eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa artykułów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Katowice: Dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 138263 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79999 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych zgodnie z zakresami i opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postanowienia wspólne dla zakresów: 1. Wszystkie oferowane do dostawy artykuły promocyjne muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonanie projektów, układów graficznych powinno być zgodne z zakresami i opisem zawartym w SIWZ. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej wzory: logo Kapitał Ludzki; Narodowa Strategia Spójności; logo Województwa Śląskiego; logo Unii Europejskiej; logo projektu DoktoRIS; logo Uniwersytetu Śląskiego - w dniu zawarcia umowy. 4. Wykonawca uzgodni i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji ostateczny wzór przedmiotu zamówienia zawierający m.in.: projekt, układ graficzny, propozycję tłoczeń, haftów, grawerów, nadruków bądź innej formy znakowania w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 5. Zamawiający dokona akceptacji bądź zgłosi uwagi do ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania w/w wzoru przez Wykonawcę. 6. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do ostatecznego wzoru przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia. 8. W razie stwierdzenia braków lub wad w przedmiocie zamówienia bądź dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca obowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na zgodny z powyższymi warunkami na własny koszt, w terminie 5 dni kalendarzowych od zgłoszenia. 9. W ramach współpracy z Zamawiającym Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie oraz osobę zastępującą. Współpraca będzie polegała na mailowej korespondencji z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, mieszczących się w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń. 12. Dostawa przedmiotu umowy zostanie wykonana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 15:00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 18.93.11.00 - Plecaki 39.29.52.00 - Parasole .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinan. ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 (Zakresy nr I - VI), - w ramach realizacji projektu systemowego DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska Priorytet VIII Działanie 8.2 Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji oraz działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 (Zakresy nr VII-VIII).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Długopis metalowy oraz Zestaw piśmienniczy: długopis i pióro kulkowe w pudełku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16988,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19070,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Długopis ekologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CNS Group Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 865,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Maskotka EFEŚ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GONZO S.C. Z.P.H.U. Anna Łuszcz, Krzysztof Łuszcz, Milionowa 37, 93-193 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Kubek termiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3572,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Plecak trójkątny na jedno ramię i torba na laptopa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32126,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31705,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa artykułów promocyjnych - Parasol automatyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7888,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.