eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Olkusz: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego.
Numer ogłoszenia: 141048 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64188 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego o następującej tematyce: 1.Część I - Carving - szkolenie grupowe 2.Część II - kurs kelnerski 3.Część III - kurs manager restauracji 4.Część IV - Warsztat baristyczny/ art-latte 5.Część V - Kurs barmański 6.Część VI- kurs kelnerski dostosowany do potrzeb młodzieży uczęszczającej do szkoły specjalnej 7.Część VII - Kurs spawacza 8.Część VIII - Bezpyłowe tynki gipsowe typu multi finisz. Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 8 części zamówienia wykazanych poniżej. CZĘŚĆ I Carving - szkolenie grupowe I.1 Liczba uczestników - 2 grupy nie większe niż 7 osób w każdej. I.2 Kurs Carvingu - szkolenie grupowe w wymiarze co najmniej 8 godzin. Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: -historia sztuki carvingu -narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji -sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac -rzeźbienie takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne -tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej) I.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu kompletu noży do carvingu, które po zakończeniu kursu zostaną własnością kursanta. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy. CZĘŚĆ II Kurs kelnerski II.1 Liczba uczestników: 10 osób - 1 grupa. II. 2 Kurs kelnerski w wymiarze co najmniej 32 godzin (spotkania maksymalnie 8 godzinne w weekendy lub inne dni wolne). Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.Przygotowanie do pracy 2.Techniki kelnerskie 3.Podstawowe informacje nt. kawy i napojów kawowych, w tym obsługa ekspresu ciśnieniowego i sposoby przygotowywania 4.Pojęcie aperitif i degestif - zasady i przykłady zastosowania 5.Zasady obsługi gości 6.Napoje i alkohole - rozróżnianie i sposoby podawania ze szczególnym uwzględnieniem win (nazwy, rodzaje, umiejętność doboru do potraw, etykiety win) 7.Obsługa klienta na różnych etapach - od powitania do pożegnania II.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy CZĘŚĆ III - Kurs manager restauracji III.1 Liczba uczestników: 3 osoby III.2 Kurs manager restauracji w wymiarze co najmniej 64 godziny (spotkania maksymalnie 8 godzin dziennie w weekendy lub w dni wolne). Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.Obowiązki managera restauracji 2.Elementy zarządzania 3.Specyfika zarządzania restauracją 4.Rekrutacja pracowników 5.Organizacja pracy serwisu kelnerskiego oraz pracy w barze 6.Typologia alkoholi, miksologia, enologia 7.Obsługa konsumenta Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy W związku z niewielką liczbą uczestników kursu Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy spoza niniejszego zamówienia. CZĘŚĆ IV - Warsztat baristyczny/art latte IV.1 Liczba uczestników: 2 osoby IV.2 Kurs baristyczny z elementami art latte w wymiarze minimum 8 godzin. Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1. Podstawy teoretyczne (zarys historyczny, odmiany kawy, regiony uprawy, sposoby przetwarzania i palenia, najważniejsze metody przyrządzania i serwowania napojów kawowych) 2. Zajęcia praktyczne: -Obsługa ekspresu ciśnieniowego -Espresso -Kawy mleczne -Kawy deserowe -Art latte Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy IV.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne W związku z niewielką liczbą uczestników kursu Zamawiający dopuszcza włączenie kursantów do grupy spoza niniejszego zamówienia. CZĘŚĆ V- Kurs barmański V.1. Liczba uczestników - 8 osób - 1grupa V.2 Kurs barmański w wymiarze co najmniej 32 godziny. Program kursu powinien obejmować co najmniej: 1.Klasyfikację alkoholi 2.Naczynia i przyrządy niezbędne do pracy barmana 3.Podział alkoholi 4.Techniki przygotowywania drinków 5.Sporządzanie drinków z różnych rodzajów alkoholi Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy V.3. Metody pracy -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne CZĘŚĆ VI - Kurs kelnerski dostosowany do potrzeb uczniów kształcących się w szkole specjalnej VI.1 Liczba uczestników: 10 osób - 1 grupa VI. 2 Kurs kelnerski w wymiarze co najmniej 32 godzin (spotkania maksymalnie 5 godzinne w weekendy lub inne dni wolne) Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.Przygotowanie do pracy 2.Techniki kelnerskie 3.Podstawowe informacje nt. kawy i napojów kawowych, w tym obsługa ekspresu ciśnieniowego i sposoby przygotowywania 4.Pojęcie aperitif i degestif - zasady i przykłady zastosowania 5.Zasady obsługi gości 6.Napoje i alkohole - rozróżnianie i sposoby podawania ze szczególnym uwzględnieniem win (nazwy, rodzaje, umiejętność doboru do potraw, etykiety win) 7.Obsługa klienta na różnych etapach - od powitania do pożegnania VI.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne ograniczone do minimum -ćwiczenia praktyczne Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy CZĘŚĆ VII - kurs spawacza metodą MAG - 135 VII.1 Liczba uczestników - 30 osób (min 2 grupy, max. 15 osobowe) VII.2 Kurs spawacza metodą MAG - 135 - spawanie łukowe elektrodą topliwą w osłonie gazu aktywnego blach i rur spoinami pachwinowymi, w wymiarze co najmniej 148 godzin Program kursu powinien obejmować elementy: Program kursu powinien być oparty na programach Międzynarodowego Instytutu Spawalnictwa i Europejskiej Federacji Spawalniczej lub programach własnych Instytutu Spawalnictwa (zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa: W-07/IS-02.) Program powinien pozwolić na podejście do egzaminu zewnętrznego. VII.3 Metody pracy: -zajęcia teoretyczne -zajęcia praktyczne - co najmniej 100 godzin. Zamawiający wymaga pokrycia kosztów badań lekarskich dla każdego z kursantów niezbędnych przy ubieganiu się o uzyskanie stosownych uprawnień oraz pokrycia kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, po zdaniu którego uczestnicy otrzymują książeczkę spawacza, Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy CZĘŚĆ VIII - bezpyłowe tynki gipsowe typu multi-finish VIII.1 Liczba uczestników - 12 osób - 1 grupa VIII.2 Kurs bezpyłowe tynki gipsowe typu multi-finish, w wymiarze co najmniej 32 godziny Program kursu powinien obejmować co najmniej następujące elementy: -Właściwości gipsu i jego zastosowanie jako materiału budowlanego -Rodzaje płyt do systemów suchej zabudowy -Omówienie i prezentacja podstawowych konstrukcji systemów suchej zabudowy (ściany działowe, sufity podwieszane, suchy tynk, okładziny ścian). -Poprawność wykonawstwa konstrukcji z płyt GK (właściwy dobór materiałów, utrzymanie reżimu technologicznego, zabezpieczenie przed pęknięciami, wykonawstwo szczegółów). -Technologie szpachlowania styków płyt GK. -Podstawowe wiadomości z zakresu ogniochronności elementów budowlanych. -Poprawne wykonanie konstrukcji ogniochronnych z płyt GK i z płyty Fireboard (warunki, zalecenia, szczegóły). -Naprawa usterek, eliminacja błędów wykonawczych. -Konstrukcje nietypowe (obudowy z płyt GK z ołowiem w pomieszczeniach RTG, sufity akustyczne, podłogi techniczne - podnoszone). -Przygotowanie podłoża - masy samopoziomujace i środki gruntujące Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 50 minut zajęć + 10 minut przerwy WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ (dotyczy wszystkich części zamówienia) -Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. -Jeżeli kurs odbywa się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego to Zamawiający odpowiedzialny jest za wskazanie lokalizacji zgodnej z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. -Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listę obecności -protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, -imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, -rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. -Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników projektu. -Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz, a w przypadku kursów określonych w częściach I, II na terenie Gminy Bukowno. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz (lub Bukowno), na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników, dodatkowo w przypadku grup równych bądź większych niż 10 osób odpowiada również za organizację transportu. Wyjątkiem jest kurs określony w Części VI - kurs kelnerski dla młodzieży uczęszczającej do szkoły specjalnej, gdzie wymogiem jest, aby kurs odbywał się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. -Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. -Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. -Przy kursach i szkoleniach tego wymagających, Wykonawca uwzględni w cenie koszt badań psychotechnicznych dla uczestników kursu, a także opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne -Wykonawca dokona ubezpieczenia NW uczestnika kursu, w przypadku gdy będzie to konieczne. -Kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem imiennego certyfikatu i zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216 z późniejszymi zmianami). -Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom kursów zawodowych. -W przypadku CZĘŚCI VII zamówienia - kurs spawacza metodą MAG - 135, Zamawiający wymaga pokrycia kosztów badań lekarskich dla każdego z kursantów niezbędnych przy ubieganiu się o uzyskanie stosownych uprawnień oraz pokrycia kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, po zdaniu którego uczestnicy otrzymują książeczkę spawacza, Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. -Wykonawca zobowiązuje się przedstawić w siedzibie Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, nie później niż do 4 dnia roboczego każdego miesiąca, uwierzytelnionych kopii list obecności uczestników zajęć za miesiąc poprzedni, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs. -Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. -Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego. -Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 3 dni, zawiadomi (w formie pisemnej) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. -Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Carving - szkolenie grupowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5285,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs kelnerski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3821,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs manager restauracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5097,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5097,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztat baristyczny/ art-latte

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275,, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 976,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs barmański

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: kurs kelnerski dostosowany do potrzeb młodzieży uczęszczającej do szkoły specjalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., ul. Grunwaldzka 275,, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3821,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kurs spawacza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEHAP - BUD s.c. Ewa, Eugeniusz Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48781,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44910,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.