eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Remont dróg gminnych w miejscowości Jerzmanowice uszkodzonych na skutek klęski żywiołowej w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Jerzmanowice-Przeginia: Remont dróg gminnych w miejscowości Jerzmanowice uszkodzonych na skutek klęski żywiołowej w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 140202 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowości Jerzmanowice uszkodzonych na skutek klęski żywiołowej w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont drogi gminnej K600178 od kościoła w kierunku Łaz, koło zbiorników: 1. Roboty przygotowawcze: 1) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na powierzchni 135,00 m2; 2. Likwidacja przełomów: 1) roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm, na długości 58,00 mb; 2) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 8 cm na powierzchni 311,50 m2; 3) załadowanie gruzu koparko-ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, w ilości 24,92 m3; 4) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km w ilości 24,92 m3; 5) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km / miejsce odwozu po stronie Wykonawcy / w ilości 99,60 m3; 6) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 18 cm, na powierzchni 332,00 m2; 7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, na powierzchni 332,00 m2; 8) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 33,20 t; 3. Nawierzchnia: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) na powierzchni 495,00 m2; 2) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, na powierzchni 495,00 m2; 3) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm. Przyjęto 3 cm / Krotność = 0,75, na powierzchni 495,00 m2 4) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, na powierzchni 495,00 m2; 5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm, na powierzchni 495,00 m2; 4. Pobocza: 1) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm. Obsypanie poboczy, w ilości 6,30 m3. - Remont drogi gminnej K600164 droga Łazowska - odcinek nr 1: 1. Roboty przygotowawcze: 1) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm, na powierzchni 67,50 m2; 2. Likwidowanie przełomów: 1) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm, na długości 22,00 mb; 2) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm, na powierzchni 170,50 m2; 3) załadowanie gruzu koparko-ładowarką przy obsłudze za zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, ilości 8,525 m3; 4) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km, w ilości 7,75 m3; 5) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. Miejsce odwozu po stronie Wykonawcy, w ilości 51,15 m3; 6) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 18 cm, na powierzchni 170,50 m2; 7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, na powierzchni 170,50 m2; 8) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, w ilości 17,05 t; 3. Nawierzchnia: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum.) na powierzchni 247,50 m2; 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, na powierzchni 247,50 m2; 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm / krotność = 0,75, na powierzchni 247,50 m2; 4) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, na powierzchni 247,50 m2; 5) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm, na powierzchni 247,50 m2; 4. Pobocza: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszcz. do 10 cm. Obsypanie poboczy, w ilości 2,25 m3. - Remont drogi gminnej K600164 droga Łazowska - odcinek nr 2: 1. Roboty przygotowawcze: 1) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm, na powierzchni 140,00 m2; 2. Likwidowanie przełomów: 1) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm, na długości 146,00 mb; 2) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm, na powierzchni 300,00 m2; 3) załadowanie gruzu koparko-ładowarką przy obsłudze za zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, ilości 15,00 m3; 4) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km, w ilości 15,00 m3; 5) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km. Miejsce odwozu po stronie Wykonawcy, w ilości 90,00 m3; 6) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 18 cm, na powierzchni 300,00 m2; 7) podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, na powierzchni 300,00 m2; 8) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym , w ilości 30,00 t; 3.Nawierzchnia: 1) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum.) na powierzchni 700,00 m2; 2) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, na powierzchni 700,00 m2; 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm na powierzchni 700,00 m2; 4. Pobocza: 1) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszcz. do 10 cm. Obsypanie poboczy, w ilości 7,00 m3. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.45 - 45.23.31.45 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000,00 złotych słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o wartości minimalnej 150.000,00 złotych brutto każda - z podaniem zakresu i wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą wykonawcze uprawnienia budowlane drogowej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie), należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), 2) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotny w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., 4) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej, 5) zmianę kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 7) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, 8) w przypadku wystąpienia robót/zamówień dodatkowych Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie określonego w umowie terminu na roboty podstawowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 122, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.