eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Białystok: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych
Numer ogłoszenia: 136958 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60194 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku, ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 744 72 72, faks 85 744 71 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje pięć części, których przedmiotem są usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych: Część I zamówienia dwie wizyty studyjne do województwa wielkopolskiego, Część II zamówienia wizyta studyjna do województwa lubelskiego, Część III zamówienia dwie wizyty studyjne do województwa małopolskiego, Część IV zamówienia wizyta studyjna do województwa kujawsko-pomorskiego, Część V zamówienia wizyta studyjna do województwa dolnośląskiego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do SIWZ dla części I zamówienia, w załączniku nr 2.1 do SIWZ dla części II zamówienia, w załączniku nr 3.1 do SIWZ dla części III zamówienia, w załączniku nr 4.1 do SIWZ dla części IV zamówienia, w załączniku nr 5.1 do SIWZ dla części V zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskigo Funduszu Społecznego w ramach projektu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałnie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pierwsza wizyta studyjna do województwa wielkopolskiego: 07-10.04.2014r., druga wizyta studyjna do województwa wielkopolskiego: 23-26.09.2014r.; usługi realizowane będą w obiekcie znajdującym się na terytorium miasta Poznania lub w jego okolicy w odległości do 5 km od centrum. Za centrum Poznania uznaje się Ratusz na Starym Rynku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rezerwacji Karpacz Agnieszka Mieszkalska, ul. Mickiewicz 7/7, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Biuro Rezerwacji Karpacz Agnieszka Mieszkalska, ul. Mickiewicza 7/7, 58-540 Karpacz,, ul. Mickiewicza 7/7, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37038,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27518,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27518,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49210,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wizyta studyjna do województwa lubelskiego: 25-28.03.2014r., usługi realizowane będą w obiekcie znajdującym się na terytorium miasta Lublin lub w jego okolicy w odległości do 5 km od centrum. Za centrum Lublina uznaje się budynek Urzędu Miasta.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UpHotel s. c., ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18837,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13974,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13974,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21180,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pierwsza wizyta studyjna do województwa małopolskiego: 22-25.07.2014r., druga wizyta studyjna do województwa małopolskiego: 09-12.09.2014r. usługi realizowane będą w obiekcie znajdującym się na terytorium miasta Krakowa w odległości do 5 km od centrum. Za Centrum Krakowa uznaje się budynek Izby Skarbowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • My Hotel Kraków Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. G. Zapolskiej 38, 30-126 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33511,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22898,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22898,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42005,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wizyta studyjna do województwa dolnośląskiego: 10-13.06.2014r., usługi realizowane będą w obiekcie znajdującym się na terytorium miasta Wrocławia w odległości do 5 km od centrum. Za Centrum Wrocławia uznaje się budynek Ratusza.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rezerwacji Karpacz Agnieszka Mieszkalska,, ul. Mickiewicza 7/7, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13656,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14757,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11731,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24077,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.