eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Poznań: Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko
Numer ogłoszenia: 159809 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych - wykonanie robót budowlanych - CSWL Biedrusko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania POZNAŃ - BIEDRUSKO CSWL Budowa myjni pojazdów gąsienicowych oraz kołowych. Szczegółowy opis zakresu robót ww. zadania inwestycyjnego podlegający poniższemu opracowaniu zawierają Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót budowlanych. Wykonaniu podlegać będzie m.in.: budowa budynku myjni pojazdów wojskowych wraz z wiatą; budowa budynku socjalno - technicznego; budowa zbiornika osadów; budowa, przebudowa i rozbudowa istniejącej sieci infrastruktury technicznej (w tym przebudowa i rozbudowa sieci sanitarnej wraz z separatorem, przebudowa i rozbudowa instalacji sieci deszczowej wraz z separatorem, sieci wodociągowej, budowa wewnętrznej sieci gazowej, budowa sieci elektroenergetycznej NN i przebudowa istniejącej sieci NN, przebudowa i rozbudowa sieci teletechnicznej, rozbiórka sieci kolidujących z przedsięwzięciem) na potrzeby ww. inwestycji; rozbudowa i przebudowa istniejącej infrastruktury komunikacji drogowej; rozbudowa zagospodarowania terenu wokół planowanej inwestycji z uwzględnieniem dojść, dojazdów związanych z obsługą budynków wraz z urządzeniami budowlanymi i miejscem składowania odpadów; lokalizacja wejść do budynku; lokalizacja hydrantu ppoż.; prace rozbiórkowe (w tym rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych, ogrodzenia, myjni najazdowej pojazdów gąsienicowych, demontaż nieczynnego słupa oświetleniowego wraz z fragmentem sieci elektroenergetycznej NN, fragmentu kanalizacji sanitarnej oraz teletechnicznej). Zamawiający zwraca uwagę, że pomimo obecności w przedmiarach nakładów pracy na budowę kontenerowej stacji transformatorowej, zakres rzeczowy zadania nie obejmuje budowy ww. stacji transformatorowej, wykonania jej przyłącza SN ani sieci SN na terenie kompleksu (pozycje 70, 71, 75 oraz 77 przedmiaru dotyczącego Sieci Elektroenergetycznych oraz teletechnicznych nie podlegają wycenie). Dokumentacja projektowa w części jawnej, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót budowlanych stanowić będą załącznik do SIWZ. Część niejawna Dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie WZI Poznań w godzinach 9.00 - 14.00 po dostarczeniu do Zamawiającego pisemnego zobowiązania do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych wraz z Instrukcją bezpieczeństwa przemysłowego i wykazem osób oraz okazaniu do wglądu oryginałów poświadczeń bezpieczeństwa i zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W ramach powierzonej pracy Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1.Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ. 2.Prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 3.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o dostarczony przez zamawiającego projekt wykonawczy. Do dokumentacji powykonawczej należy załączyć komplet atestów i certyfikatów na wbudowane urządzenia i materiały (Wykonawca dokona trwałego zszycia jednego kompletu dokumentacji powykonawczej w formie elaboratu - wzór okładki dostarcza Inwestor, każda teczka oprócz zawartości musi zawierać spis treści z numeracją stron i teczek). 4.Ofertę należy złożyć w dwóch częściach; część I zawierająca dokumenty formalno-prawne, część II zawierająca tabelę elementów ryczałtowych. 5.Zobowiązuje się wykonawcę, który wygra przetarg do dostarczenia 2 kopii tabeli elementów ryczałtowych. 6.Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie przewidzianym na remont po uprzednim uzgodnieniu terminu. 7.Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 21.04.2006 r., skróconej instrukcji przeciwpożarowej dla budynku, instrukcji obsługi systemu ppoż., wystawienie certyfikatu dla zamontowanych systemów ppoż. 8.Uzyskanie decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego we Wrocławiu dopuszczającej do eksploatacji kotłownie gazową oraz myjnie (jeśli wymagane). 9.Wykonanie zgłoszenia zakończenia robót do Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy oraz Delegatury Wojskowej Straży Pożarnej w Poznaniu. 10.Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Poznaniu. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 16 953 803,19 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 420.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium wynosi: 339 000,00 zł (trzysta trzydzieści dziewięć tysięcy złotych) a)Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 , które jest kontem nie oprocentowanym. c)Termin wniesienia wadium: do dnia 20.08.2014r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust.3 ustawy PZP) UWAGA Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że: spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz.U. z 2010r. Nr 182, poz.1228) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, w tym: - pracownicy odpowiedzialni za realizację zadania muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, - Wykonawca musi posiadać akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (w tym obsługi geodezyjnej), - zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, -zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora systemu teleinformatycznego, - posiada obsługę kancelaryjną dokumentów do klauzuli ZASTRZEŻONE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat budowę, przebudowę lub remont co najmniej 2 obiektów technicznych o powierzchni min. 5000m2każdy spośród: - myjnia samochodowa, - garaże samochodowe - stacje obsługi pojazdów, - stację paliw - halę remontową pojazdów lub maszyn - magazyn o pow. powyżej 5000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, a mianowicie: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownika robót drogowych, - kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - kierownika robót telekomunikacyjnych, geodety z kwalifikacjami w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych i opracowania ich wyników, Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. ustawy z dnia 24.10.1974r. Prawo Budowlane

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, a mianowicie: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownika robót drogowych, - kierownika robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - kierownika robót telekomunikacyjnych, geodety z kwalifikacjami w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych i opracowania ich wyników, Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. ustawy z dnia 24.10.1974r. Prawo Budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia(zgodnie z zapisem rozdziału V pkt 3) wraz z oświadczeniem Wykonawcy dotyczącym posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ . Dla osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy- załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 6 SIWZ Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, Kopię dowodu wniesienia wadium, pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, pełnomocnictwo dla osoby ustanowionej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykaz tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 5 do SIWZ tabelę elementów ryczałtowych Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w treści umowy zgodnie § 25 projektu umowy stanowiącym część II SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 61-716 Poznań pok. 23/24 budynek nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 61-716 Poznań pok.5 budynek nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.