eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Modernizacja drogi powiatowej Nr 1362W Trojanów - Babice - Kłoczew w km 0+020 ÷ 0+400

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Wola Rębkowska: Modernizacja drogi powiatowej Nr 1362W Trojanów - Babice - Kłoczew w km 0+020 ÷ 0+400
Numer ogłoszenia: 136599 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi powiatowej Nr 1362W Trojanów - Babice - Kłoczew w km 0+020 ÷ 0+400.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji drogi powiatowej Nr 1362W Trojanów - Babice - Kłoczew w km 0+020 ÷ 0+400. Modernizacja drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 2000 m2 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 2000 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 w ilości 200 Mg Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna gr. 4 cm, KR-2 w ilości 2000 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, gr. w-wy 8 cm w ilości 410 m2 ROWY Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, grubość namułu 30 cm w ilości 720 m Roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III z transportem urobku na odkład na odl. do 1 km w ilości 86,4 m3 ZJAZDY GOSPODARCZE I NA DROGI BOCZNE Rozebranie przepustów rurowych betonowych O40 w ilości 102 m Ułożenie przepustów rurowych o średnicy 40 cm pod zjazdami na ławie betonowej gr. 20 cm w ilości 102 m Wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm w korycie w ilości 234 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 15 cm w ilości 234 m2 PRZEPUSTY Rozebranie ścianek czołowych przepustów O 60 w ilości 1,92 m3 Poszerzenie istniejącego przepustu O 60 na ławie tłuczniowej gr. 20 cm w ilości 2 m Wykonanie ścianek czołowych przepustu O 60 w ilości 1,92 m3 POBOCZE UTWARDZONE Wykonanie rowu krytego z rur betonowych o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr. 20 cm w ilości 98 m Roboty ziemne wykonywane w gr. kat. II w ilości 88 m3 Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III, gł. koryta 40 cm w ilości 735 m2 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, gr. w-wy 10 cm w ilości 735 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 20 cm w ilości 735 m2 Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej bez oporu w ilości 260 m Wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik na płask w ilości 21,36 m3 Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na płask na podsypce cem.-piask. w ilości 356 m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. gr. 3 cm w ilości 735 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 491,09PLN (słownie; dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt jeden złotych 09/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2008/2009/2010/2011,2012r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych (tj. nawierzchnia, pobocza, rowy, zjazdy gospodarcze i na drogi boczne, przepusty, pobocze utwardzone) o wartości nie mniejszej niż 240 000,00zł brutto każda) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych - szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Koparka 0,60 m3 - szt. 1, Samochód samowyładowczy 5 t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t - szt. 1, Walec statyczny samojezdny - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1, Walec wibracyjny samojezdny - szt. 1, Rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4.0 m - szt. 1, Samochód samowyładowczy 10-15 t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Szczotka mechaniczna samojezdna - szt. 1, Skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 3 m3 - szt. 1, Ciągnik kołowy 29-37 kW (40-50 KM) - szt. 1, Walec stalowy wibracyjny samojezdny 8 t - szt. 1, Wibrator powierzchniowy - szt. 1, Piła do cięcia kostki - szt. 1, Żuraw- szt. 1, Sprężarka powietrzna spalinowa 4-5 m3/min - szt. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), Operator koparki 0,60 m3 (minimum jedna osoba), Operator równiarki samojezdnej 74 kW (100 KM) (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego 10 t (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego (minimum jedna osoba), Operator walca wibracyjnego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator rozkładarki mas bitumicznych o szer. 4.0 m (minimum jedna osoba), Operator szczotki mechanicznej samojezdnej (minimum jedna osoba), Operator skrapiarki do bitumu samojezdnej samochodowej 3 m3 (minimum jedna osoba), Operator ciągnika kołowego 29-37 kW (40-50 KM) (minimum jedna osoba), Operator walca stalowego wibracyjnego samojezdnego 8 t (minimum jedna osoba), Operator wibratora powierzchniowego (minimum jedna osoba), Operator piły do cięcia kostki (minimum jedna osoba), Operator żurawia (minimum jedna osoba), Operator sprężarki powietrznej spalinowej 4-5 m3/min (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 260 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, wypełniony kosztorys ofertowy, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, Wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium, które będzie obsługiwało zamówienie, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 260 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 SIWZ, , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Kopia dokumentu wadialnego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.