eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a,1b do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a,1b do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 136937 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, fax 041 3443874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a,1b do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach 1. część I - zestawy komputerowe, monitory, switche, drukarki i skanery 2. część II - notebooki, oprogramowanie i doposażenie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.część I - 3 000 zł. (słownie trzy tysiące złotych) 2.część II - 800 zł. (słownie osiemset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: a)posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się Wykonawcę, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł każda, b) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się Wykonawcę który posiada źródła finansowania własnej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 50 000,00 złotych, 2. Wniosą wymagane wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacji banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 50 000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz co najmniej trzech dostaw zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających rodzajowi przedmiotu niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartość, datę i miejsce wykonania zamówień oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których roboty były zrealizowane o wykonaniu ich przez wykonawcę w sposób należyty. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale. 2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego 3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm proponowanych podwykonawców.wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca zamówienie realizuje samodzielnie na oświadczeniu wpisuje klauzulę (nie dotyczy) 4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu komputerowego na który składana jest oferta w postaci zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia odpowiednio w załączniku Nr 1a,1b. 5. W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego Wykonawca załącza specyfikację techniczną i eksploatacyjną oferowanego sprzętu o równoważnych parametrach technicznych i eksploatacyjnych umożliwiającą stwierdzenie, że oferowany sprzęt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 5
  • 3. Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach Al. Tysiąclecia P.P. 7 , 25-314 Kielce Bud. B pok. 202b (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach Al. Tysiąclecia P.P. 7 , 25-314 Kielce Bud. B pok. 202b (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe, monitory, switche, drukarki i skanery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części I są - zestawy komputerowe, monitory, switche, drukarki i skanery opisane w zał. 1a.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 5
    • 3. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki, oprogramowanie i doposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częśći II są - notebooki, oprogramowanie i doposażenie opisane w zał.1b,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.24.00.00-3, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas przystąpienia do usuwania awarii - 5
    • 3. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.