eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Poznań: Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko
Numer ogłoszenia: 14197 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159809 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko -Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania POZNAŃ - BIEDRUSKO CSWL Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych. Szczegółowy opis zakresu robót ww. zadania inwestycyjnego podlegający poniższemu opracowaniu zawierają Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót budowlanych. Wykonaniu podlegać będzie m.in.: budowa budynku myjni pojazdów wojskowych wraz z wiatą; budowa budynku socjalno - technicznego; budowa zbiornika osadów; budowa, przebudowa i rozbudowa istniejącej sieci infrastruktury technicznej (w tym przebudowa i rozbudowa sieci sanitarnej wraz z separatorem, przebudowa i rozbudowa instalacji sieci deszczowej wraz z separatorem, sieci wodociągowej, budowa wewnętrznej sieci gazowej, budowa sieci elektroenergetycznej NN i przebudowa istniejącej sieci NN, przebudowa i rozbudowa sieci teletechnicznej, rozbiórka sieci kolidujących z przedsięwzięciem) na potrzeby ww. inwestycji; rozbudowa i przebudowa istniejącej infrastruktury komunikacji drogowej; rozbudowa zagospodarowania terenu wokół planowanej inwestycji z uwzględnieniem dojść, dojazdów związanych z obsługą budynków wraz z urządzeniami budowlanymi i miejscem składowania odpadów; lokalizacja wejść do budynku; lokalizacja hydrantu ppoż.; prace rozbiórkowe (w tym rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych, ogrodzenia, myjni najazdowej pojazdów gąsienicowych, demontaż nieczynnego słupa oświetleniowego wraz z fragmentem sieci elektroenergetycznej NN, fragmentu kanalizacji sanitarnej oraz teletechnicznej). Zamawiający zwraca uwagę, że pomimo obecności w przedmiarach nakładów pracy na budowę kontenerowej stacji transformatorowej, zakres rzeczowy zadania nie obejmuje budowy ww. stacji transformatorowej, wykonania jej przyłącza SN ani sieci SN na terenie kompleksu (pozycje 70, 71, 75 oraz 77 przedmiaru dotyczącego Sieci Elektroenergetycznych oraz teletechnicznych nie podlegają wycenie). Dokumentacja projektowa w części jawnej, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót budowlanych stanowić będą załącznik do SIWZ. Część niejawna Dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie WZI Poznań w godzinach 9.00 - 14.00 po dostarczeniu do Zamawiającego pisemnego zobowiązania do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych wraz z Instrukcją bezpieczeństwa przemysłowego i wykazem osób oraz okazaniu do wglądu oryginałów poświadczeń bezpieczeństwa i zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W ramach powierzonej pracy Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1.Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ. 2.Prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 3.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o dostarczony przez zamawiającego projekt wykonawczy. Do dokumentacji powykonawczej należy załączyć komplet atestów i certyfikatów na wbudowane urządzenia i materiały (Wykonawca dokona trwałego zszycia jednego kompletu dokumentacji powykonawczej w formie elaboratu - wzór okładki dostarcza Inwestor, każda teczka oprócz zawartości musi zawierać spis treści z numeracją stron i teczek). 4.Ofertę należy złożyć w dwóch częściach; część I zawierająca dokumenty formalno-prawne, część II zawierająca tabelę elementów ryczałtowych. 5.Zobowiązuje się wykonawcę, który wygra przetarg do dostarczenia 2 kopii tabeli elementów ryczałtowych. 6.Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie przewidzianym na remont po uprzednim uzgodnieniu terminu. 7.Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 21.04.2006 r., skróconej instrukcji przeciwpożarowej dla budynku, instrukcji obsługi systemu ppoż., wystawienie certyfikatu dla zamontowanych systemów ppoż. 8.Uzyskanie decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego we Wrocławiu dopuszczającej do eksploatacji kotłownie gazową oraz myjnie (jeśli wymagane). 9.Wykonanie zgłoszenia zakończenia robót do Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy oraz Delegatury Wojskowej Straży Pożarnej w Poznaniu. 10.Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Poznaniu. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 16 953 803,19 zł. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 16 953 803,19 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alstal Grupa Budowlana Sp.z.o.o, Sp.k., Jacewo 76, Inowrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16953803,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20615934,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17349058,49 / Oferta z najwyższą ceną: 29384452,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.