eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Dzierżoniów: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
Numer ogłoszenia: 139165 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 51, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8326501, fax 074 8326124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.dzierzoniow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.09.2008r. do 31.12.2009r., polegające na: 1. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku Sądu od poniedziałku do piątku po godzinach pracy Sądu - przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie i zapachowych kostek WC. 2. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:15, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 9:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., a także w okresie zimowym usuwaniu śniegu z dachu budynku Sądu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. l ustawy, a w szczególności: 1) prowadzić działalność zgodną z niniejszym zamówieniem, posiadać uprawnienia w zakresie wymaganym przepisami prawa, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy; 4) wykazać się co najmniej 2 analogicznymi zamówieniami w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; przy czym analogiczność oznacza wykonanie usługi sprzątania w budynku użyteczności publicznej o powierzchni powyżej 3 tys. m2; 5) przeznaczyć do realizacji zadania - do codziennego sprzątania w obiekcie minimum 6 osób do pracy w godz. od 15:00 do 23:00 oraz dodatkowe osoby do pozostałych prac, tj. do utrzymywania w czystości posesji, usuwania śniegu z dachu budynku w okresie zimowym, mycia okien, doczyszczania i impregnowania gresu i tarketu oraz wykonać zamówienie zgodnie z opisem zawartym w pkt. II niniejszej SIWZ i projekcie umowy; 6) być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wymagane jest złożenie: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykazu analogicznych usług wykonanych w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, tj. w formie referencji lub protokołów odbioru; zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty; 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawców przedstawienia dodatkowych dokumentów: 7) wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1, 8) wypełnionego formularza oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, 9) zaakceptowanego projektu umowy - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzierzoniow.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie 58-200 Dzierżoniów, ul. Świdnicka 51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie ul. Świdnicka 51, pokój 500.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.