eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Zorganizowanie i prowadzenie płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych, na terenie miasta Bytowa w ustalonej przez Radę Miejską w Bytowie Strefie Płatnego Parkowania



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Bytów: Zorganizowanie i prowadzenie płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych, na terenie miasta Bytowa w ustalonej przez Radę Miejską w Bytowie Strefie Płatnego Parkowania
Numer ogłoszenia: 141469 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91365 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych, na terenie miasta Bytowa w ustalonej przez Radę Miejską w Bytowie Strefie Płatnego Parkowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi pn. Zorganizowanie i prowadzenie płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych, na terenie miasta Bytowa w ustalonej przez Radę Miejską w Bytowie Strefie Płatnego Parkowania 1.1. Obszar Strefy Płatnego Parkowania - Strefą Płatnego Parkowania zwaną także SPP w dalszej treści SIWZ zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Bytowie Nr XVI/136/2012 z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Bytowa oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania - zał. nr 1 do SIWZ oraz Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/153/2012 z dnia 28.03.2012r. - zał. Nr 2 do SIWZ - objęto następujące ulice: Armii Krajowej, Jana Bauera, Ogrodowej, Podzamcze, Szeroka, Śródmiejskiej, Wąska, Wojska Polskiego, Młyńska, Michała Drzymały, Dworcowa, Starokościelna, Kard. Josyfa Slipyja 1.2. Uiszczanie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania obowiązuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 900 - 1700 oraz w soboty w godz. 9.00 - 13.00. 1.3. Obowiązujące stawki opłat za parkowanie w Strefie Płatnego Parkowania zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Bytowie XVI/136/2012 z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Bytowa oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania - zwaną uchwałą dalszej treści SIWZ oraz Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/153/2012 z dnia 28.03.2012r - są następujące: 1) 0,50 zł - za pierwsze pół godziny parkowania, 2) 2,00 zł - za pierwszą godzinę parkowania, 3) 2,40 zł - za drugą godzinę parkowania, 4) 2,80 zł - za trzecią godzinę parkowania, 5) 2,00 zł. - za czwartą godzinę parkowania i każdą następną, 6) 600 zł - miesięcznie za miejsce zastrzeżone oznaczone znakiem D-18 a parking miejsce zastrzeżone, 7) abonamenty: - miesięczny - od każdego pojazdu sam. osobowego - 150 zł, - tygodniowy - od każdego pojazdu sam. osobowego - 50 zł, - mieszkańca (za okres 12 m-cy od dnia wystawienia) -80 zł, - służbowy (za okres 12 m-cy od dnia wystawienia) - 150 zł. 1.4 Wprowadza się zerową stawkę opłaty dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową. 1) Karta parkingowa uprawnia do bezpłatnego parkowania w strefie płatnego parkowania pojazdów przewożących lub kierowanych przez osoby niepełnosprawne o obniżonej sprawności ruchowej, tylko na wyznaczonych w tym celu miejscach postojowych. 2) Sposób pobierania opłat za parkowanie określa Regulamin (który stanowi załącznik Nr 3 do Uchwały Rady Miejskiej w Bytowie Nr XVI/136/2012 z dnia 25 stycznia 2012 roku) SPP na terenie miasta Bytowa. 1.5 Strefa posiada 228 miejsc postojowych, które zostaną wprowadzane w następujących etapach: - etap I - ok. 160 miejsc postojowych, który będzie obejmował ulice: Armii Krajowej, Jana Bauera, część Ogrodowej, Podzamcze, Szeroka, część Śródmiejskiej, Wąska, Wojska Polskiego, Młyńska - termin wprowadzenia najpóźniej do dnia 16.07.2012r., - etap II - ok. 68 miejsc postojowych, który będzie obejmował ulice: Michała Drzymały, Dworcowa, Starokościelna, Kard. Josyfa Slipyja, część Ogrodowej, część Śródmiejskiej - termin wprowadzenia do 31.12.2013r. 1.6 Wynagrodzenie brutto Wykonawcy będzie liczone określonym w ofercie wskaźnikiem procentowym, pomnożonym przez uzyskane wpływy z pobranych i wpłaconych, przez operatora strefy, na konto Zamawiającego opłat za parkowanie pojazdu w SPP. 2. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i prowadzenie płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych, na terenie miasta Bytów w ustalonej przez Radę Miejską w Bytowie Strefie Płatnego Parkowania, 2.1 Wykonanie projektu zagospodarowania miejsc parkingowych pojazdów samochodowych tworzących Strefę Płatnego Parkowania na terenie ustalonym przez Radę Miejską w Bytowie, poprzez: 1) określenie odcinków ulic lub grup miejsc parkowania z zaznaczeniem ilości stanowisk parkingowych i ilości urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, 2) wykaz miejsc parkingowych z określeniem lokalizacji (ulica, plac), 3) wykaz urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz ich lokalizacja z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizacje i kolorystykę ww. urządzeń, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, 4) wykaz wszystkich pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania SPP. 2.2. Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej w zakresie rozmieszczenia i oznakowania poziomego oraz pionowego miejsc parkingowych tworzących Strefę Płatnego Parkowania wraz z projektem organizacji ruchu dla obszaru wskazanego w przedmiotowej uchwale. 2.3. Urządzenie i wyposażenie SPP zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 2.4. Dostawa i montaż wszystkich urządzeń technicznych oraz oprogramowania niezbędnych do zorganizowania SPP, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, które muszą spełniać wymagania zawarte poniżej. 2.5. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z przeprowadzeniem analizy istniejącego oznakowania pod kątem tworzenia SPP. 3. Koordynowanie całości problematyki w trakcie organizacji SPP, w szczególności: 1) organizacja wykonawstwa, 2) dostawa i montaż wszystkich materiałów, maszyn i urządzeń, potrzebnych do realizacji zamówienia, 3) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, 4) wykonanie zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, 5) wykonanie wszelkich prac związanych z dostosowaniem terenu SPP do jej właściwego funkcjonowania, 6) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, 7) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP. 3.1. Prowadzenie i administrowanie SPP gwarantującymi jej właściwe funkcjonowanie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 4. WYMAGANIA TECHNICZNE DLA URZĄDZEŃ DO POBIERANIA I ROZLICZANIA OPŁAT PARKINGOWYCH. 4.1 Wymaga się, aby urządzenie do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkometr): 1) posiadało bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację, np.: baterie słoneczne (solary), 2) posiadało zabezpieczenie przed: a) fałszowaniem dowodów wpłat, b) kradzieżą i wandalizmem, 3) akceptowało uiszczanie opłat monetami, realizując jednocześnie pobór opłat w systemie liniowym (określało czas parkowania w zależności od każdej kwoty, również pośredniej nie wynikającej z określonej uchwałą stawki godzinowej uwzględniając jednocześnie wszystkie z akceptowanych przez nie nominałów), 4) spełniało wymagania określone w Polskich Normach w zakresie: a) bezpieczeństwa, b) odporności na uszkodzenia mechaniczne, c) niezakłóconego działania i wytrzymałości w trakcie pracy na otwartej przestrzeni w naszym klimacie, 5) posiadało czytelny i podświetlany wyświetlacz dostosowany do pracy w różnych warunkach oświetlenia (również po zmroku), 6) informowało użytkownika o aktualnym czasie, dacie i stanie działania w postaci komunikatu uwidocznionego na wyświetlaczu a w przypadku awarii, o ile jej rodzaj na to pozwala, powinno wyświetlać lokalizację najbliższego parkometru, 7) posiadało mechanizm (opcję), która aktywowana przez użytkownika pozwoli na wybór i wyświetlenie wszystkich informacji w języku innym niż polski, 8) posiadało na obudowie czytelne etykiety (zapisane w języku polskim, angielskim i niemieckim) z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat w SPP oraz wszelkie niezbędne informacje zapewniające poprawną obsługę, 9) posiadało cechy identyfikacyjne pozwalające na łatwą lokalizację w terenie w postaci wyraźnych napisów (naklejek) z nazwą PARKOMETR bądź BILETY PARKINGOWE umieszczonych na wymaganym maszcie tzw. chorągiewce (lub tzw. daszku urządzenia), jak również na jego bokach, 10) dokumentowało wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania oraz: a) dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urządzeń, demontażu itd.), b) liczbę wydanych biletów, c) aktualną sumę przychodów, d) informację o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny), e) meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria), f) aktualną zawartość kasetki, g) inne informacje niezbędne do właściwej realizacji niniejszego zamówienia, 11). drukowało jednoczęściowy bilet parkingowy informujący o dacie, czasie rozpoczęcia i zakończenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu (zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokości przyjętej wpłaty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym Wykonawcy, 12) było wyposażone w modem radiowy (np. GSM) umożliwiający przesyłanie co najmniej raz dziennie z parkometru do serwera (z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem i znajdującego się w biurze SPP) danych zawierających: a) statystyki finansowe dotyczące sprzedanych biletów, b) statystyki dotyczące awarii i zdarzeń eksploatacyjnych (zużycia papieru, niskiego poziomu naładowania akumulatora itp.), które powinny być wysyłane w trybie rzeczywistym tj. w momencie zajścia zdarzenia wymagającego interwencji serwisanta. 4.2 Urządzenia oraz oprogramowanie do importu danych z urządzeń po zakończeniu niniejszego zamówienia pozostają własnością Wykonawcy. 4.3 Minimalną ilość parkometrów do obsługi obszaru SPP określono na 12 sztuk. Wykonawca rozmieszcza parkometry zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem zagospodarowania miejsc parkingowych. Wykonawca może zaproponować większą ilość urządzeń. 4.4 Zamawiający nie określa koloru urządzenia, wszystkie urządzenia winny być w jednym kolorze. Wskazane jest, aby urządzenia były dobrze widoczne na ulicy. 4.5 Dopuszcza się jedynie urządzenia spełniające wszystkie wymagania określone w 4 pkt. wniosku 5 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZORGANIZOWANIA I WYPOSAŻENIA BIURA SPP. 5.1 Wykonawca na cele biurowe zaadaptuje pomieszczenia we własnym zakresie. 3.5.2 Wyposażenie biura SPP w urządzenia niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania: 1) komputer klasy PC w minimalnej konfiguracji: a) procesor dwurdzeniowy, b) 1 GB pamięci RAM, c) dysk twardy 500 GB, d) nagrywarka DVD, e) przeglądarka do zdjęć z możliwością wysyłania zdjęć do zamawiającego z formacie jpg., f) oprogramowanie do odbierania i archiwizowania danych przesyłanych z parkometrów za pomocą modemów radiowych, 2) telefon z faksem, 3) urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie, skanowanie i kopiowanie dokumentów i zdjęć, 4) sprzęt fotograficznych o minimalnej rozdzielczości 5 megapiksela, 5) telefony komórkowe mające zapewnić ciągłą i bezpośrednią łączność z pracownikami, 6) przenośne, ręczne terminale do wystawiania zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty parkingowej wraz ze stacjami dokującymi posiadającymi oprogramowanie umożliwiające eksport danych do oprogramowania zainstalowanego w biurze SPP (terminale powinny być kompatybilne z systemem operacyjnym komputera i wyposażone w zintegrowaną drukarkę, odporne na uszkodzenia mechaniczne i upadki z wysokości, posiadać oprogramowanie umożliwiające wystawianie i drukowanie zawiadomień oraz być przystosowane do elektronicznego eksportu zebranych informacji, 7) dostęp do sieci internetowej. 5.3 Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów identyfikatorów abonamentowych oraz wzorów zawiadomień o stwierdzeniu parkowania bez uiszczenia opłaty obligujących do uiszczenia opłaty dodatkowej na podstawie przepisów: 1) ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r., Nr 19 poz. 115 ze zm.), 2) uchwały Rady Miejskiej w Bytowie nr XVI/136/2012 z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Bytowa oraz wysokości stawek opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania. 5.4 Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy danych, niezbędnej do rzetelnej kontroli wszystkich wpływów z opłat parkingowych. 5.5 Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy danych, niezbędnej do rzetelnej kontroli wszystkich operacji rejestrowanych przez parkometry (wpływy i awarie) w postaci zbioru codziennych raportów operacji i działań wykonywanych przez poszczególne urządzenia przesyłanych do biura SPP za pomocą zainstalowanych w nich modemów radiowych. 5.6 Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy wystawionych zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP kompatybilnej z systemem windykacyjnym Zamawiającego, umożliwiającej Zamawiającemu windykację opłat. 5.7 Stworzenie w biurze SPP fotograficznej bazy danych zawierającej zdjęcia potwierdzające datę i miejsce postoju pojazdu, każdorazowo dokumentujące wystawienie poszczególnych zawiadomień. 5.8 Dysponowanie niezbędną liczbą pracowników gwarantujących właściwą realizację zamówienia (w tym 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia). 5.9 Zorganizowanie służb serwisowych..5.10 Uruchomienie SPP. 5.11 Wykonawca załączy do oferty harmonogram zorganizowania i uruchomienia SPP, podając czasookres prac liczony od daty zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, jednak nie dłużej niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy. 6. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROWADZENIA I ADMINISTROWANIA SPP - OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZAMÓWIENIA. 6.1. Dysponowanie co najmniej 1 serwisantem oraz kontrolerami (w tym co najmniej 1 osobą dodatkowo przeszkoloną i odpowiedzialną za prawidłowe działanie parkometrów) przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przeszkolenie ich i wyposażenie. 6.2. Umundurowanie pracowników (także osób zatrudnionych na okres próbny) w charakterystyczne i jednolite dla wszystkich zatrudnionych stroje jak również jaskrawo ubarwione kamizelki (w okresie letnim dopuszczalne koszulki tzw. T-shirty) z napisem STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA i przestrzeganie konieczności noszenia przez nich ww. strojów przez cały czas pracy. 6.3. Zaopatrzenie wszystkich pracowników w identyfikatory zawierające dane w postaci nazwy firmy, obszaru działania (SPP Bytów), stanowiska służbowego, numeru ewidencyjnego i zdjęcia danego pracownika oraz przestrzeganie konieczności noszenia ich (w widocznym miejscu) przez cały czas pracy. 6.4. Pobieranie opłat za parkowanie przy wykorzystaniu parkometrów zainstalowanych w SPP. 6.5. Dystrybucja i ewidencjonowanie sprzedaży abonamentów tygodniowych, miesięcznych, mieszkańca, służbowych oraz miejsc zastrzeżonych oznaczonych znakiem D-18-a. 6.6. Zakup (zamawianie w profesjonalnej pracowni poligraficznej) i dystrybucja znaczków abonamentowych zatwierdzonych przez Zamawiającego posiadających przynajmniej jedno zabezpieczenie przed nielegalnym kopiowaniem i opatrzonych we własny numer seryjny, nominał oraz miejsce na określenie (wpisanie) miesiąca i roku, w którym obowiązują oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, dla którego zakupiony został dany abonament. 6.7. Zakup (zamawianie w profesjonalnej pracowni poligraficznej) i dystrybucja identyfikatorów abonamentowych zatwierdzonych przez Zamawiającego. 6.8. Pokrywanie kosztów abonamentowych wynikających z konieczności zapewnienia nieprzerwanej łączności (GSM) wszystkich zainstalowanych w SPP parkometrów z serwerem znajdującym się w biurze SPP. 6.9. Dokumentowanie wszystkich wpływów oraz raportów dochodowych SPP do celów rozrachunkowych z Zamawiającym. 6.10. Bieżące kontrolowanie uiszczania opłat za postój. 6.11. Wystawianie (za pomocą terminali dostarczonych przez Wykonawcę) zawiadomień informujących o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP obligujących do zapłaty opłaty dodatkowej i umieszczanie ich za wycieraczką samochodu w sposób zgodny z uchwałą, przy zastrzeżeniu konieczności ochrony niniejszych dokumentów (za pomocą foliowych osłon) w czasie niesprzyjających warunków atmosferycznych (deszcz, szron, śnieg itp.). 6.12. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju pojazdu w formie minimum dwóch zdjęć przypisanych do każdego zarejestrowanego zdarzenia (pierwsza fotografia winna wyraźnie wskazywać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury miasta pozwalający w sposób jednoznaczny określić faktyczne miejsce postoju pojazdu, druga z nich musi stanowić widok kokpitu - deski rozdzielczej, w miarę możliwości wraz z umieszczoną na przedniej szybie naklejką znamionową pojazdu, pozwalający jednoznacznie określić przyczynę wystawienia zawiadomienia. 6.13. Rozpatrywanie reklamacji. 6.14. Codzienna aktualizacja komputerowej bazy danych o wystawione w danym dniu zawiadomienia o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP. 6.15. Codzienna aktualizacja fotograficznej bazy potwierdzającej datę i miejsce postoju pojazdu każdorazowo dokumentującej wystawienie zawiadomienia. 6.16. Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich kopii wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas w SPP celem sprawdzenia dokonanych wpłat, ich ewidencji i dalszego dochodzenia przez Zamawiającego należności wg przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Przekazywanie winno odbywać się nie później niż w trzecim dniu po zakończeniu miesiąca. 6.17. Bieżące przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy wystawionych zawiadomień przy zastrzeżeniu, iż proces ten nie może się odbywać rzadziej niż raz na tydzień. 6.18. Przegrywanie na płytę DVD i przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy fotograficznej za miniony miesiąc w czasie do trzeciego dnia kolejnego miesiąca. 3.6.19. Tworzenie kopii bezpieczeństwa na płytach nie rzadziej niż: 1) jeden raz na tydzień dla bazy wystawionych zawiadomień, 2) jeden raz na miesiąc dla bazy fotograficznej. 6.20. Pobieranie pieniędzy z poszczególnych parkometrów z częstotliwością wynikającą z uwarunkowań lokalizacyjnych i poziomu ich wykorzystania w danym okresie roku lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. 6.21. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko bezpiecznego dowiezienia do banku pieniędzy pobranych z parkometrów i opłat, celem dokonania wpłaty. 6.22. Wpływy z parkometrów winny być wpłacone na konto Zamawiającego w dniu ich pobrania z automatów, a pozostałe wpływy kasowe z SPP nie później niż następnego dnia. Rozliczenie całości wpływów nastąpi po zakończeniu miesiąca. 6.23. Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń i oprogramowania, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych. 6.24. Usuwanie wszelkich awarii w SPP w terminie nie dłuższym niż 24 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń SPP, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała. 6.25. Usuwanie uszkodzeń parkometru w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu (z wyłączeniem awarii, dla których czas naprawy określa się na 12 godzin przy jednoczesnym zachowaniu warunku powiadomienia Zamawiającego). 6.26. Ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania i inne) oraz wszelkich kosztów modernizacji urządzeń. 6.27. Regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą. 3.6.28. Koordynowanie napraw i prac serwisowo - nadzorczych. 6.29. Oznakowanie wszystkich tras wjazdowych (tzw. wlotów) do Bytowa za pomocą dużych tablic (znaków) informujących kierowców o tym, iż w centrum miasta funkcjonuje strefa płatnego parkowania. 6.30. Odpowiednie oznakowanie całego obszaru SPP w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami (załączniki 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181) przy jednoczesnym zastrzeżeniu konieczności wykorzystania znaków pionowych spełniających aktualne normy jakościowe, wytworzonych przy zastosowaniu najnowszych i dostępnych na polskim rynku technologii. 3.6.31. Utrzymywanie w dobrym stanie, odnawianie, bieżąca konserwacja znaków drogowych oznakowania poziomego i pionowego SPP oraz znaków ustawionych na poszczególnych wlotach do miasta wraz z bieżącym aktualizowaniem oznakowania. 6.32. Codzienna kontrola czytelności i stanu ilościowego oznakowania. 6.33. Przedstawianie Zamawiającemu informacji dotyczących funkcjonowania i rozwoju SPP. 3.6.34. Współpraca z Policją - zgłaszanie na bieżąco wszelkich sytuacji związanych z nieprawidłowym parkowaniem na terenie SPP oraz innych zdarzeń powodujących zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • City Parking Group S.A., ul. Budowlanych 3, Grudziądz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 704102,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 665687,81

  • Oferta z najniższą ceną: 665687,81 / Oferta z najwyższą ceną: 692522,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.