eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Grudziądz: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku.
Numer ogłoszenia: 14097 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ , ul. Legionów 57, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6440953, faks 056 4613220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku-6 zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.16.93.00 - Tace chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Zgodnie z art. 22 uPzp , o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - sytuacji ekonomicznej i finansowej; - w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust.1. i 2. uPzp. Zamawiający dopuszcza składanie w trybie art. 23 uPzp ofert łącznych / konsorcja, spółki cywilne /. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w rozumieniu , dołączone winny być do niej dodatkowo następujące dokumenty: 1. Wskazanie podmiotów składających ofertę wspólną / pełna nazwa i adres siedziby/ 2. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania podmiotu zbiorowego przed zamawiającym w tym do złożenia oferty i podpisania umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem wymogów wskazanych w pkt 10 niniejszej SIWZ. 3. Przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu umowy regulującej współpracę wykonawców składających ofertę łączną. Oferta składana przez konsorcjum lub spółkę cywilną winna zawierać wszystkie dokumenty wskazane w pkt: 5.1.3.b; 5.1.3.c niniejszej SIWZ oddzielnie dla każdego z podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pozostałe, wymagane w pkt 5 dokumenty winny wskazywać, iż podmioty tworzące konsorcjum lub spółkę cywilną spełniają łącznie warunki stawiane wykonawcom oraz oferowanym przez nie produktom. 4.2.Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4.1. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 ( wg formuły spełnia-nie spełnia ) - ocena w ogłoszeniu odnotowana zostanie na druku ZP-17, do protokołu postępowania ZP-1 lub ZP-2..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: - załącznik nr 2 do SIWZ; 5.1.2Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; 5.1.3.Do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 2 do siwz b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.3. lit. b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1c)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt.1,2 c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt. 5.1.3. lit b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art.23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty, e) zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom,(w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), f) w przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, g) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4. 5.2 Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. 5.3 W przypadku dołączenia do oferty dokumentów lub materiałów w języku obcym wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski. Za treść tłumaczenia dokonaną przez inną osobę niż tłumacz przysięgły wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5.4 Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 2 i art. 89 ust. 1 uPzp. 5.5 W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 uPzp uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. nr 47, poz. 211 ze zmianami ) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości po otwarciu ofert. Aby ww. zastrzeżenie było skuteczne winno zostać złożone w formie pisemnej najpóźniej w terminie wskazanym do składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ 86-300 Grudziądz ul. Legionów 57 ( bud. nr 1, Ip., pok. nr 3 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ 86-300 Grudziądz ul. Legionów 57 ( bud. nr 1, Ip., pok. nr 3 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia laryngologiczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.50.00-4, 33.16.93.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.50.00-4, 33.16.93.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych ( w tym stomatologicznych, laryngologicznych i innych ) wielokrotnego użytku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.16.50.00-4, 33.16.93.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.