eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Modernizacja budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach - etap II



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Gorlice: Modernizacja budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach - etap II
Numer ogłoszenia: 139296 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach , ul. Władysława Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3520459, faks 018 3537639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorlice_sppsmis.republika.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła policealna publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach - etap II w zakresie robót rozbiórkowych zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem działki, likwidacja wilgoci i zagrzybienia ( np.: system tynków renowacyjnych firmy DETTERMANN ), dostawa i montaż dźwigu elektrycznego bez maszynowni wraz z uruchomieniem i oddaniem go do użytku ( 3 przystanki, wysokość podnoszenia 7,80 mb, drzwi teleskopowe, kabina 1,10x1,40 mb) oraz wykonanie szybu windowego, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, wykonanie schodów od strony podwórza, termomodernizacja istniejącej elewacji, roboty adaptacyjne pomieszczeń piwnicznych wraz z montażem osprzętu, roboty związane z ułożeniem nawierzchni brukowej wjazdu i dziedzińca, w zakresie robót elektrycznych : tablice rozdzielcze, instalacja oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych, instalacja połączeń wyrównawczych i uziemień specjalnych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja piorunochronna, ochron przeciwprzepięciowa, instalacja ochrony od porażeń, ochrona przeciwpożarowa budynku, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji opadowej oraz wykonanie drenażu opaskowego, modernizacja i rozbudowa instalacji wod - kan i c.w.u., dostawa i montaż wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie : dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie ). Spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,c/ aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,d/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie ) - warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że : a/ w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej o wartości min 2 000 000,00 zł brutto (za każde jedno zadanie), w tym co najmniej jedno zadanie związane z montażem dźwigu elektrycznego oraz z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, wartość, termin wykonania oraz, że roboty te zostały wykonane należycie - zał nr 3, b/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - kierownik budowy posiadający uprawnienia branży konstrukcyjno-budowlanej, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia, pełniący w ciągu ostatnich 5 lat funkcję kierownika budowy nie mniej niż 3 zadań obejmujących roboty budowlane w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, posiadający uprawnienia branży konstrukcyjno - budowlanej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- kierownik robót sanitarnych - pełniący w ciągu 5 lat funkcję kierownika robót co najmniej 3 zadań obejmujących wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej, instalacji wod-kan i c.w.u., z uprawnieniami branży sanitarnej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownik robót elektrycznych - pełniący w ciągu 5 lat funkcję kierownika robót co najmniej 3 zadań obejmujących wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych, instalacji połączeń wyrównawczych i uziemień specjalnych, instalacji piorunochronnej, przeciwprzepięciowej, przeciwpożarowej i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w obiektach użyteczności publicznej, z uprawnieniami branży elektrycznej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć w formie załącznika nr 4 - Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien załączyć również uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( dotyczy wszystkich w/w branż ) oraz referencje potwierdzające wykonanie zadań zapisanych w załączniku nr 4. c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy wykażą, że posiadają : - średni roczny przychód netto ze sprzedaży towarów i usług oraz operacji finansowych za trzy ostatnie pełne lata obrachunkowe w wysokości, co najmniej 10 000 000,00 złotych, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : bilans, rachunek zysków i strat, informację dodatkową, opinię biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu finansowym, a przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - środki finansowe w wysokości min. 2 000 000,00 złotych lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek o kwocie posiadanych przez Wykonawcę środków oraz zdolności kredytowej na wymaganą kwotę ( tj. 2 000 000,00 min zł )- wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia min. 2 000 000,00 złotych, w tym celu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : aktualną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 2 000 000,00 złotych ( Wykonawca, którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musi przedstawić aktualną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia z którego wynikać będzie, że ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmuje terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ). Spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone oświadczenia każdego z nich lub wspólne oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorlice_sppsmis.republika.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać za kwotę 120,00 zł w siedzibie Inwestora Zastępczego : Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o. ul. Kościuszki 49, 38-400 Krosno tel.013-43-209-17 fax:013-43-203-59.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach Ul. Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.