eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Końskie: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra.
Numer ogłoszenia: 140842 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.konskie.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz ich techniczna organizacja dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. A. Zadanie 1 Temat szkolenia : Indywidualny Plan Działania - planowanie i realizacja w związku z nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - szkolenie otwarte. Cel szkolenia : Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i umiejętności w zakresie skutecznej realizacji IPD oraz metody podnoszenia efektywności, a także poznanie zmian w IPD w związku z nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Program szkolenia : 1. Planowanie IPD oraz praktyczne warsztaty z realizacji IPD w myśl nowych standardów. 2. Nabycie wiedzy w zakresie monitorowania IPD oraz poznanie sposobów podnoszenia efektywności IPD. 3. Poznanie roli poszczególnych specjalistów oraz nabycie wiedzy w zakresie najlepszych modeli współpracy między stanowiskowej w ramach IPD. 4. Analiza potrzeb klienta. Rezultaty : Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu współpracy pracowników w ramach realizacji IPD w myśl rozporządzenia MP i PS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy oraz zmian w IPD w związku z nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy . Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011. B. Zadanie 2 Temat szkolenia : Współpraca pośrednika pracy z pracodawcą w kontekście nowych standardów usług rynku pracy - szkolenie otwarte. Cel szkolenia : Szkolenie ma celu dokonanie wzrostu kompetencji zawodowych w zakresie realizacji podstawowych zadań pośrednika pracy. Program szkolenia : 1.Obowiązki pośrednika pracy w zakresie planowania współpracy z pracodawcami. 2. Przyjmowanie i realizacja krajowej oferty pracy. 3. Zakres współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy. 4. Segmentacja pracodawców. 5. Dokumentacja w zakresie współpracy z pracodawcami. Rezultaty : Po zakończonym szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę na temat standardów realizacji pośrednictwa pracy w zakresie podejmowania i utrzymywania kontaktów z pracodawcami. Będą również potrafili zastosować w praktyce standard pośrednictwa pracy. Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011. C. Zadanie 3 Temat szkolenia : Nowe standardy usług rynku pracy w warunkach znowelizowanej ustawy - nowe obowiązki i zasady dokumentowania zdarzeń w ramach ścieżki klienta - szkolenie otwarte. Cel szkolenia : Nabycie wiedzy z zakresu zastosowania znowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i nowych standardów usług rynku pracy w urzędach pracy. Program szkolenia : 1. Omówienie zmian w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy na bazie analizy porównawczej. 2. Szczegółowe warunki prowadzenia standardów usług rynku pracy przez poszczególnych pracowników PUP w świetle nowego rozporządzenia. 3. Zastosowanie standardów na stanowiskach pracy - nowe obowiązki, dokumentacja i ewidencjonowanie zdarzeń . 4. Warsztaty z zakresu przygotowywania Indywidualnych Planów Działania - monitorowanie i podnoszenie efektywności IPD. Rezultaty : Po zakończonym szkoleniu jego uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu zastosowania nowych standardów usług rynku pracy oraz praktyczne umiejętności współpracy między stanowiskowej. Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011. D. Zadanie 4 Temat szkolenia : Profesjonalny doradca zawodowy - szkolenie otwarte. Cel szkolenia : Szkolenie ma na celu zapoznanie jego uczestników z problematyką poradnictwa zawodowego oraz form jego realizacji. Wskazanie na uwarunkowania niezbędne do realizacji zadań poradnictwa zawodowego. Program szkolenia : 1. Poradnictwo zawodowe: - teoretyczne podstawy poradnictwa. - cele i zastosowanie poradnictwa zawodowego. Sygnały wskazujące na istnienie potrzeby skorzystania z porady zawodowej. 2. Podstawowe umiejętności doradcze w poradnictwie zawodowym. 3. Indywidualne poradnictwo zawodowe: - rozmowa doradcza jako podstawowa metoda poradnictwa zawodowego. - budowanie związku doradczego. - etapy i techniki prowadzenia rozmowy doradczej. 4. Testy stosowane w poradnictwie zawodowym. 5. Grupowe poradnictwo zawodowe : - rola i rodzaje grup w poradnictwie. - etapy pracy w grupie oraz wybór i przygotowanie członków grupy. - metody, techniki i narzędzia pracy doradcy w poradnictwie grupowym. - projektowanie warsztatów i przygotowanie materiałów szkoleniowych. 6. Łączenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego jako efektywna forma pracy z klientami. 7.Wypalenie zawodowe i radzenie sobie z emocjami. Rezultaty : Po odbytym szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętności prowadzenia rozmów doradczych oraz udzielania wsparcia w procesie doradztwa indywidualnego. Poznają różne metody poradnictwa grupowego oraz ich dobór do potrzeb określonych grup klientów. Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba. Liczba godzin dydaktycznych - 38 h. Czas trwania szkolenia - 5 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011. E. Zadanie 5. Temat szkolenia : Polityka równości płci - specyfika pracy z bezrobotną kobietą i bezrobotnym mężczyzną - szkolenie zamknięte. Cel szkolenia : Szkolenie ma na celu zdobycie przez jego uczestników wiedzy oraz praktycznych umiejętności umożliwiających realizację zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach bieżącej działalności Instytucji. Program szkolenia : 1. Mechanizm kształtowania się zjawiska dyskryminacji i wykluczenia społecznego oraz kluczowe pojęcia związane z tymi zagadnieniami ( stereotyp, uprzedzenie, dyskryminacja, wykluczenie społeczne). 2. Płeć biologiczna, a płeć społeczno - kulturowa. 3. Podstawowe informacje na temat zjawiska dyskryminacji uwarunkowanego płcią. 4. Podstawowe - krajowe oraz unijne- przepisy antydyskryminacyjne odnoszące się do równości szans kobiet i mężczyzn. 5. Realizacja zasady równości szans kobiet i mężczyzn w trakcie realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS ( promocja, rekrutacja, pośrednictwo pracy, szkolenia, doradztwo, działania wspierające, inne rozwiązania sprzyjające godzeniu życia zawodowego z rodzinnym). 6. Najczęściej popełniane błędy przez instytucje rynku pracy w zakresie realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 7. Dobre praktyki, tak krajowe jak i zagraniczne w zakresie realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 8. Czynniki, które wpływają na niższą aktywność zawodową kobiet i mężczyzn oraz na poziom ich motywacji do podjęcia pracy. 9. Metody i narzędzia aktywizacyjne sprzyjające przestrzeganiu zasady równości szans. 10. Najczęściej popełniane błędy w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, które tylko pozornie mają charakter równościowy. Rezultaty : Po zakończonym szkoleniu jego uczestnicy nabędą wiedzę oraz umiejętności umożliwiające udzielanie wsparcia dedykowanego dla bezrobotnych kobiet i bezrobotnych mężczyzn. Liczba uczestników szkolenia - 7 osób. Liczba godzin dydaktycznych - 16 h. Czas trwania szkolenia - 2 dni. Termin realizacji szkolenia - wrzesień 2011. 2. Metody i techniki jakie wykonawca ma obowiązek zastosować podczas szkolenia ( dotyczy zadań 1,2,3,4,5) : - wykłady - podczas których nastąpi werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego szkolenie przy wykorzystaniu rzutnika multimedialnego, ekranu, tablicy flip chart ; - warsztaty - na których materiał poznany na wykładach zostanie lepiej przyswojony przez uczestników szkolenia, zaś opanowane techniki zostaną wdrożone w przyszły system pracy z bezrobotnym; - dyskusje, konsultacje - dzięki którym, zaistnieje możliwość uszczegółowienia uzyskanych informacji. 3. Kwestie organizacyjne dotyczące zadań : a) Wykonawca obowiązany jest zorganizować szkolenie w pełnym zakresie tj.: - zapewnić transport uczestnikom szkolenia wraz z posiadanymi przez nich bagażami z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem, ewentualnie w cenę szkolenia Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu z/ na szkolenie ; - zakwaterowanie ( nie dotyczy zadania 5 ); - pełne wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia ( nie dotyczy zadania 5 ). b) Zajęcia muszą być prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych w hotelach o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno - szkoleniowych odpowiadających standardem hotelowi 3-gwiazdkowemu ( nie dotyczy zadania 5 ) - zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. c) Sala do prowadzenia zajęć musi być klimatyzowana z odpowiednią wizualizacją ( logo PO KL i logotyp Unii Europejskiej / dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego , Wykonawca musi ponadto zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), wyposażona w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę flip chart. d) Wykonawca ma obowiązek zapewnić zakwaterowanie uczestnikom szkolenia w hotelach o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno - szkoleniowych odpowiadających standardem hotelowi 3-gwiazdkowemu w pokojach 2 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. Miejsce zakwaterowania musi znajdować się w tym samym obiekcie , w którym będzie prowadzone szkolenie ( nie dotyczy zadania 5 ). e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia podczas każdego dnia , w którym będą odbywać się zajęcia szkoleniowe. Wyżywienie musi obejmować : - co najmniej 2 przerwy kawowe dziennie ( kawa , herbata, napoje niegazowane, soki owocowe - 2 rodzaje, woda, ciastka deserowe); - śniadania i kolacje serwowane w formie szwedzkiego stołu ( nie dotyczy zadania 5 ); - obiad składający się z minimum dwóch dań tj. zupy , dania głównego i deseru . Podczas obiadu należy zapewnić również herbatę, kawę, wodę i soki owocowe - 2 rodzaje. Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie , w którym prowadzone są szkolenia przy czym niedopuszczalne jest, aby posiłki serwowano w ramach jednego pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie. f) Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie , przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenerów szkoleń i osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba wyznaczona w tym celu przez Wykonawcę musi przebywać ( przez cały okres trwania szkoleń) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować numerem telefonu kontaktowego. g) Miejsca poszczególnych szkoleń nie muszą odbywać się w tych samych miejscowościach. h) Miejsca poszczególnych szkoleń muszą być usytuowane w odległości nie bliższej niż 50 km i nie dalszej niż 300 km od granicy administracyjnej miasta Końskie ( w przypadku zadań :1,2,3,4 ) oraz w przypadku zadania 5 szkolenie ma odbyć się w Końskich albo w odległości nie dalszej niż 15 km od granicy administracyjnej miasta Końskie . i) W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z powyższym opisem oraz kolację w przeddzień szkolenia i śniadanie w dniu rozpoczęcia szkolenia ( nie dotyczy zadania 5 ). Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. j) Wykonawca winien zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla wszystkich uczestników szkoleń od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. k) Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia ( plus dwa dodatkowe zestawy dla Zamawiającego) materiały szkoleniowe w formie skryptów oraz w wersji elektronicznej na płycie CD dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową oraz materiały biurowe: notatnik, długopis, zakreślacz, teczkę A4 z rączką z utwardzonego kartonu wraz ze szczegółowym programem szkolenia ( wszystkie te materiały muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej/ dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). l) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca musi wydać uczestnikom szkoleń zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu zgodnie z wzorem zaświadczenia stanowiącym Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych . m) Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty związane z realizowanym Projektem, w tym dokumenty finansowe , w terminie określonym przez Zamawiającego. n) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Kielcach - Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), dokonanie kontroli w miejscach realizacji projektu. o) Wykonawca ma obowiązek prowadzić podczas szkoleń listę obecności uczestników szkolenia. p) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wśród uczestników szkolenia, ankietę dotyczącą jakości szkolenia . q) Szkolenie ma być realizowane zgodnie z programem szkolenia. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni powszednie. Nie mogą odbywać się w sobotę , niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Zgodnie z przepisami dotyczącymi kształcenia dorosłych w formach pozaszkolnych program nauczania każdej formy kształcenia powinien zawierać : 1) nazwę formy kształcenia; 2) czas trwania i sposób jej organizacji; 3) wymagania wstępne dla uczestników; 4) cele kształcenia; 5) plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar; 6) treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8) sposób sprawdzania efektów kształcenia. r) Szkolenie musi być przeprowadzone przez odpowiednią kadrę szkoleniową. s) Wykonawca ma obowiązek wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego oznaczyć logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej / dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego , ponadto Wykonawca musi na dokumentach żądanych dokumentach zamieścić informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać te dokumenty Zamawiającemu : - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z wzorem zaświadczenia stanowiącym Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ; - ankieta dotycząca jakości szkolenia ; - lista obecności uczestników szkolenia; - dziennik zajęć zgodny z programem szkolenia; - potwierdzenie otrzymania materiałów dydaktycznych; - imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie; - fakturę za wykonane szkolenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia , Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 3 ( trzech ) usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. usług szkoleniowych dla pracowników publicznych służb zatrudnienia o tej samej lub podobnej tematyce przedstawionej w opisie przedmiotu zamówienia , w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda : - wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - 1 osoba. Trenerem musi być osoba, która spełnia poniższe wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia : - posiadająca wykształcenie wyższe ; - posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie jako trener w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia ; - przeprowadziła minimum 3 szkolenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. usługi szkoleniowe o tej samej lub podobnej tematyce dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.zaakceptowany wzór umowy 3.wzory dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz wzór ankiety oceniającej szkolenie. 4.program szkolenia 5.pisemne zobowiązanie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy osób nie będących pracownikami Wykonawcy w myśl przepisów Kodeksu pracy, a będą osobami biorącymi udział w wykonaniu zamówienia 6.harmonogram szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich, ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie, I piętro pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich, ul. Spółdzielcza 3, 26-200 Końskie, I piętro pokój nr 8 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Pracy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualny Plan Działania - planowanie i realizacja w związku z nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - szkolenie otwarte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia : 1. Planowanie IPD oraz praktyczne warsztaty z realizacji IPD w myśl nowych standardów. 2. Nabycie wiedzy w zakresie monitorowania IPD oraz poznanie sposobów podnoszenia efektywności IPD. 3. Poznanie roli poszczególnych specjalistów oraz nabycie wiedzy w zakresie najlepszych modeli współpracy między stanowiskowej w ramach IPD. 4. Analiza potrzeb klienta. Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Współpraca pośrednika pracy z pracodawcą w kontekście nowych standardów usług rynku pracy - szkolenie otwarte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia : 1.Obowiązki pośrednika pracy w zakresie planowania współpracy z pracodawcami. 2. Przyjmowanie i realizacja krajowej oferty pracy. 3. Zakres współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy. 4. Segmentacja pracodawców. 5. Dokumentacja w zakresie współpracy z pracodawcami. Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nowe standardy usług rynku pracy w warunkach znowelizowanej ustawy - nowe obowiązki i zasady dokumentowania zdarzeń w ramach ścieżki klienta - szkolenie otwarte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia : 1. Omówienie zmian w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy na bazie analizy porównawczej. 2. Szczegółowe warunki prowadzenia standardów usług rynku pracy przez poszczególnych pracowników PUP w świetle nowego rozporządzenia. 3. Zastosowanie standardów na stanowiskach pracy - nowe obowiązki, dokumentacja i ewidencjonowanie zdarzeń . 4. Warsztaty z zakresu przygotowywania Indywidualnych Planów Działania - monitorowanie i podnoszenie efektywności IPD. Liczba uczestników szkolenia - 2 osoby. Liczba godzin dydaktycznych - 22 h. Czas trwania szkolenia - 3 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Profesjonalny doradca zawodowy - szkolenie otwarte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia : 1. Poradnictwo zawodowe: - teoretyczne podstawy poradnictwa. - cele i zastosowanie poradnictwa zawodowego. Sygnały wskazujące na istnienie potrzeby skorzystania z porady zawodowej. 2. Podstawowe umiejętności doradcze w poradnictwie zawodowym. 3. Indywidualne poradnictwo zawodowe: - rozmowa doradcza jako podstawowa metoda poradnictwa zawodowego. - budowanie związku doradczego. - etapy i techniki prowadzenia rozmowy doradczej. 4. Testy stosowane w poradnictwie zawodowym. 5. Grupowe poradnictwo zawodowe : - rola i rodzaje grup w poradnictwie. - etapy pracy w grupie oraz wybór i przygotowanie członków grupy. - metody, techniki i narzędzia pracy doradcy w poradnictwie grupowym. - projektowanie warsztatów i przygotowanie materiałów szkoleniowych. 6. Łączenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego jako efektywna forma pracy z klientami. 7.Wypalenie zawodowe i radzenie sobie z emocjami. Liczba uczestników szkolenia - 1 osoba. Liczba godzin dydaktycznych - 38 h. Czas trwania szkolenia - 5 dni. Termin realizacji szkolenia - lipiec - sierpień 2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Polityka równości płci - specyfika pracy z bezrobotną kobietą i bezrobotnym mężczyzną - szkolenie zamknięte..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia : 1. Mechanizm kształtowania się zjawiska dyskryminacji i wykluczenia społecznego oraz kluczowe pojęcia związane z tymi zagadnieniami ( stereotyp, uprzedzenie, dyskryminacja, wykluczenie społeczne). 2. Płeć biologiczna, a płeć społeczno - kulturowa. 3. Podstawowe informacje na temat zjawiska dyskryminacji uwarunkowanego płcią. 4. Podstawowe - krajowe oraz unijne- przepisy antydyskryminacyjne odnoszące się do równości szans kobiet i mężczyzn. 5. Realizacja zasady równości szans kobiet i mężczyzn w trakcie realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS ( promocja, rekrutacja, pośrednictwo pracy, szkolenia, doradztwo, działania wspierające, inne rozwiązania sprzyjające godzeniu życia zawodowego z rodzinnym). 6. Najczęściej popełniane błędy przez instytucje rynku pracy w zakresie realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 7. Dobre praktyki, tak krajowe jak i zagraniczne w zakresie realizacji zasady równości szans kobiet i mężczyzn. 8. Czynniki, które wpływają na niższą aktywność zawodową kobiet i mężczyzn oraz na poziom ich motywacji do podjęcia pracy. 9. Metody i narzędzia aktywizacyjne sprzyjające przestrzeganiu zasady równości szans. 10. Najczęściej popełniane błędy w zakresie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, które tylko pozornie mają charakter równościowy. Liczba uczestników szkolenia - 7 osób. Liczba godzin dydaktycznych - 16 h. Czas trwania szkolenia - 2 dni. Termin realizacji szkolenia - wrzesień 2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.