eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACYJNE-ELEKTRYCZNE, WYMIANA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE 16 SZT. URZĄDAŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO W SALI KONCERTOWEJ POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACYJNE-ELEKTRYCZNE, WYMIANA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE 16 SZT. URZĄDAŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO W SALI KONCERTOWEJ POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 136727 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku , ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACYJNE-ELEKTRYCZNE, WYMIANA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE 16 SZT. URZĄDAŃ OŚWIETLENIA SCENICZNEGO W SALI KONCERTOWEJ POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - instalacyjne - elektryczne, wymiana, montaż i uruchomienie 16 szt. urządzeń oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. Do zakresu w/w przedmiotu przetargu należy przede wszystkim: 1.1.Wykonanie instalacji zasilającej oraz sygnałowej do urządzeń oświetleniowych zamontowanych na sztankietach R&V na sali koncertowej PFB. 1.2.Wykonanie instalacji sygnałowej obsługującej protokoły DMX oraz RDM na sztankietach oświetleniowych TV-150 ZUT Reiche & Vogel., numery od 1 do 6, doprowadzając sygnał sterujący do urządzeń Body LED do reflektora profilowego Source Four. 1.3. Dla potrzeb sterowania modernizowanego oświetlenia należy na stropie technicznym Sali Koncertowej zainstalować Spliter DMX RDM , (który dostarcza - zapewnia Wykonawca), do którego należy doprowadzić linie sygnałową z pomieszczenia kabiny oświetleniowca zakończoną wtyczką XLR 5 Pin Małe. 1.4. Do oferowanego urządzenia Splitter DMX RDM należy dołączyć kartę katalogową. 1.5. Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia użyje wyłącznie nowych materiałów i urządzeń. Skrócony opis instalacji sygnałowej: a)Do każdego z sześciu sztankietów należy doprowadzić linię sygnałową zakończoną gniazdem XLR 5 pin Female zamocowanym w konstrukcji sztankietu. b)Opisane powyżej 6 sześć linii sygnałowych powinno zbiegać się w rozdzielaczu syngału Spliter DMX RDM na stropie technicznym sali koncertowej. c)Do Splitera sygnału DMX RDM należy doprowadzić linię sygnałową z Kabiny sterowania oświetleniem zakończoną wtyczką XLR 5Pin Male d)Należy umożliwić sterowanie zasilaniem Splitera DMX RDM z poziomu Kabiny sterowania oświetleniem. 2.Wykonanie instalacji zasilającej 230 V na sztankietach oświetleniowych TV-150 ZUT Reiche & Vogel numery od 1 do 6, do urządzeń Body LED do reflektora profilowego Source Four. Skrócony opis instalacji zasilającej: Modernizacje oświetlenia scenicznego należy wykonać w oparciu o dokumentacje techniczną instalacji oświetleniowej stanowiącą załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. a)Do każdego z 6 sześciu sztankietów należy doprowadzić po 4 cztery oddzielne linie zasilające 230 V przewodem, OMY 3 x 1,5 m2 dla urządzeń Body LED, zakończone gniazdami PowerCon NAC3FPX zamocowanymi w konstrukcji sztankietu. b)Każda z linii zasilających 230 V powinna mieć możliwość oddzielnego załączenia z poziomu Kabiny sterowania oświetleniem zgodnie z projektem w pomieszczeniu oświetleniowca nr 204, IIp, segment B c)Standardowe obciążenie każdej z linii przy zainstalowanych urządzeniach Body LED będzie wynosiło około [ 126.4W / 0.576A], należy jednak mieć na uwadze możliwość podłączenia w przyszłości urządzeń pobierających więcej mocy, dlatego należy zastosować wskazane przewody oraz zabezpieczenia. d)Wykonanie pomiarów ochronnych przewodów zasilających 230 V zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2.1. Uruchomienie, konfiguracja systemu. 2.2. Podłączenie zainstalowanych urządzeń do systemu sterowania oświetleniem sali koncertowej, oraz początkowa konfiguracja tychże urządzeń oraz konsoli..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY OCENI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY NA ZASADZIE SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY OCENI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY NA ZASADZIE SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY OCENI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY NA ZASADZIE SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY OCENI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY NA ZASADZIE SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY OCENI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH DO OFERTY NA ZASADZIE SPEŁNIA NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    CERTYFIKATY,NORMY, APROBATY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy jest przedstawiony w Dodatku Nr 4 Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć terminu realizacji zamówienia wynagrodzenia warunków płatności Zmiany o których mowa w ust 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj katastrofa naturalna strajk pożar eksplozja wojna atak terrorystyczny pod warunkiem że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego Oprócz przypadków określonych w ust 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności wystąpienia nie zinwentaryzowanych sieci instalacyjnych lub innych okoliczności ujawnionych w toku prowadzenia prac, które mogą mieć wpływ na stan zachowania odkrytego zabytku i zakresu prac wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Termin realizacji może ulec przedłużeniu za zgodą stron o tyle dni ile koniecznych będzie do wykonania robót dodatkowych Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1 80-751 Gdańsk pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ul. Ołowianka 1 80-751 Gdańsk Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.