eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Łódź: kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r
Numer ogłoszenia: 139291 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106269 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Wydarzeń, Ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 280 79 10, faks 42 280 79 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna wydarzenia artystycznego - imprezy masowej Urodziny Łodzi w dniach 29-30.07.2016 r. wraz z transportem montażem i demontażem wszystkich komponentów przez Wykonawcę w tym: 1.Warunki ogólne sceny: - zadaszenie musi być konstrukcją posiadającą aktualne atesty dla konstrukcji tymczasowych oraz powinna być wypoziomowana i stabilna wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. - podesty sceniczne o wymiarach min 12m szerokość x 10m głębokość wraz z dodatkowym wybiegiem w osi sceny o wymiarach długość 4m x szerokość 2m, wysokość podestów min. 1,5m - zadaszenie min. 12m x 10,5m (wymiar wewnętrzny) - wysokość okna scenicznego min 6m (od podłogi do górnej kraty) - szczelnie wysłonięta czarnym materiałem (tył i boki) - stanowisko monitorowca poza obrysem sceny (tzw. wing roboczy), po stronie wejścia na scenę dla zespołu - schody po obu bokach sceny; wejście dla zespołu: schody o szerokości 2m, z poręczami, oświetlone - scena powinna być sucha, czysta i stabilna oraz posiadać dobrze oznaczone wszystkie krawędzie i równe, wypoziomowane, oświetlone schody - wymagane są barierki ochronne na scenie zgodnie z przepisami BHP. - PA (nagłośnienie frontowe) podwieszone na konstrukcji wing lub na osobnej konstrukcji wolnostojącej - ekrany diodowe zawieszone na osobnej konstrukcji wolnostojącej - linie outfill na osobnej konstrukcji wolnostojącej lub na wing od konstrukcji ekranów diodowych, na skrajach całej konstrukcji (scena, PA, ekrany diodowe) - wszystkie konstrukcje (scena, PA, ekrany diodowe, outfill) powinny stanowić jedną całość wizualną dzięki wysłonięciu frontu siatką mesh, na której będzie umieszczony wydruk wykona-ny przez Wykonawcę według projektu graficznego przygotowanego przez Zamawiającego. Wytyczne techniczne (wymiary) do projektu graficznego powinny być dostarczone do Zamawiającego w terminie 3 dni od podpisania umowy. - dodatkowe oświetlenie pomnika Kościuszki w minimum 2 kolorach jednocześnie 2.Warunki ogólne nagłośnienia i oświetlenia: System nagłośnieniowy o równej charakterystyce pasmowej, wolny od szumów i przydźwięków oraz zjawisk grzebieniowania, pozwalający na równomierne pokrycie dźwiękiem audytorium, umożliwiający uzyskanie średniego ciśnienia akustycznego o wartości 120dB SPL na wysokości stanowiska realizatora (F.O.H) (A-ważone 30Hz -18kHz, -3 dB na skrajach pasma) bez słyszalnych zniekształceń. System nagłośnieniowy, monitorowy oraz peryferia musi być odpowiednio zestrojony i spełniać wszystkie ridery poszczególnych zespołów określone w punkcie 4 SIWZ. Stanowisko realizatora (F.O.H.) powinno znajdować się minimum 20 metrów od systemu dźwiękowego w osi sceny (dopuszczalne przesunięcie od osi sceny, tylko po uzyskaniu pisemnej lub mailowej zgody od wszystkich realizatorów zespołów). Wymagane są również dodatkowe linie nagłośnienia (outfill) usytuowane obok ekranów diodowych na obydwóch końcach konstrukcji patrząc od osi sceny (zgodnie z wymaganiami zespołów, zawartymi w riderach technicznych). Minimalne oświetlenie zainstalowane podczas wszystkich koncertów, to oświetlenie zgodne z riderem oświetleniowym zespołu 4. Wymagane jest zapewnienie energii elektrycznej w ilości umożliwiającej realizację koncertów wraz z oświetleniem i realizacją video. 3.Zapewnienie realizacji video na żywo podczas wszystkich koncertów. Wymagania: - 2 ekrany diodowe, każdy o powierzchni min. 5m (szerokość) x 3 m, i minimalnej rozdzielczości - 8 realnych pikseli - ekrany usytuowane po obu stronach sceny na wysokości min. 3 m pomiędzy PA a Out-fill - minimum 3 profesjonalne kamery HD z operatorami rejestrujące koncert na żywo (stacjonarna na wysokości stanowiska F.O.H. ma podeście min 1m, ramię kamerowe min 6m, kamera do bliskich ujęć na scenie) - stanowisko realizacji miksowania obrazu wraz z niezbędnym sprzętem - realizacja miksowania przez wykwalifikowaną obsługę - trzech wykwalifikowanych kamerzystów - umożliwienie wyświetlenia dostarczonych przez Zamawiającego filmów i plików graficznych podczas przerw oraz przed i po koncertach 4. Zapewnianie sprzętu i obsługi zgodnie z riderami technicznymi zespołów: Dwa Sławy, Ten Typ Mes, Jamal, Gooral, Lady Pank.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • M-Sound Janecki Anna Janecka, Chrząstków Wielki 18, 95-045 Parzęczew, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70096,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69714,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.