eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (wyszczególnionego w 18 pakietach) do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Gdańsk: sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (wyszczególnionego w 18 pakietach) do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18.
Numer ogłoszenia: 138660 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (wyszczególnionego w 18 pakietach) do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18. W rodzaju drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku objętego zamówieniem znajduje się sprzęt medyczny wyszczególniony w 18 pakietach: - pakiet nr 1 (6 pozycji): sondy żołądkowe, łącznie 250 szt., zatyczki do sond 200 szt.; - pakiet nr 2 (7 pozycji): igły do iniekcji, łącznie 1400 op., - pakiet nr 3 (2 pozycje): igły do pena, łącznie 10 000 szt., - pakiet nr 4 (1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej, 1280 szt., - pakiet nr 5 (1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej, 60 szt., - pakiet nr 6 (1 pozycja): strzykawki do gazometrii, 1300 szt., - pakiet nr 7 (3 pozycje): filtry do respiratora, łącznie 100 szt., - pakiet nr 8 (1 pozycja): zawór dostępu żylnego, 2000 szt., - pakiet nr 9 (2 pozycje): cewnik z trokarem, łącznie 34 szt., - pakiet nr 10 (2 pozycje): łącznik do przewodów, cewników i sond, łącznie 112 szt., - pakiet nr 11 (2 pozycje): zestaw drenów dla zestawów do drenażu klatki piersiowej, łącznie 40 szt., - pakiet nr 12 (1 pozycja): zbiornik na śluz, 870 szt., - pakiet nr 13 (1 pozycja): worek jednorazowego użytku do systemu gromadzenia płynów, 170 szt., - pakiet nr 14 (1 pozycja): worek do pobrania krwi, 170 szt., - pakiet nr 15 (1 pozycja): pojemniki na ostre odpady medyczne, 325 szt., - pakiet nr 16 (1 pozycja): szpatułki, 120 op., - pakiet nr 17 (2 pozycje): opaski do identyfikacji dzieci i dorosłych, łącznie 5000 szt. - pakiet nr 18 (6 pozycji): papier do USG - 32 rolki, żel do USG - 45 szt., papier do EKG -160 rolek, papier do EEG -5 op., pasta do EEG - 7 szt., żel do EKG - 7 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załącznikach nr od 1.1 do 1.18, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarcza zamówiony towar na swój koszt do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18. Minimalny okres ważności dostarczanego sprzętu wynosi minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Oferty można składać na całe pakiety przedmiotu zamówienia wyszczególnione przez Zamawiającego w 18 pakietach. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. na dowolnie wybrane pakiety. Niedopuszczalne jest składanie ofert na pojedyncze pozycje w ramach pakietu całościowego. W celu oceny jakości oferowanego sprzętu do oferty, dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, należy dołączyć próbki produktów w oryginalnych opakowaniach wraz z etykietami wyrobu w języku polskim i instrukcjami używania. Wykonawca dostarcza próbki w ilości określonej szczegółowo w załącznikach nr od 1.1 do 1.8 Specyfikacji. W celu oceny zgodności oferowanego sprzętu medycznego z przedmiotem zamówienia do oferty, dla pakietu nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, należy dołączyć próbki produktów w oryginalnych opakowaniach wraz z etykietami wyrobu w języku polskim i instrukcjami używania. Wykonawca dostarcza próbki w ilości określonej szczegółowo w załącznikach nr od 1.1 do 1.15 Specyfikacji. W razie niedostarczenia próbek dla danego produktu w ramach przedmiotu zamówienia - Zamawiający odrzuci ofertę częściową dotyczącą danego pakietu. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia: Okres realizacji całości zamówienia wynosi 13 miesięcy od chwili podpisania umowy. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie toczy się w trybie przetargu nieograniczonego, którego podstawą jest wartość zamówienia powyżej 14 000 EURO i nie przekraczająca kwot określonych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz.U. Nr 241, poz. 1763) . Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.pcchz.pl Ofertę należy sporządzić zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępny jest na stronie internetowej lub w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 za opłatą w wysokości 8,54 zł. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godz. od 8.oo do 14.oo jest: Małgorzata Sobania - tel. 058 341-40-41 wewn. 245 Elżbieta Wiśniewska, Lidia Sołowiej - Dział Zamówień Publicznych, tel. 058 344-44-40, e-mail: zamowienia@pcchz.pl Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamówienie ma charakter powtarzający się. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Miejsce i termin otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk. Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.07.2008r. godz. 11.15.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 29.24.13.50 - Filtry wlotu powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.35.00 - Filtry wlotu powietrza Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.16.12 - Zbiorniki na krew Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 20.51.00.00 - Wyroby z drewna i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 24.49.40.00 - Czynniki diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował - dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego: tj. dostawy sprzętu medycznego w ramach oferowanego asortymentu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2, b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego tj. dostawy sprzętu medycznego (w ramach oferowanego asortymentu) - w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b - ocena w oparciu o oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w punkcie II.1.1, II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę- przygotowany zgodnie ze wzorami stanowiącym załączniki nr od 1.1 do 1.18 SIWZ , 1.2.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4.dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.5.dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.5.1.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu, 1.5.2.wykaz próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6.pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2, (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 1.7.dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował - dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego: tj. dostawy sprzętu medycznego w ramach oferowanego asortymentu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.a. wyszczególnione w punkcie II.1.1. i II.1.2, b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie I.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego tj. dostawy sprzętu medycznego (w ramach oferowanego asortymentu) - w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie I.1.b - ocena w oparciu o oświadczenie i dokumenty wyszczególnione w punkcie II.1.1, II.1.3, c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.c. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie I.1.d. - wyszczególnione w punkcie II.1.1, 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW WYMIENIONYCH W PUNKCIE I: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej. 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 1.3. oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę- przygotowany zgodnie ze wzorami stanowiącym załączniki nr od 1.1 do 1.18 SIWZ , 1.2.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4.dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II ogłoszenia, 1.5.dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.5.1.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu, 1.5.2.wykaz próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6.pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie II.1.2, (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 1.7.dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. JAKOŚĆ: dla pakietu nr: 1,2,3,4,5,6,7,8 (dla pozostałych pakietów: cena 100%) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamówienie ma charakter powtarzający się. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1: sondy żołądkowe, zatyczki do sond.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 (6 pozycji): sondy żołądkowe, łącznie 250 szt., zatyczki do sond 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2: igły do iniekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 (7 pozycji): igły do iniekcji, łącznie 1400 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3: igły do pena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 (2 pozycje): igły do pena, łącznie 10 000 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4: igły do punkcji lędźwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 (1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej, 1280 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5: igły do punkcji lędźwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 (1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej, 60 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6: strzykawki do gazometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 (1 pozycja): strzykawki do gazometrii , 1300 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7: filtry do respiratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 (3 pozycje): filtry do respiratora, łącznie 100 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.13.50-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8: zawór dostępu żylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 (1 pozycja): zawór dostępu żylnego, 2000 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9: cewnik z trokarem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 (2 pozycje): cewnik z trokarem, łącznie 34 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10: łącznik do przewodów, cewników i sond.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 (2 pozycje): łącznik do przewodów, cewników i sond, łącznie 112 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11: zestaw drenów dla zestawów do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 (2 pozycje): zestaw drenów dla zestawów do drenażu klatki piersiowej, łącznie 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12: zbiornik na śluz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 (1 pozycja): zbiornik na śluz, 870 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13: worek jednorazowego użytku do systemu gromadzenia płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 13 (1 pozycja): worek jednorazowego użytku do systemu gromadzenia płynów, 170 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14: worek do pobrania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 14 (1 pozycja): worek do pobrania krwi, 170 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.12-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15: pojemniki na ostre odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 15 (1 pozycja): pojemniki na ostre odpady medyczne, 325 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16: szpatułki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 16 (1 pozycja): szpatułki, 120 op.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.51.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 17: opaski do identyfikacji dzieci i dorosłych, noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 17 (2 pozycje): opaski do identyfikacji dzieci i dorosłych, noworodków, łącznie 5000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18: papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 18 (6 pozycji): papier do USG 32 rolki, żel do USG 45 szt., papier do EKG 160 rolek, papier do EEG 5 op., pasta do EEG 7 szt., żel do EKG 7 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0, 24.49.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.