eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w czterech 12 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w czterech 12 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 141312 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106129 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w czterech 12 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia w zakresie Sprzedawca dla 48 osób bezrobotnych w czterech 12 - to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 3. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych / Dz. U. Nr 31, poz. 216/. 4. Program szkolenia winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej wynosi 160 godzin zegarowych, w tym egzamin wewnętrzny wliczony w liczbę godzin szkolenia. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 5.1. Minimalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia ma wynosić sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin zegarowych. 6. Program powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) Wiadomości ogólne o handlu; 2) Podstawy posługiwania się systemem komputerowym i wydawanie faktur przy pomocy komputera; 3) Obsługa klienta w wykorzystywaniem aktywnych metod sprzedaży; 4) Praktyczna obsługa kas fiskalnych; 5) Podstawowe zasady rachunkowości i kontrola placówek handlowych; 6) Higiena produktów spożywczych i użytkowych; 7) Księga HACCP; 8) System HACCP wdrażanie i certyfikacja; 9) Kontrola i weryfikacja środków płatniczych; 10) Zagadnienia dotyczące BHP. Do powyższych zagadnień należy podać szczegółowe treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 6.1. Zagadnienia dotyczące podstaw posługiwania się systemem komputerowym i wydawania faktur przy pomocy komputera powinny być opracowywane w oparciu o nowe wersje programów użytkowych. 7. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie sprzedawcy. 8. Rezultaty szkolenia: po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą co najmniej: 1) umieli przestrzegać bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej; 2) umieli zorganizować sprzedaż detaliczną; 3) umieli zorganizować zaopatrzenie oraz przyjąć dostawy towarów; 4) umieli wykonać i udokumentować podstawowe obliczenia sklepowe; 5) umieli obsługiwać klienta przy użyciu różnych form sprzedaży. 9. Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone w granicach administracyjnych miasta Olkusza. 10. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych/ tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 11. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodne z przepisami BHP i p.poż. 12. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: a) zeszyt, b) długopis, c) skrypty, d) materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego z uczestników szkolenia. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Sprzedawca w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Podziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 13.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 14. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie stanowiącej załącznik nr 8a do SIWZ. 15. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego. 16. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin wewnętrzny. 17. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz do wydania uczestnikom szkolenia dwóch dokumentów potwierdzających zdobycie kwalifikacji: 1) zaświadczenia zgodnego z załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) Nie należy zamieszczać na w/w dokumencie żadnych dodatkowych znaków np. logo EFS, Unii Europejskiej, logo PO KL itp.); 2) zaświadczenie, dyplom lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie Sprzedawca w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Szkolenie zorganizowane dla osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu. Logo EFS i PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do pobrania ze strony internetowej: www.pup-olkusz.pl/zalaczniki/logo_pokl_efs.jpg 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e- learning..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEHAP-BUD S.C Ewa, Eugeniusz Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59681,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95232,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.