eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Wykonanie Iluminacji kamienic wchodzących w skład zadania pn. Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Nowa Ruda: Wykonanie Iluminacji kamienic wchodzących w skład zadania pn. Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku.
Numer ogłoszenia: 137832 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100900 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Iluminacji kamienic wchodzących w skład zadania pn. Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie iluminacji kamienic wchodzących w skład zadania pn. Rewitalizacja miasta Nowa Ruda - remont budynków mieszkalnych w rynku 1.Zakres prac do wykonania zawiera w szczególności: Montaż projektorów do oświetlenia wieży kościoła. a)z kamienicy Rynek 20 - 1 szt (Contrast R2 400W HIT-DE) b)z kamienicy Rynek 23 - 2 szt (Contrast R2 400W HIT-DE) c)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane. Ewentualnie do wykonania przedłużenie instalacji na dachu. Montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Montaż projektorów do oświetlenia pałacu. a)z kamienicy Rynek 23 - 2 szt (Contrast R2 400W HIT-DE) b)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane. Ewentualnie do wykonania przedłużenie instalacji na dachu. Montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Iluminacja elewacji budynku Rynek 2 a)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane. Pozostał do wykonania montaż opraw zgodnie z rys. IE2 oraz montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Iluminacja elewacji budynku Rynek 3 a)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane. Pozostał do wykonania montaż opraw zgodnie z rys. IE3 oraz montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Iluminacja elewacji budynku Rynek 7 a)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane. Pozostał do wykonania montaż opraw zgodnie z rys. IE4 oraz montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Iluminacja elewacji budynku Rynek 14 a)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane, linia kablowa w chodniku jest wykonana. Pozostał do wykonania montaż opraw zgodnie z rys. IE5 i EIO1 opracowania THORN oraz montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Iluminacja elewacji budynku Rynek 24 a)instalacje oświetleniowe podtynkowe są wykonane, linia kablowa w chodniku jest wykonana. Pozostał do wykonania montaż opraw zgodnie z rys. IE6, IE7 i EIO1 opracowania THORN oraz montaż zabezpieczeń w szafce oświetleniowej zgodnie z załączonym projektem budowlanym. Uwagi ogólne: 1.Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 4.Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 5.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 6.Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym 7.Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji. Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 8.W związku z planowanym remontem kamienic Rynek nr 2 i 3 prace na tych budynkach należy przewidzieć do wykonania w ostatnim etapie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B-EL budownictwo i Elektryczność Roman Chomik, ul. Słoneczna 2/1, 57-400 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198210,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 191880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206590,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.