eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › PRZEBUDOWA URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH W ULICY KANARKOWEJ W ŁOMŻY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Łomża: PRZEBUDOWA URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH W ULICY KANARKOWEJ W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 141919 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223258 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH W ULICY KANARKOWEJ W ŁOMŻY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa urządzeń elektroenergetycznych w ulicy Kanarkowej w Łomży: a)budowa linii napowietrznej niskiego napięcia AsXSn 4x70 + 2x25 mm2 b)demontaż i budowa przyłączy AsXSn 4x25 mm2 c)budowa zintegrowanego złącza pomiarowo-rozliczeniowego (ZG/TL) d)zakładanie lamp oświetlenia ulicznego OUS 150 e)przełożenie kabli YAKY 4x120 mm2 i YAKY 4x35 mm2 f)demontaż istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia 4xAL70 + AL25 mm2 g)wykonanie dwóch przepustów rurami SRS O160 pod ulicą Nowogrodzką l=14 m oraz przebudowa kabla SN XRUHAKXS 120 mm2 h)budowa kablowego przyłącza linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x35 mm2 i)nałożenie osłon dwudzielnych SVA 110 mm na istniejące kable telekomunikacyjne j)nałożenie osłon dwudzielnych PS 110 mm na istniejące kable elektroenergetyczne Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają przedmiary robót, dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwanej dalej STWiOR) oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w pkt. 12 SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 2. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)organizacja zaplecza, energii elektrycznej, b)zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej podczas prowadzonych robót, zapewnienie inwentaryzacji robót (sporządzenie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej na papierze w 4 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w PODGiK w Łomży oraz na nośniku elektronicznym w formacie dwg do przekazania Zamawiającemu), c)sporządzenie projektu organizacji zabezpieczenia placu budowy, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskanie jego zatwierdzenia od organu zarządzającego ruchem oraz planu BIOZ, d)zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach branżowych, przepisach bhp i zgodnie z zatwierdzonym organizacji i zabezpieczenia placu budowy, planem BIOZ, e)prace na czynnych urządzeniach elektroenergetycznych należy wykonywać po uprzednim dopuszczeniu przez pracowników Z.S. Łomża, f) przed rozpoczęciem robót ziemnych należy uzyskać pozwolenie na czasowe zajęcie terenu od odpowiednich właścicieli dróg, g)dokonywanie wpisów w dzienniku budowy w zakresie wykonywania prowadzonych prac, h)zabezpieczenie istniejących nawierzchni, dróg, dojść przed uszkodzeniami, urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowaną inwestycją, i) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza placu budowy i późniejsza jego likwidacja, j) użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie, niezbędne atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania wg wymogów obowiązującego prawa, k)wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielanych przez Zamawiającego, l) natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii oraz usunięcie ewentualnych wad i usterek, m)uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbioru komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, n)wykonanie prób, badań, pomiarów, prowadzenie bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Polskich Normach. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zleci wykonanie badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami. W przypadku negatywnych wyników badań i pomiarów, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań oraz wykona wskazane prace w sposób zgodny z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami, o)pozostałe czynności towarzyszące niewymienione w SIWZ, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej niezbędne do zakończenia i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe KORZENIECKI Krzysztof Korzeniecki, ul. Łomżyńska 108A, Kupiski Stare, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123348,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39928,11

  • Oferta z najniższą ceną: 39928,11 / Oferta z najwyższą ceną: 57967,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.