eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki › 10/M/2009 ( TERMOMODERNIZACJA).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Maków Mazowiecki: 10/M/2009 ( TERMOMODERNIZACJA).
Numer ogłoszenia: 140246 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego , ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, faks 029 7142299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-makow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 10/M/2009 ( TERMOMODERNIZACJA)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: termomodernizacji ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą (budynku A,B,C,D,E prosektury, portierni, łącznika pomiędzy budynkami od budynku A do C )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 10.000,00 zł słownie - (dziesięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełnią wymagania zawarte w SIWZ. Zamawiajmy dokona spełnienia warunków postępowania na podstawie dostarczonych dokumentów przez Wykonawców rzondanych w SIWZ. na druku ZP17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty oświadczenia lub poświadczenia za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy 1. Formularz OFERTY jak na załączonym druku lub w oparciu o załączony druk. 2. Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do Formularza OFERTY sporządzony na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego w formie kosztorysu uproszczonego w którym Wykonawca poda liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową w złotych poszczególnych części zamówienia elementów robót bez podatku VAT oraz sumę cen za poszczególne części zamówienia bez podatku VAT oraz łącznie z podatkiem VAT. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych Dz U Nr 223z 2007 r poz 1655 ze zm na formularzu stanowiącym załącznik do Instrukcji dla Wykonawców stwierdzające że Wykonawca spełnia warunki niezbędne do ubiegania się o udzielenie zamówienia 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiające stan faktyczny i prawny w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie Przedsiębiorcy występujący wspólnie jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia Umowy Spółki Cywilnej W przypadku składania oferty przez konsorcjum do umowy musi być załączona Umowa Konsorcjum która musi zawierać określenie celu gospodarczego oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia gwarancji i rękojmi wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu jej gwarancji i rękojmi zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia budowlane kierownika budowy. 8. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem zamówienia Załącznik Nr 2. 9. Polisę ubezpieczeniową OC na prowadzoną działalność gospodarczą o wartości min 200000,00 zł z terminem nie krótszym jak termin realizacji zamówienia. 10. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osób podpisujących dokumenty przetargowe a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy. 11.Projekt umowy pomiędzy wykonawcą generalnym wykonawcą a podwykonawcą określający w szczególności zakres powierzonych podwykonawcy części zamówienia oraz kwotę wynagrodzenia za roboty budowlane powierzone podwykonawcy przez generalnego wykonawcę Załącznik Nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa2,część administracyjna pok.nr.334.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.