eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Brzeg Dolny: Remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury
Numer ogłoszenia: 139347 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnobrzeski Ośrodek Kultury , ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3195 252, faks 0-71 3195 683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dok.brzegdolny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna, przedmiar robót oraz projekt budowlany, dołączone do SIWZ. Ze względu na umówione wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót dołączony do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy. W celu prawidłowego złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż występujących w przedmiocie zamówienia. Należy pamiętać, iż osoba wskazana jako kierująca robotami budowlanymi musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane a także wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), obejmujące branże budowlaną, elektryczną i sanitarną. 2. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy do oferty dołączą dokumenty, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); b) Oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy oraz nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; c) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i ich wartości, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), obejmujące branże budowlaną, elektryczną i sanitarną. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż występujących w przedmiocie zamówienia. Należy pamiętać, iż osoba wskazana jako kierująca robotami budowlanymi musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane a także wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przedłożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dok.brzegdolny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnobrzeski Ośrodek Kultury, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Brzegu Dolnym, ul. Kolejowa 29 (jest to ten sam budynek, co siedziba Zamawiającego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.