eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułów › Przebudowa drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Sułów - Sułówek - Nawóz od km 0+000,00 do km 4+083,00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Sułów: Przebudowa drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Sułów - Sułówek - Nawóz od km 0+000,00 do km 4+083,00
Numer ogłoszenia: 141256 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165851 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułów, Sułów 63, 22-448 Sułów, woj. lubelskie, tel. 84 6826202, faks 84 6826227.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Sułów - Sułówek - Nawóz od km 0+000,00 do km 4+083,00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) niezbędnej do wykonania robót budowlanych, związanych z przebudową drogi gminnej nr 110128L w miejscowości Sułów, Sułówek, Nawóz wraz z wykonaniem odwodnienia przebudowywanej drogi -3 kpl. w wersji papierowej + 1 elektroniczna. Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi o długości ok. 4 083 mb tj. od km 0+000,00 do km 4+083,00. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z istniejącym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Uzyskanie pozostałych warunków niezbędnych do zaprojektowania przebudowy leżą w gestii Wykonawcy Roboty budowlane związane z wykonaniem zadania inwestycyjnego należy prowadzić szerokościach linii rozgraniczających drogę, a w razie konieczności częściowo po działkach przyległych po wcześniejszym uzyskaniu zgody właścicieli zajmowanych terenów z zastrzeżeniem przywrócenia ich do stanu pierwotnego po wykonaniu robót. Przedmiotowy odcinek drogi gminnej przebiega częściowo przez teren zabudowany a częściowo przez teren nieurządzony. Infrastruktura techniczna występująca w pasie drogowym uwidoczniona jest na załączonej mapie wysokościowo sytuacyjnej. Zamówienie obejmuje część projektową, w zakres której wchodzi: -sporządzenie projektu budowlanego, -uzyskanie decyzji o zwolnieniu na realizację inwestycji drogowej, -sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej,-sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, -sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, -opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. W zakres budowy drogi wchodzi: - Wykonanie warstw bitumicznych o warstwie ściernej AC 11 S, - Wzmocnienie istniejącej drogi poprzez wykonanie poszerzenia istniejących odcinków drogi,-Wykonanie warstw konstrukcyjnych na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej,-Wykonanie wzmocnienia poprzez wyrównanie istniejącej drogi gminnej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,-Wykonanie mijanek,-Oznakowanie pionowe i poziome. Odcinek drogi przeznaczony do przebudowy przebiega po terenie równinnym o dominującej funkcji rolniczej. Wzdłuż ich części przebiega po terenie równinnym o dominującej funkcji rolniczej. Wzdłuż ich części występuje zabudowa jednorodzinna, występują skrzyżowania z drogami gminnymi oraz liczne zjazdy do posesji. Szerokość istniejącej jezdni wynosi od 3,50 - 5,00 m. Nawierzchnia istniejącej drogi odcinkami wymaga wzmocnienia poprzez wykonanie warstwy ściernej, odcinkowo nawierzchnia jest w złym stanie technicznym. Warstwa drogi posiada dość liczne spękania zmęczeniowe, nierówności, lokalne ubytki, deformacje lepko - plastyczne w postaci kolein. Na końcowym odcinku przebudowanej drogi istniejąca nawierzchnia drogi gminnej jest gruntowa w związku z powyższym należy przewidzieć wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię bitumiczną. Program Funkcjonalno - Użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji i odbioru wszystkich elementów zadania. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia dzieli się na dwa etapy: Etap I: 1. Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 2. Uzyskanie niezbędnych dokumentów w tym pozwolenia na budowę. Etap II: Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlano - wykonawczej. Wymagania dla etapu I: 1. Projektowane zadanie należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu istniejącej zabudowy oraz terenu przyległego, 2. Prace projektowe należy wykonać w oparciu o: 3. Normy branżowe oraz przepisy prawa 4. Koncepcję zagospodarowania terenu Przebudowy drogi gminnej 5. Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych winno być wykonane z uwzględnieniem wymagań odpowiednimi przepisami dl formy planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznacznie określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlano - wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. 6. Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń od odpowiednich organów. 7. Ilość odpowiednich opracowań projektowych, które należy dostarczyć dla zamawiającego: a) Projekt budowlano - wykonawczy - 5 egz. + wersja elektroniczna, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. + wersja elektroniczna, c) Dokumentacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. + wersja elektroniczna, d) Kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót - 3 egz. + wersja elektroniczna, e) Dokumentacja geotechniczna podłoża - 2 egz. + wersja elektroniczna, f) Projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz. 8. Ponadto Wykonawca sporządzi taka ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pinii, uzgodnień i decyzji oraz dla poszczególnych potrzeb wykonawstwa robót. 9. Wszystkie materiały wyjściowe, mapy do celów projektowych, uzgodnienia, decyzje, pozyskuje własnym kosztem i staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień. 10. Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz , że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 11. Kompletny projekt budowlano - wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych i złożeniem do pozwolenia na budowę należy przedstawić dola Zamawiającego do zatwierdzenia. 12. Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością opracowanych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Wymagania do etapu II: Roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i posiadającego pozwolenia na budowę projektu budowy drogi gminnej Nr 110128L w miejscowości Sułów, Sułówek, Nawóz zgodnie ze sztuka budowlaną w oparciu o specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót. 1. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC w zakresie wykonywanej działalności. 2. W zakresie wykonania robót wchodzą w szczególności: a) wykonanie koryta pod konstrukcję drogi wraz z wywiezieniem urobku, b) wykonanie zaprojektowanych warstw konstrukcyjnych drogi i zjazdów indywidualnych oraz zjazdów publicznych wraz z zagęszczeniem, c) wykonanie poszerzenia istniejącej drogi gminnej, d) wzmocnienie istniejącej drogi gminnej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/31,5 mm, e) wykonanie warstwy wiążącej odcinkowo i warstwy ściernej na całej długości przebudowywanej drogi gminnej, f) montaż oznakowania pionowego, g) wykonanie terenów zielonych w granicy pasa drogowego - bezwarunkowo na 10 cm warstwie humusu pozbawionego zanieczyszczeń, h) realizacja robót w oparciu o posiadający pozwolenie na budowę projekt budowlano - wykonawczy po wytyczeniu robót przez uprawionego geodetę Wykonawcy, i) prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, j) prowadzenie dziennika budowy k) przygotowania rozliczenia końcowego robót l) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, m) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu, n) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, o) sporządzanie dokumentacji powykonawczej wraz ze wszystkimi badaniami w stosunku do drogi, p) realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenia. q) Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne pod względem prawnym, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej, r) W celu oszacowania i wyceny zakresu dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami opracowań własnych oraz zapisami programu funkcjonalno - użytkowego, s) Wykonawca musi liczyć się z sytuacja, że rodzaje i ilości robót określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, t) Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie wartości zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 3. Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp. 1) Wszędzie tam, gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli to ma miejsce) przez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny-, -równoważnie opisywanym-. 2) Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w SIWZ. 4. Wymagany termin gwarancji: Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2797454,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2271166,07

  • Oferta z najniższą ceną: 2379531,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3219887,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.