To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Olsztyn: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do użytku służbowego pracowników Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 141924 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8031 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do użytku służbowego pracowników Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych do użytku służbowego pracowników Zakładu Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie 2 ) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, nie wchodzące wcześniej ( pierw otnie ) w całości ani w części w skład innych materiałów, zgodne z wymaganymi atestami jakościowymi, normami w zakresie oznakowań wyrobów, a ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska. 3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony papier do drukarek laserowych i atramentowych oraz kserokopiarek spełnia wymagania dla papierów trwałych oraz wydajność została potwierdzona w wyniku przeprowadzenia testów zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów jednak wartość ilości towarów, o którą Zamawiający zmniejszy zamówienie nie może przekroczyć 30% wartości umowy ( brutto ). 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. 7) Zmiany, o których mowa w pkt 5-6 nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy ( brutto ) 8) Dostarczone materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych muszą znajdować się w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt. 9) Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 10) Zakres dostawy stanowi wykaz materiałów będący załącznikiem nr 6 do SIWZ, stanowiący również załącznik nr 1 do umowy. 11) Ilości wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy). 12) Materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 13) Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego do realizacji przedmiotu umowy. Dostawy będę realizowane w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie pisemnie, faksem lub e-mailem. 14) Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe, materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania - do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5, w godzinach 8:00 - 15:30, dni robocze (poniedziałek - piątek). 15) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 16) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów biurowych. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania dostarczonych materiałów biurowych zobowiązuje się do zwrotu kosztów naprawy i serwisu urządzenia, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 17) Oferta Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.52.20 - 30.12.52.20 30.14.10.00 - Maszyny liczące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81607,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39632,29
Oferta z najniższą ceną: 39632,29 / Oferta z najwyższą ceną: 45531,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.