eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Remont drogi gminnej Hucina - Grobla w km 0 + 000 do 0 + 960 m- I etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Niwiska: Remont drogi gminnej Hucina - Grobla w km 0 + 000 do 0 + 960 m- I etap.
Numer ogłoszenia: 138201 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska , Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Hucina - Grobla w km 0 + 000 do 0 + 960 m- I etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont drogi gminnej Hucina - Grobla w km 0 + 000 do 0 + 960 m- I etap. 2. Zakres i ilość robót budowlanych do wykonania w ramach wskazanego powyżej zadania inwestycyjnego określony jest w projekcie budowlanym (załącznik nr 6 do s.i.w.z.) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 5 do s.i.w.z.) stanowiącymi integralną część s.i.w.z. W zakres wykonania wchodzi: - roboty pomiarowe, w tym inwentaryzacja istniejących łuków poziomych poprzez pomiar długości stycznych T i odległości środków łuków od ich wierzchołków Z, - określenie wielkości łuków poziomych z zależności R=T2 : 2Z, - wytyczenie łuków poziomych i prostych przejściowych, - mechaniczne oczyszczenie istniejącej jezdni, - spulchnienie (zoskardowanie) istn. nawierzchni na średnią głębokość 3-5 cm, dla właściwego powiązania rozłożonego kruszywa 0 do 31,5 mm z istniejącą nawierzchnią na długości 960 m, - rozłożenie kruszywa od 0 do 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, na uzupełnienie do wymaganego profilu poprzecznego o średniej grub. 4 cm na długości 960 m, - wyprofilowanie rozłożonego tłucznia do spadków poprzecznych 2% na prostych, a na łukach do spadków: 2% dla R większe lub równe 220 m 3% dla R=150 m 4% dla R=100 m 5% dla R=75 m 6% dla R=60m 7% dla R mniejsze lub równe 50m oraz do właściwych spadków na prostych przejściowych, - zagęszczenie rozłożonego tłucznia do Io = (E2 : E1) mniejsze lub równe 2,2, przy czym min. E1= 80 MPa i min. E2= 140 MPa, - wykonanie wzmocnienia podbudowy kruszywem grubości 8 cm po zagęszczeniu, parametry zagęszczenia j.w., na długości 960 m, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 1,0 kg/m2, - ułożenie dywanika asfaltowego grubości 5 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) z B.A. 0 do16 mm, spełniającego wymagania dla ruchu KR-1 na długości 960 m i szerokości jezdni 3. 50 m, - poszerzenie jezdni do 4, 00 m na łukach na długości 100 m oraz przy styku z droga powiatową lejkowato do 10 m. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, celem pozyskania informacji, które będą konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca. 4. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w oparciu o załączony przedmiar robót oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz innymi przepisami szczególnymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Urzędu Gminy Niwiska, pokój nr 12, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00 lub na stronie internetowej Zamawiającego www. gmina.niwiska.pl . 6. Dopuszcza się możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), najpóźniej w dniu przetargu do godziny 900. 2. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej formie i kwocie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art.24 ust. 2 pkt 4 u.p.z.p. 3. Zasady wnoszenia wadium: 1) Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: L.UG.SI- 7041/15/2/09 2) Wadium stosownie do art. 45 ust. 6 u.p.z.p. może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek Bankowy kont depozytowych Urzędu Gminy w Niwiskach, Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach nr rachunku: 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002. 4) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach, wniesienie wadium następuje przez złożenie oryginału stosownego dokumentu w kasie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Niwiska pokój Nr 2 - przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Zasady zwrotu wadium 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający z zastrzeżeniem postanowień zawartych w art. 46 ust. 4a Ustawy prawo zamówień publicznych zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie specyfikacji istotnych warunków zamówienia zatytułowanym Wymagane oświadczenia , 2) dołączyli do oferty wymagane dokumenty, zgodnie z punktem specyfikacji istotnych warunków zamówienia zatytułowanym Wymagane dokumenty. 3) udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VI, VII i VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia metodą spełnia : nie spełnia. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń i nie przedstawi żądanych dokumentów oraz nie spełni wymogów wskazanych w s.i.w.z. zostanie wykluczony z postępowania (na podstawie art. 24 ust 1 i 2 upzp). 5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne (art. 24 ust. 3 u.p.z.p.). 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 u.p.z.p.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie: 1) na załącznika nr 3 do niniejszej s.i.w.z. ( druk 3.1 )- zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., w którym oświadcza, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny oraz że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) na załączniku nr 3 do niniejszej s. i. w. z. ( druk 3. 2 ) - oświadczenie w sprawie stosowania się do s. i w. z. 3) na druku załącznika nr 4 do niniejszej s.i.w.z. w którym oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 u. p. z. p. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, pkt 1, 2, 4 niniejszego paragrafu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.niwiska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Niwiskach, 36 - 147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój nr 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Niwiskach, 36 - 147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.