eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przedmiotem zamówienia jestkonserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych,
Numer ogłoszenia: 139472 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102994 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych oraz przeciwpożarowych, Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów antywłamaniowych: a. konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci antywłamaniowych w obiektach zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym (4 razy w roku). Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości- tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji). Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza wynikłe z normalnego użytkowania. Wykonanie konserwacji należy każdorazowo udokumentować protokołem akceptowanym przez kierownika jednostki organizacyjnej lub osobę przez niego upoważnioną. Protokół ten stanowić powinien załącznik do faktury za w.w usługę. b. naprawy związane są z sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej naprawy (najpóźniej do 24 godz. po zgłoszeniu awarii). Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy zobowiązany jest do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego co jest równoznaczne z zapewnieniem środków finansowych. Wyjątkowo (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) dopuszcza się możliwość uzgodnienia telefonicznego kosztów naprawy - przedstawienie kalkulacji (post factum). c. modernizacja zachodzi w sytuacji konieczności zmian w konfiguracji sieci systemu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania modernizacji, bądź demontażu sieci. Wykonanie nowej sieci musi być poprzedzone kalkulacją. Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi. Materiały z demontażu instalacji, które można wtórnie wykorzystać Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur. Nowowykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie. Wykonanie usług konserwacji, naprawy, modernizacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. Oryginał protokołu Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT za wykonaną usługę. Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury z kompletem załączników. Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy, zlecenia). Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z realizacją robót. Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów przeciwpożarowej a. konserwacja funkcjonujących elektronicznych sieci przeciwpożarowych w obiektach zgodnie z poniższym wykazem musi być wykonywana w systemie kwartalnym (4 razy w roku). Konserwacja polegać powinna na utrzymaniu systemu w stałej gotowości- tj. przegląd oraz fizyczne sprawdzenie funkcjonowania jej elementów, usuwania bieżących usterek oraz niezwłocznym zgłaszaniu Zamawiającemu konieczności wykonania niezbędnych prac (napraw, modernizacji). Koszt konserwacji obejmuje również dojazd oraz koszty niezbędnych materiałów pomocniczych, natomiast nie obejmuje wymiany baterii akumulatorów oraz usuwania uszkodzeń wykraczających poza wynikłe z normalnego użytkowania. Wykonanie konserwacji należy każdorazowo udokumentować protokołem akceptowanym przez kierownika jednostki organizacyjnej lub osobę przez niego upoważnioną. Protokół ten stanowić powinien załącznik do faktury za w.w usługę W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi wykonawca jest zobowiązany do utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami. b. naprawy związane sytuacjami awaryjnymi. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy (najpóźniej do 24 godz. po zgłoszeniu awarii). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnej kalkulacji kosztów naprawy w rozbiciu na robociznę i materiały. Kalkulacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego na podstawie której zostanie wystawione zlecenie. W razie konieczności wymiany sygnalizatorów pożaru z wbudowanymi elementami izotopowymi wykonawca jest zobowiązany do utylizacji czujek uszkodzonych zgodnie z przepisami. c. modernizacje zachodzi w sytuacji konieczności zmian w konfiguracji sieci systemu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien sporządzić kalkulację kosztów wykonania modernizacji, bądź demontażu sieci. Wykonanie nowej sieci musi być poprzedzone kalkulacją. Kalkulacja po zatwierdzeniu jest podstawą do wystawienia zlecenia na roboty. Po realizacji zlecenia wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą oraz przeprowadzić szkolenie użytkowników w zakresie obsługi. Materiały z demontażu instalacji, które można wtórnie wykorzystać Wykonawca winien protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca powinien udokumentować koszt materiałów poprzez przedstawienie kserokopii faktur. Nowowykonane instalacje muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. W ramach gwarancji wszelkie naprawy oraz przeglądy konserwacyjne wykonywane będą nieodpłatnie. Wykonanie usług konserwacji, naprawy, modernizacji winno być każdorazowo potwierdzone protokołem, podpisanym przez pracownika Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego przez Kierownika jednostki organizacyjnej lub upoważnionego pracownika. Protokół lub kopia protokołu Wykonawca winien dołączyć do faktury VAT za wykonaną usługę. Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury VAT, przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury z kompletem załączników. Na fakturze należy przywołać numer dokumentu upoważniającego do realizacji (nr umowy, zlecenia). Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w tajemnicy pod groźbą odpowiedzialności karnej, wszelkich informacji związanych z realizacją robót. W ramach kwartalnej konserwacji w.w systemów wykonywane są następujące czynności sprawdzenie działania poszczególnych systemów poprzez: sprawdzenie instalacji, mocowania wyposażenia i urządzeń poszczególnych systemów, sprawdzenie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie, zadymianie czujek dymu i kontrola poprawności ich pracy, czyszczenie i regulacja systemów (czujek itp.), sprawdzenie stanu zasilania głównego i awaryjnego, sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora alarmowego, sprawdzenie poprawności komunikacji magistral systemowych, wykonywanie wszelkich innych czynności które wymagane są do poprawnej pracy systemów, dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich dodatkowych prac na żądanie Zamawiającego (np. przeniesienie czujek, konfiguracji, oprogramowania, dopisania kodów itp.) bez pobierania dodatkowych opłat (za wyjątkiem kosztów materiałów), Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wpisów do zeszytów kontrolnych: konserwacji, obsługi awaryjnej i okresowego wyłączenia, wszelkie prace powinny być wykonywane zgodnie z polskimi normami i obowiązującymi przepisami prawa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów antywłamaniowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Elektroniczne Tele-Radiomechanika Tadeusz Radowski, Ul. Słowackiego 78, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18,00 zł r-g
  • Oferta z najniższą ceną: 18,00 zł r-g / oferta z najwyższą ceną: 31,28 zł r-g
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, modernizacja, naprawa oraz montaż systemów przeciwpożarowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALARM MEGA SYSTEM Błeszyński Sp.j., Al. Korfantego 193, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 330,00 zł konserwacja, 26,00 r-g
  • Oferta z najniższą ceną: 330,00 zł konserwacja, 26,00 r-g / oferta z najwyższą ceną: 2290,00 zł konserwacja; 30,02 zł r-g
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.