaniu 3 Dostawa 9 szt. kardiomonitorów do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie we wskazanych miejscach (Oddział Neurologii dla Dorosłych A, Oddział Neurologii dla Dorosłych B) i podłączenie do istniejącej centrali sterującej z ich uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i kompatybilne z istniejącymi centralami sterującymi o nazwie HYPERVISOR III posiadanymi przez Zamawiającego na obu oddziałach. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. W zadaniu 4 Dostawa aparatu do 24-godzinnego monitorowania EKG - 1szt. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. W zadaniu 5 Dostawa 14 szt. łóżek elektrycznie sterowanych wyposażonych w materace zmiennociśnieniowe do siedziby zamawiającego oraz rozlokowanie ich we wskazanych miejscach (Oddział Neurologii dla Dorosłych A, Oddział Neurologii dla Dorosłych B). Wykonawca przeprowadzi szkolenie personelu w prawidłowej obsłudze łóżek z materacami. Łóżka z materacami muszą być fabrycznie nowe Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. W zadaniu 6 Dostawa respiratora - 1 szt. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i jakościowe opisane w załączniku nr 1A i załączniku nr 1 B. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 33195000-3 System monitorowania pacjentów 33192130-2 Łóżka z silnikiem 30243000-4 Oprogramowanie medyczne 33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33154000-4 Urządzenia do mechanoterapii . Pozostałe w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 30.24.30.00 - Oprogramowanie medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 272329,75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Technomex Sp. z o.o., ul. Knurowska 45 A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9923,40
- Oferta z najniższą ceną: 9923,40 / oferta z najwyższą ceną: 9923,40
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Harpo Sp. z o. o., ul. 27 Grudnia 7, 61-737 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23853,28
- Oferta z najniższą ceną: 23853,28 / oferta z najwyższą ceną: 23853,28
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET 4.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMEXIM Sp. z o.o., ul. Gałowska 17, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24299,07
- Oferta z najniższą ceną: 24299,07 / oferta z najwyższą ceną: 24299,07
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PAKIET 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Żywiec Medical Trading Sp. z.o.o.,, ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 174160
- Oferta z najniższą ceną: 174160 / oferta z najwyższą ceną: 186200
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PAKIET 6.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Walmed Sp. zo.o., ul. Wąwozowa 18 lok. 153,, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40094
- Oferta z najniższą ceną: 40094 / oferta z najwyższą ceną: 40094
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa urządzeń medycznych: rejestratory ciśnienia BTL i ASPEL, cystofiberoskop, spirometr, stanowisko rejestracji badań EEG, na potrzeby SPSK im. Prof. W. Orłowskiego.
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Doposażenie działu Rehabilitacji w ośrodku zamiejscowym w Kochcicach
- Zakup zestawu do ultrasonografii dla Działu Brachyterapii i Hipertermii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.103.2024.AJ
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
więcej: Urządzenia do mechanoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.